Komunikaty PR

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

2024-06-21  |  13:00
Biuro prasowe

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia globalnej zrównoważoności. 

 

Panasonic ogłosił, że tahitańska surferka Vahiné Fierro dołączyła do Team Panasonic jako Ambasadorka Zrównoważonego Rozwoju. W ramach przygotowań do swojego debiutu olimpijskiego na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku, partnerstwo Vahiné będzie miało na celu zwiększenie świadomości na temat zrównoważonego rozwoju i jednoczenie ludzi w trosce o ochronę naszej planety.

Vahiné pochodzi z Huahine, francuskiej wyspy położonej na północny zachód od Tahiti, gdzie odbędą się zawody surfingowe podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich 2024. Surfuje od drugiego roku życia i jako pierwsza tahitańska kobieta zdobyła tytuł mistrzyni świata juniorów w World Surf League w Australii w 2018 roku oraz nagrodę Surfer Magazine’s Best Barrel (Women) w  2019 roku. W 2023 roku zakwalifikowała się do udziału w Igrzyskach Olimpijskich, reprezentując Francję. 

Vahiné dołączyła do elitarnego zespołu sportowców Team Panasonic, którzy dzielą pasję do zrównoważonego rozwoju. W skład tego zespołu wchodzą również europejscy sportowcy Hannah Cockroft, Malaika Mihambo i Hannah Mills. Vahiné jest także ambasadorką Coral Gardeners, organizacji zajmującej się rewolucyjną ochroną oceanów poprzez ponowne sadzenie koralowców dotkniętych globalnym ociepleniem.

Panasonic wspiera sportowców Team Panasonic finansowo, pomagając im realizować sportowe ambicje i jednocześnie promując ich działania na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz różnorodności, równości i integracji (DEI). Ich praca ma na celu edukowanie, inspirowanie i pomoc innym w rozwiązywaniu ważnych problemów środowiskowych i społecznych.
 

Moja pasja do ochrony planety zaczęła się w wieku 17 lat, kiedy poznałam innych surferów zaangażowanych w ochronę oceanów. Dlatego jestem niezwykle dumna i zaszczycona, że mogę współpracować z Panasonic, firmą, która intensywnie działa na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatycznym i promowania zrównoważonego rozwoju, komentuje Vahiné. 

Program GREEN IMPACT jest kluczowym elementem strategii biznesowej Panasonic. Dzięki uczynieniu swojego łańcucha wartości bardziej ekologicznym i rozwijaniu zaawansowanej technologii niskoemisyjnej, Panasonic planuje zredukować i uniknąć emisji CO2 o ponad 300 milionów ton do roku 2050.[1]

Vahiné to światowej klasy surferka. Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że możemy ją wspierać w przygotowaniach do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024. Dzielimy te same wartości dotyczące ochrony naszej planety i potrzeby przeciwdziałania zmianom klimatycznym. Inicjatywa Panasonic GREEN IMPACT nie jest tylko projektem ani kampanią, lecz długoterminowym zobowiązaniem. To dzięki sportowcom światowej klasy, takim jak Vahiné, możemy zwiększać i utrzymywać świadomość na temat znaczenia zrównoważonego rozwoju zarówno teraz, jak i w przyszłości, dodaje Junichi Suzuki, Chairman I CEO Panasonic Europe B.V.

 

Po więcej informacji na temat Panasonic GREEN IMPACT, odwiedź: https://holdings.panasonic/global/corporate/panasonic-green-impact.html

Więcej informacji o Panasonic jako światowym partnerze olimpijskim i paraolimpijskim można znaleźć na stronie: https://holdings.panasonic/global/olympic.html

 


[1] 33,6 mld ton emisji CO2 związanych z energią w 2019 r. (źródło: IEA)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim

Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.

Prawo

Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.