VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia globalnej zrównoważoności.
Panasonic ogłosił, że tahitańska surferka Vahiné Fierro dołączyła do Team Panasonic jako Ambasadorka Zrównoważonego Rozwoju. W ramach przygotowań do swojego debiutu olimpijskiego na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku, partnerstwo Vahiné będzie miało na celu zwiększenie świadomości na temat zrównoważonego rozwoju i jednoczenie ludzi w trosce o ochronę naszej planety.
Vahiné pochodzi z Huahine, francuskiej wyspy położonej na północny zachód od Tahiti, gdzie odbędą się zawody surfingowe podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich 2024. Surfuje od drugiego roku życia i jako pierwsza tahitańska kobieta zdobyła tytuł mistrzyni świata juniorów w World Surf League w Australii w 2018 roku oraz nagrodę Surfer Magazine’s Best Barrel (Women) w 2019 roku. W 2023 roku zakwalifikowała się do udziału w Igrzyskach Olimpijskich, reprezentując Francję.
Vahiné dołączyła do elitarnego zespołu sportowców Team Panasonic, którzy dzielą pasję do zrównoważonego rozwoju. W skład tego zespołu wchodzą również europejscy sportowcy Hannah Cockroft, Malaika Mihambo i Hannah Mills. Vahiné jest także ambasadorką Coral Gardeners, organizacji zajmującej się rewolucyjną ochroną oceanów poprzez ponowne sadzenie koralowców dotkniętych globalnym ociepleniem.
Panasonic wspiera sportowców Team Panasonic finansowo, pomagając im realizować sportowe ambicje i jednocześnie promując ich działania na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz różnorodności, równości i integracji (DEI). Ich praca ma na celu edukowanie, inspirowanie i pomoc innym w rozwiązywaniu ważnych problemów środowiskowych i społecznych.
Moja pasja do ochrony planety zaczęła się w wieku 17 lat, kiedy poznałam innych surferów zaangażowanych w ochronę oceanów. Dlatego jestem niezwykle dumna i zaszczycona, że mogę współpracować z Panasonic, firmą, która intensywnie działa na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatycznym i promowania zrównoważonego rozwoju, komentuje Vahiné.
Program GREEN IMPACT jest kluczowym elementem strategii biznesowej Panasonic. Dzięki uczynieniu swojego łańcucha wartości bardziej ekologicznym i rozwijaniu zaawansowanej technologii niskoemisyjnej, Panasonic planuje zredukować i uniknąć emisji CO2 o ponad 300 milionów ton do roku 2050.[1]
Vahiné to światowej klasy surferka. Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że możemy ją wspierać w przygotowaniach do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024. Dzielimy te same wartości dotyczące ochrony naszej planety i potrzeby przeciwdziałania zmianom klimatycznym. Inicjatywa Panasonic GREEN IMPACT nie jest tylko projektem ani kampanią, lecz długoterminowym zobowiązaniem. To dzięki sportowcom światowej klasy, takim jak Vahiné, możemy zwiększać i utrzymywać świadomość na temat znaczenia zrównoważonego rozwoju zarówno teraz, jak i w przyszłości, dodaje Junichi Suzuki, Chairman I CEO Panasonic Europe B.V.
Po więcej informacji na temat Panasonic GREEN IMPACT, odwiedź: https://holdings.panasonic/global/corporate/panasonic-green-impact.html
Więcej informacji o Panasonic jako światowym partnerze olimpijskim i paraolimpijskim można znaleźć na stronie: https://holdings.panasonic/global/olympic.html
[1] 33,6 mld ton emisji CO2 związanych z energią w 2019 r. (źródło: IEA)

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.