Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Austriacka firma waterdrop® rozpoczyna wieloletnie partnerstwo z Australian Open. Jako oficjalny partner, firma dostarczy butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej zawodnikom, ich drużynom oraz pracownikom turnieju Wielkiego Szlema. Jest to kolejny krok marki w walce o zrównoważone nawodnienie. Współpracując z jednym z najbardziej prestiżowych turniejów tenisowych na świecie, a także z wydarzeniami Summer of Tennis, waterdrop® kontynuuje swoje zaangażowanie w ten sport i prezentuje ekskluzywną butelkę Player.
Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open 2025
W styczniu wszystkie oczy fanów tenisa będą zwrócone na Melbourne – Australian Open rozpoczyna rok tenisowy jako pierwszy z czterech turniejów Wielkiego Szlema. Waterdrop®, austriacki producent Microdrinków oraz ekologicznych butelek wielokrotnego użytku, po raz kolejny weźmie w nim udział, tym razem jako oficjalny partner. Oprócz dostarczania butelek z wodą dla wszystkich graczy i personelu, na terenie turnieju, udostępni dla fanów różnorodne spersonalizowane butelki, próbki najnowszych rozpuszczalnych w wodzie kostek Microdrink oraz możliwość spotkania z ambasadorami waterdrop®.
W dniach 12-26 stycznia 2025 r. Australian Open stanie się nie tylko areną najlepszych rozgrywek sportowych, lecz także przestrzenią starań o zrównoważony rozwój – butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej waterdrop® pozwolą zaoszczędzić znaczną liczbę jednorazowych plastikowych butelek. W ramach partnerstwa z Australian Open waterdrop® współpracuje również z turniejami Summer of Tennis, w tym United Cup w Perth i Sydney, Brisbane International, Canberra International, Adelaide International i Hobart International, aby promować zrównoważone praktyki nawadniania na wszystkich wydarzeniach.
Ponad 280 bezpłatnych dystrybutorów wody na Australian Open 2024
Podczas turnieju Australian Open 2024 udało się zredukować 99 proc. plastiku jednorazowego użytku w strefach graczy, a do specjalnie zaprojektowanych butelek waterdrop® trafiło ponad 5,6 tys. litrów wody. Prawie 800 graczy mogło uzupełnić wodę bezpośrednio na korcie, korzystając z filtrowanej, wysokiej jakości wody z kranu w Melbourne. W sumie na turnieju zapewniono ponad 280 dystrybutorów wody, dając wszystkim odwiedzającym dostęp do bezpłatnej wody pitnej przez całą dobę.
– Kiedy zakładaliśmy waterdrop® w 2016 roku, nie przypuszczaliśmy, że pewnego dnia nawiążemy współpracę z jednym z największych wydarzeń tenisowych na świecie. Australian Open osiągnął kultowy status zarówno dla sportowców, jak i dla fanów i oznacza tenis na najwyższym poziomie oraz wyjątkową atmosferę, która zasługuje na przydomek „Happy Slam”. Jesteśmy niezwykle zaszczyceni, że możemy przyczynić się do tego prestiżowego wydarzenia i, butelka po butelce, wnieść więcej zrównoważonego rozwoju do świata tenisa – mówi Martin Murray, założyciel i dyrektor generalny waterdrop®.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z waterdrop®. Ich koncentracja na zrównoważonym rozwoju i dostarczaniu wysokiej jakości produktów, świetnie pasuje do Australian Open i Summer of Tennis. Zbudowaliśmy już solidne podstawy i jesteśmy podekscytowani pozytywnym wpływem, jaki możemy wspólnie wywrzeć w nadchodzących latach w ramach naszej szerszej strategii działań na rzecz klimatu – powiedział Cedric Cornelis, dyrektor handlowy Tennis Australia. – Australian Open, wraz z waterdrop®, był pierwszym Wielkim Szlemem, który zaoferował graczom lokalną wodę z kranu w dedykowanych punktach napełniania zlokalizowanych na korcie, co skutkowało znaczną redukcją plastiku jednorazowego użytku. Mamy również setki stacji wodnych w strefach dla graczy, takich jak siłownie i salony, a także w całym okręgu, dostarczając wysokiej jakości wodę pitną z Melbourne zarówno turniejowemu personelowi, jak i kibicom, których zachęcamy do przynoszenia własnych butelek wielokrotnego napełniania.
Przyszłość nawodnienia w tenisie
Waterdrop® realizuje swoją misję „Pij więcej wody” zarówno w życiu codziennym, jak i w sporcie elitarnym. Austriacka firma już dawno zagościła w świecie tenisa. W 2023 roku legenda tenisa Novak Djokovic dołączył do firmy jako inwestor i ambasador marki. Producent Microdrinków nawiązał współpracę również z sześcioma innymi gwiazdami tenisa, które zostały inwestorami marki: Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev, Hubert Hurkacz, Sebastian Korda i Cameron Norrie.
Pierwszy turniej ATP bez jednorazowych plastikowych butelek
Wierząc, że odpowiednie nawodnienie ma kluczowe znaczenie w tenisie, bo bezpośrednio wpływa na skupienie, wytrzymałość i ogólną wydajność graczy, waterdrop® pogłębia swoje zaangażowanie w ten sport, współpracując ze sportowcami i organizacjami w celu promowania zrównoważonych praktyk nawadniania. W tym roku waterdrop® odegrał kluczową rolę w uczynieniu ATP Boss Open w Stuttgarcie pierwszym turniejem ATP zorganizowanym całkowicie bez plastikowych jednorazowych butelek – zarówno w strefach graczy, jak i kibiców. W ramach tego partnerstwa waterdrop® dostarczył 200 najlepszym graczom ATP butelki wielokrotnego użytku, wspierając ich odpowiednie nawodnienie i jednocześnie promując zrównoważony rozwój. Zaangażowanie firmy rozciąga się na cały świat, jest ona reprezentowana na międzynarodowych wydarzeniach, takich jak turnieje ATP w Hamburgu, Rotterdamie i Waszyngtonie, demonstrując wspólne zaangażowanie w pozytywne zmiany środowiskowe w tenisie. W 2024 r. był również partnerem prezentującym turniej ATP „Mallorca Championships presented by waterdrop®”. Ale to nie wszystko: jako partner w zakresie nawadniania firma wspiera również Rafa Nadala Academy, a także Mouratoglou Academy, prowadzoną przez znanego trenera tenisa Patricka Mouratoglou.
Nowa butelka AO Player w kolorze kortu tenisowego
Turniej Wielkiego Szlema wymaga od graczy na korcie najwyższej koncentracji i szczytowej formy. W takich sytuacjach niezbędne jest także odpowiednie nawodnienie. Uniwersalne butelki waterdrop® doskonale sprawdzają się w trakcie aktywności sportowych.
Zaprojektowana z myślą o zbliżającym się AO 2025, nowa butelka waterdrop® ma charakterystyczny niebieski kolor kortu tenisowego. Jej pojemność wynosi 1 litr, a dwuścienny korpus ze stali nierdzewnej utrzymuje niską temperaturę wody do 24 godzin, nawet w australijskim słońcu.
Butelka Player posiada w zestawie uniwersalną pokrywką Spout Lid z wygodnym otworem do picia i jest również kompatybilna z innymi pokrywkami z kolekcji All-Purpose, takimi jak Straw Lid, Swing Lid lub Loop Lid. Ponadto butelka waterdrop® posiada nowy praktyczny element: wewnątrz niej wytłoczona jest skala, która pozwala sprawdzić ilość wypitego napoju.
Nowa butelka dostępna będzie w sprzedaży stacjonarnie podczas Australian Open, a zamówienia w przedsprzedaży będą dostępne od połowy października za pośrednictwem AO Ticket Store. Butelki będą dostępne w sklepie AO Shop i za pośrednictwem waterdrop® w Australii i Nowej Zelandii od połowy listopada, a na całym świecie od stycznia 2025 roku.
Corendon Airlines wspiera Golf Trips Belek 2025 – niezapomniany turniej z okazji obchodów Święta Niepodległości
U.S. Polo Assn. Oficjalnym Partnerem Odzieżowym XV Mistrzostw Europy w Polo organizowanych pod auspicjami Międzynarodowej Federacji Polo
Pierwszy legalny bukmacher w Polsce uruchamia kampanię na temat odpowiedzialnej gry. Gwiazda NBA w roli ambasadora
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rolnicy coraz częściej tracą plony przez ekstremalne zjawiska pogodowe. Dobrowolne ubezpieczenia majątkowe zyskują na znaczeniu
Ekstremalne zjawiska pogodowe coraz mocniej uderzają w rolnictwo. Choć wichury, nawalne opady i przymrozki powodują milionowe straty w uprawach i infrastrukturze, wielu rolników decyduje się tylko na obowiązkowe ubezpieczenia, które zapewniają ochronę, ale w ograniczonym – ustalonym w przepisach – zakresie. Eksperci podkreślają, że rosnąca liczba szkód wymaga jednak nowego podejścia do zarządzania ryzykiem, w czym pomocne mogą być dobrowolne ubezpieczenia majątku, plonów i zwierząt gospodarskich. Coraz większego znaczenia nabierają rozszerzenia w formule „all risk”.
Ochrona środowiska
Brak zaktualizowanej strategii energetycznej utrudnia rozwój wspólnot energetycznych. Bez odpowiednich regulacji Polska nie wykorzysta potencjału OZE [DEPESZA]

Polska pozostaje jedynym państwem Unii Europejskiej bez zaktualizowanej strategii energetycznej. Za brak aktualizacji Krajowego Planu w dziedzinie Energii i Klimatu (KPEiK) Komisja Europejska skierowała przeciwko Polsce pozew do Trybunału Sprawiedliwości UE. Eksperci WiseEuropa wskazują, że toczące się nad dokumentem prace można wykorzystać do jego uzupełnienia o kwestie rozwoju energetyki obywatelskiej, które dziś nie są w wystarczającym stopniu ujęte w rządowych strategiach. Podkreślają przy tym rolę wspólnot energetycznych w bilansowaniu sieci i wspieraniu lokalnej odporności systemu.
Finanse
Budowanie odporności UE na kryzysy to nie tylko zbrojenia. Coraz więcej uwagi poświęca się łańcuchom dostaw i gospodarce

Przedstawiciele europejskiego biznesu zwracają uwagę na to, że budowanie odporności krajów Unii Europejskiej powinno się skupiać nie tylko wokół inwestycji w zdolności wojskowe, ale przede wszystkim w silną gospodarkę. Istotną rolę odgrywa w tym aspekt konkurencyjności Europy, łańcuchów dostaw i współpracy między poszczególnymi krajami czy regionami. Tym aspektom na forum UE poświęca się coraz więcej uwagi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.


![Brak zaktualizowanej strategii energetycznej utrudnia rozwój wspólnot energetycznych. Bez odpowiednich regulacji Polska nie wykorzysta potencjału OZE [DEPESZA]](https://www.newseria.pl/files/1097841585/wiatraki-panele-03,w_85,r_png,_small.png)





.gif)

|
|
|