Zima z Wedlem już niebawem w Łodzi
Marka E.Wedel wystartowała z wyjątkowym projektem pod tytułem Zima z Wedlem. Jest to cykl wydarzeń odbywających się w całej Polsce, opartych na sportowych aktywnościach, dobrej zabawie i… czekoladzie. Kolejna odsłona akcji odbędzie się 18 i 19 stycznia w Łodzi.To właśnie tam najbardziej czekoladowa marka w Polsce zadba o przyjemną atmosferę na lodowisku Bombonierka.
Odwiedzający lodowisko w Łodzi będą mogli odwiedzić m.in. Strefę Przyjemności– miejsce regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach, na której będzie można rozpłynąć się nad kubkiem gorącej czekolady lub zrobić pamiątkowe zdjęcia w fotobudce. Niezwykłą atrakcją będzie również stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać autorskie, oryginalne opakowania tabliczek E.Wedel. Dodatkowo, na uczestników wydarzenia będzie czekała też interaktywna gra prezentująca proces produkcji czekolady. Specjalnie dla najmłodszych, marka zadbała o mobilną strefę zabaw o nazwie Małe Przyjemności.
- Projekt „Zima z Wedlem” został stworzony, by uprzyjemniać czas spędzony na zimowych aktywnościach. Chcielibyśmy, aby mieszkańcy Łodzi spędzając aktywny weekend na lodowisku, mogli ogrzać się gorącą czekoladą oraz sprawdzić się w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej szansy na lodowisku Bombonierka w Łodzi! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.
Cykl eventów zorganizowanych w ramach akcji Zima z Wedlem odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020 r. W tym czasie E.Wedel zagości w aż 9 lokalizacjach, uprzyjemniając zimę tam, gdzie jest ona najbardziej widoczna.
Termin: 18-19.01.2020 r.
Godziny: 11:30-19:30
Miejsce:Lodowisko Bombonierka, ul. Stefanowskiego 28, 90-537 Łódź.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.