Zima z Wedlem już niebawem w Łodzi
Marka E.Wedel wystartowała z wyjątkowym projektem pod tytułem Zima z Wedlem. Jest to cykl wydarzeń odbywających się w całej Polsce, opartych na sportowych aktywnościach, dobrej zabawie i… czekoladzie. Kolejna odsłona akcji odbędzie się 18 i 19 stycznia w Łodzi.To właśnie tam najbardziej czekoladowa marka w Polsce zadba o przyjemną atmosferę na lodowisku Bombonierka.
Odwiedzający lodowisko w Łodzi będą mogli odwiedzić m.in. Strefę Przyjemności– miejsce regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach, na której będzie można rozpłynąć się nad kubkiem gorącej czekolady lub zrobić pamiątkowe zdjęcia w fotobudce. Niezwykłą atrakcją będzie również stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać autorskie, oryginalne opakowania tabliczek E.Wedel. Dodatkowo, na uczestników wydarzenia będzie czekała też interaktywna gra prezentująca proces produkcji czekolady. Specjalnie dla najmłodszych, marka zadbała o mobilną strefę zabaw o nazwie Małe Przyjemności.
- Projekt „Zima z Wedlem” został stworzony, by uprzyjemniać czas spędzony na zimowych aktywnościach. Chcielibyśmy, aby mieszkańcy Łodzi spędzając aktywny weekend na lodowisku, mogli ogrzać się gorącą czekoladą oraz sprawdzić się w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej szansy na lodowisku Bombonierka w Łodzi! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.
Cykl eventów zorganizowanych w ramach akcji Zima z Wedlem odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020 r. W tym czasie E.Wedel zagości w aż 9 lokalizacjach, uprzyjemniając zimę tam, gdzie jest ona najbardziej widoczna.
Termin: 18-19.01.2020 r.
Godziny: 11:30-19:30
Miejsce:Lodowisko Bombonierka, ul. Stefanowskiego 28, 90-537 Łódź.
Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!
Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.