Znana łódzka sieć klubów Fit Forma zmienia się w Well Fitness
Od października br. siedem klubów fitness działających w Łodzi i Bełchatowie pod marką Fit Forma dołącza do znanej sieci klubów fitness Well Fitness, należącej do Medicover. Kluby są czynne w systemie 24-godzinnym tak, aby każdy, niezależnie od godzin pracy czy stylu życia, mógł realizować swoje cele treningowe.
Medicover ogłosił przejęcie sieci klubów Fit Forma w listopadzie 2021 r. Była to kolejna inwestycja lidera opieki medycznej w obszar sportowy w województwie łódzkim, które jest jednym z najsilniejszych rejonów fitness w naszym kraju. Począwszy od października tego roku, Fit Forma przechodzi rebranding i zaczyna funkcjonować pod marką Well Fitness. Wcześniej taką drogę przeszło 20 klubów Fitness World, kupionych przez Medicover w grudniu 2020 r.
Ważnym elementem oferty jest zapewnienie autorskich programów zajęć i aktywności dla klubowiczów w różnym wieku i o różnym stopniu zaawansowania. Kolejnym krokiem po zmianie wizerunku marki Fit Forma na Well Fitness będzie standaryzacja i rozszerzenie pakietu usług tak, by szczególnie uwzględnić potrzeby lokalnej społeczności.
– Zamiast obiecywać szybkie efekty i stawiać za cel treningowy osiąganie idealnej sylwetki, promujemy zdrowy styl życia. Jest to spójne z tym, do czego chcemy zachęcać jako Medicover w naszej ofercie klubów fitness i siłowni
– mówi Justyna Gościńska, Dyrektor Departamentu Sport i Fitness, Prezes Zarządu Medicover Sport sp. z o.o.
Maciej Kupis, Dyrektor Sieci Klubów Well Fitness podkreśla, że Well Fitness to miejsce dla każdego, niezależnie od doświadczenia, budowy ciała czy możliwości fizycznych.
– Każdy z nas jest inny i każdy potrzebuje innej motywacji, jednak komfort i swoboda podczas treningu to podstawa. Nasze kluby są dla wszystkich, a szczególną opieką otaczamy osoby początkujące, które potrzebują dodatkowego wsparcia
– mówi.
Medicover łącznie posiada 106 klubów fitness i siłowni, z czego aż 16 zlokalizowanych jest na terenie województwa łódzkiego. Poza klubami Well Fitness (dawniej: Fit Forma) Medicover jest właścicielem w Łodzi:
-
trzech klubów Calypso Fitness – Brama Miasta, Ogrody Geyera, i Imagine – prowadzonych w systemie franczyzowym,
-
trzech klubów Just GYM (ul. Rembielińskiego, ul. Rewolucji 1905 r., ul. Juliana Tuwima),
-
klubu McFIT (ul. Piotrkowska 165/169).
Łącznie pod marką Well Fitness funkcjonuje 27 klubów, zlokalizowanych w południowo-zachodniej i środkowej części Polski, m.in. we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Katowicach i Bytomiu, a od 1 października także w Łodzi i Bełchatowie. Marka powstała w 2021 roku, w momencie przejęcia przez Medicover klubów sieci Fitness World. Well Fitness zapewnia w cenie karnetu całodobowy dostęp do klubów, zajęcia grupowe, konsultację trenerską. Firma wprowadza również innowacje, m.in. automat do wody i izotoników Well Hydrated, oszczędne i wygodne rozwiązanie dla klubowiczów, które przyczynia się do zmniejszenia zużycia plastiku.
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.