Komunikaty PR

„Sportowe emocje z TCL” – rusza kolejna promocja konsumencka chińskiej marki

2021-05-14  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
Do pobrania Tabela ( 0.03 MB )

W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, firma TCL,
drugi producent telewizorów na świecie, przygotowała dla swoich klientów wyjątkową promocję konsumencką, która pozwoli cieszyć się sportowymi emocjami jeszcze długo
po zakończeniu mistrzostw. Kampania promocyjna pod hasłem „Sportowe emocje z TCL” potrwa od 17 maja do 20 czerwca 2021 r.

 

Akcja skierowana jest przede wszystkim do miłośników sportu, którzy planują przeżywać sportowe emocje w domowym zaciszu, ale chcieliby wymienić swój telewizor na większy
i lepszy. Wszystkie osoby, które kupią telewizor z wybranej oferty TCL w okresie trwania Eurocup, otrzymają vouchery do kanałów sportowych Canal+Sport i Eleven Sports stanowiące 15% wartości telewizora. Dzięki temu będą mogli przedłużyć sportowe emocje nawet o rok.

Kampania ta ma na celu rozpropagowanie najnowszych serii telewizorów QLED i MiniLED jako doskonałego wyboru dla widzów sportowych i graczy e-sportowych – mówi Magdalena Chodkiewicz, Marketing Manager TCL Polska. – Największy nacisk stawiamy na serie, których funkcjonalność naturalnie wpasowuje się w jakość oglądanego obrazu, takie jak płynność ruchu  [100 HZ  oraz Motion Clarity], odwzorowanie kolorów i kontrast [Miniled, QLED, Dolby Vision (iQ)] oraz udogodnienia dla graczy e-sportowych (kompatybilność z konsolami najnowszej generacji, HDMI 2.1 oraz funkcje Game Master PRO).

 

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pomiędzy 17 maja a 20 czerwca 2021 r. kupić telewizor, 31 dni po zakupie dokonać rejestracji na dedykowanej stronie TCL: www.piątekzTCL.pl
i wypełnić kwestionariusz. W ciągu 7 dni od zgłoszenia wniosek zostanie zweryfikowany,
a po zatwierdzeniu go kody zostaną wysłane na adres e-mail konsumenta. W akcji wezmą udział również modele QLED z 2020 roku.

W promocji udział biorą wszystkie autoryzowane kanały sprzedaży TCL. Zakupu można dokonać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych.

Facebook: TCL Europe - The Creative Life / Instagram:@tclpl / YouTube: TCL_Polska

O TCL Electronics

TCL Electronics to szybko rozwijająca się firma, zajmująca się elektroniką użytkową i wiodący gracz w globalnej branży TV. Utworzona w 1981 r. firma TCL działa obecnie w ponad 160 krajach. Według danych OMDIA, w 2. kwartale 2020 r. zajęła 2. miejsce pod względem wielkości sprzedaży na światowym rynku TV. TCL specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od odbiorników telewizyjnych po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.