Komunikaty PR

„Sportowe emocje z TCL” – rusza kolejna promocja konsumencka chińskiej marki

2021-05-14  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
Do pobrania Tabela ( 0.03 MB )

W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, firma TCL,
drugi producent telewizorów na świecie, przygotowała dla swoich klientów wyjątkową promocję konsumencką, która pozwoli cieszyć się sportowymi emocjami jeszcze długo
po zakończeniu mistrzostw. Kampania promocyjna pod hasłem „Sportowe emocje z TCL” potrwa od 17 maja do 20 czerwca 2021 r.

 

Akcja skierowana jest przede wszystkim do miłośników sportu, którzy planują przeżywać sportowe emocje w domowym zaciszu, ale chcieliby wymienić swój telewizor na większy
i lepszy. Wszystkie osoby, które kupią telewizor z wybranej oferty TCL w okresie trwania Eurocup, otrzymają vouchery do kanałów sportowych Canal+Sport i Eleven Sports stanowiące 15% wartości telewizora. Dzięki temu będą mogli przedłużyć sportowe emocje nawet o rok.

Kampania ta ma na celu rozpropagowanie najnowszych serii telewizorów QLED i MiniLED jako doskonałego wyboru dla widzów sportowych i graczy e-sportowych – mówi Magdalena Chodkiewicz, Marketing Manager TCL Polska. – Największy nacisk stawiamy na serie, których funkcjonalność naturalnie wpasowuje się w jakość oglądanego obrazu, takie jak płynność ruchu  [100 HZ  oraz Motion Clarity], odwzorowanie kolorów i kontrast [Miniled, QLED, Dolby Vision (iQ)] oraz udogodnienia dla graczy e-sportowych (kompatybilność z konsolami najnowszej generacji, HDMI 2.1 oraz funkcje Game Master PRO).

 

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pomiędzy 17 maja a 20 czerwca 2021 r. kupić telewizor, 31 dni po zakupie dokonać rejestracji na dedykowanej stronie TCL: www.piątekzTCL.pl
i wypełnić kwestionariusz. W ciągu 7 dni od zgłoszenia wniosek zostanie zweryfikowany,
a po zatwierdzeniu go kody zostaną wysłane na adres e-mail konsumenta. W akcji wezmą udział również modele QLED z 2020 roku.

W promocji udział biorą wszystkie autoryzowane kanały sprzedaży TCL. Zakupu można dokonać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych.

Facebook: TCL Europe - The Creative Life / Instagram:@tclpl / YouTube: TCL_Polska

O TCL Electronics

TCL Electronics to szybko rozwijająca się firma, zajmująca się elektroniką użytkową i wiodący gracz w globalnej branży TV. Utworzona w 1981 r. firma TCL działa obecnie w ponad 160 krajach. Według danych OMDIA, w 2. kwartale 2020 r. zajęła 2. miejsce pod względem wielkości sprzedaży na światowym rynku TV. TCL specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od odbiorników telewizyjnych po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.