„Sportowe emocje z TCL” – rusza kolejna promocja konsumencka chińskiej marki
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, firma TCL,
drugi producent telewizorów na świecie, przygotowała dla swoich klientów wyjątkową promocję konsumencką, która pozwoli cieszyć się sportowymi emocjami jeszcze długo
po zakończeniu mistrzostw. Kampania promocyjna pod hasłem „Sportowe emocje z TCL” potrwa od 17 maja do 20 czerwca 2021 r.
Akcja skierowana jest przede wszystkim do miłośników sportu, którzy planują przeżywać sportowe emocje w domowym zaciszu, ale chcieliby wymienić swój telewizor na większy
i lepszy. Wszystkie osoby, które kupią telewizor z wybranej oferty TCL w okresie trwania Eurocup, otrzymają vouchery do kanałów sportowych Canal+Sport i Eleven Sports stanowiące 15% wartości telewizora. Dzięki temu będą mogli przedłużyć sportowe emocje nawet o rok.
Kampania ta ma na celu rozpropagowanie najnowszych serii telewizorów QLED i MiniLED jako doskonałego wyboru dla widzów sportowych i graczy e-sportowych – mówi Magdalena Chodkiewicz, Marketing Manager TCL Polska. – Największy nacisk stawiamy na serie, których funkcjonalność naturalnie wpasowuje się w jakość oglądanego obrazu, takie jak płynność ruchu [100 HZ oraz Motion Clarity], odwzorowanie kolorów i kontrast [Miniled, QLED, Dolby Vision (iQ)] oraz udogodnienia dla graczy e-sportowych (kompatybilność z konsolami najnowszej generacji, HDMI 2.1 oraz funkcje Game Master PRO).
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pomiędzy 17 maja a 20 czerwca 2021 r. kupić telewizor, 31 dni po zakupie dokonać rejestracji na dedykowanej stronie TCL: www.piątekzTCL.pl
i wypełnić kwestionariusz. W ciągu 7 dni od zgłoszenia wniosek zostanie zweryfikowany,
a po zatwierdzeniu go kody zostaną wysłane na adres e-mail konsumenta. W akcji wezmą udział również modele QLED z 2020 roku.
W promocji udział biorą wszystkie autoryzowane kanały sprzedaży TCL. Zakupu można dokonać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych.
Facebook: TCL Europe - The Creative Life / Instagram:@tclpl / YouTube: TCL_Polska
O TCL Electronics
TCL Electronics to szybko rozwijająca się firma, zajmująca się elektroniką użytkową i wiodący gracz w globalnej branży TV. Utworzona w 1981 r. firma TCL działa obecnie w ponad 160 krajach. Według danych OMDIA, w 2. kwartale 2020 r. zajęła 2. miejsce pod względem wielkości sprzedaży na światowym rynku TV. TCL specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od odbiorników telewizyjnych po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu.

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Pierwsze efekty prac deregulacyjnych możliwe już jesienią. Ten proces uwolni w firmach środki na inwestycje
Prace nad pakietami deregulacyjnymi trwają. Biznes liczy na ich sprawne przeprocesowanie, ale i tak nie spodziewa się, żeby pierwsze efekty były widoczne przed jesienią. Dziś przedsiębiorcy 40 proc. swojego czasu spędzają na wypełnianiu różnego typu wymagań, a dodatkowo wstrzymują się z inwestycjami ze względu na niestabilność prawa. Zdaniem przedsiębiorców deregulacja to krok w dobrym kierunku, który pozwoli na przesunięcie zamrożonych w bankach pieniędzy na inwestycje i zwiększy konkurencyjność polskich firm.
Ochrona środowiska
Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać

Aktualizacja programu Czyste Powietrze, która wystartowała 31 marca br., przyniosła m.in. uszczelnienie zasad finansowania oraz zwiększenie monitoringu wykonawców. – Obecna edycja programu jest najbardziej wymagająca ze wszystkich, jakie do tej pory realizowaliśmy – mówi Paweł Bednarek, prezes zarządu Columbus ONE. Wiele firm nie było w stanie się odpowiednio przygotować do zmian i teraz wstrzymały pozyskiwanie nowych klientów. Grupa Columbus ma ambicję, by konsolidować ten bardzo rozdrobniony rynek.
Handel
Na platformach sprzedażowych mogą się znajdować szkodliwe produkty. Dotyczy to całego rynku online

Badanie odzieży i bielizny zakupionych na dwóch azjatyckich platformach wykazało obecność w części z nich niebezpiecznych związków w niepokojących stężeniach – wynika z Raportu Federacji Konsumentów. Podobne produkty mogą się jednak również znajdować na polskich czy międzynarodowych platformach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.