Sports Direct debiutuje w Poznań Plaza
Grono najemców Poznań Plaza powiększyło się o markę z branży sportowej i fitness. Brytyjska firma Sports Direct otworzyła w poznańskim centrum salon o powierzchni 1060 m kw.
Najnowszy sklep Sports Direct w Poznań Plaza znajduje się na poziomie 1. Na powierzchni 1060 m kw., miłośnicy sportowego wypoczynku znajdą szeroką, zróżnicowaną ofertę sportową i fitness, obejmującą odzież męską, damską i dziecięcą.
Sports Direct, czołowa brytyjska sieć sklepów sportowych, posiada bogate portfolio salonów w Wielkiej Brytanii i Europie. Oferuje szeroki wybór artykułów sportowych i rekreacyjnych najlepszych światowych marek, w tym Nike, Adidas, Puma, Under Armour i Asics.
Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. mkw. klienci znajdą około 130 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej czy obuwia, wiele punktów usługowych i gastronomicznych oraz sklep SPAR. W Poznań Plaza znajduje się 10 sal kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX.
Więcej informacji:
www.poznanplaza.pl
www.facebook.com/CH.Poznan.Plaza
www.instagram.com/poznanplaza
Więcej informacji:
www.klepierre.com
POZNAŃ PLAZA
Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. mkw. klienci znajdą około 130 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej czy obuwia, wiele punktów usługowych i gastronomicznych oraz sklep SPAR. W Poznań Plaza znajduje się 10 sal kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX. Poznań Plaza posiada certyfikat BREEAM.
Więcej informacji: Poznanplaza.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.