Komunikaty PR

Sports Direct debiutuje w Poznań Plaza

2023-10-12  |  08:00
Biuro prasowe

Grono najemców Poznań Plaza powiększyło się o markę z branży sportowej i fitness. Brytyjska firma Sports Direct otworzyła w poznańskim centrum salon o powierzchni 1060 m kw. 

Najnowszy sklep Sports Direct w Poznań Plaza znajduje się na poziomie 1. Na powierzchni 1060 m kw., miłośnicy sportowego wypoczynku znajdą szeroką, zróżnicowaną ofertę sportową i fitness, obejmującą odzież męską, damską i dziecięcą.

Sports Direct, czołowa brytyjska sieć sklepów sportowych, posiada bogate portfolio salonów w Wielkiej Brytanii i Europie. Oferuje szeroki wybór artykułów sportowych i rekreacyjnych najlepszych światowych marek, w tym Nike, Adidas, Puma, Under Armour i Asics.

Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. mkw. klienci znajdą około 130 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej czy obuwia, wiele punktów usługowych i gastronomicznych oraz sklep SPAR. W Poznań Plaza znajduje się 10 sal kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX.

 

Więcej informacji:

www.poznanplaza.pl

www.facebook.com/CH.Poznan.Plaza

www.instagram.com/poznanplaza

Więcej informacji:

www.klepierre.com


POZNAŃ PLAZA 

Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. mkw. klienci znajdą około 130 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej czy obuwia, wiele punktów usługowych i gastronomicznych oraz sklep SPAR. W Poznań Plaza znajduje się 10 sal kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX. Poznań Plaza posiada certyfikat BREEAM. 

Więcej informacji: Poznanplaza.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność

Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.

Polityka

Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.