Komunikaty PR

„Spróbuj DobreGO!” w Żabce!

2023-07-24  |  12:55
Biuro prasowe

Przygotowywanie zdrowych i smacznych posiłków bywa skomplikowane. Klienci Żabki mogą jednak skorzystać ze specjalnej oferty „Spróbuj DobreGO!” i cieszyć się zbilansowanymi daniami na każdą okazję. W każdej odsłonie akcji znajdą się trzy produkty marek własnych, które zaskoczą nie tylko dobrym składem oznaczonym notami „A” lub „B” w skali Nutri-Score, ale także atrakcyjną ceną! Oferta trwa od 5 lipca do 29 sierpnia br.

Dzięki akcji „Spróbuj DobreGO!” nie trzeba się już zastanawiać co jeść, aby było dobre i smaczne – wystarczy odwiedzić Żabkę. W każdej kolejnej odsłonie, klienci sieci będą mogli spróbować trzech dań i przekąsek marek własnych w promocyjnej cenie. Zostały one dobrane tak, aby wpisywały się w różne style życia oraz preferencje żywieniowe, a ponadto charakteryzowały się jakościowym składem – w zgodzie z założeniami programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.

W pierwszej odsłonie klienci mogą spróbować klasycznej sałatki Cezar marki Dobra Karma, idealnie doprawionego fileta z kurczaka wraz z warzywnym puree od Szamamm oraz kanapki trójkąt Tomcio Paluch z kremową pastą jajeczną na pieczywie proteinowym. Ceny produktów zostały obniżone o ponad 25%, dlatego jest to idealny moment, aby spróbować pysznych propozycji od Żabki! Warto też zainstalować aplikację mobilną Żappka, aby móc cieszyć się niższymi cenami na poszczególne produkty.

Dobrze i smacznie przez całe lato

W kolejnych odsłonach, rozłożonych na miesiące letnie, pojawią się takie pyszności, jak m.in. sałatka z kurczakiem i makaronem Dobra Karma, kanapka trójkąt Tomcio Paluch z polędwicą drobiową czy zielony napój Foodini o smaku kiwi, jabłek, szpinaku oraz nasion chia. W tym zabieganym świecie, trudno znaleźć moment na przygotowanie posiłku, dlatego Żabka przychodzi do konsumentów z gotowym rozwiązaniem, chcąc uwolnić ich czas i uprościć życie.

Akcji towarzyszy szeroko zakrojona kampania komunikacyjna 360 stopni. Obejmuje m.in.: nośniki OOH, BTL, digital oraz szereg niestandardowych działań, takich jak np. budowanie pozytywnego przekazu w przestrzeni miejskiej (DOOH), spektakularne ekrany digitalowe m.in. przy dworcach kolejowych w Poznaniu, Katowicach czy warszawskim hotelu Mariott. Użytkownicy mediów społecznościowych mogą wypatrywać konkursów i „łańcuszka DobreGO”. Specjalny spot TV pojawi się 19.07, ale to jeszcze nie wszystko, czego można się spodziewać do końca trwania akcji!

Oferta „Spróbuj DobreGO!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce.

Więcej o akcji: https://www.zabka.pl/sprobuj-dobrego

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.