„Spróbuj DobreGO!” w Żabce!
Przygotowywanie zdrowych i smacznych posiłków bywa skomplikowane. Klienci Żabki mogą jednak skorzystać ze specjalnej oferty „Spróbuj DobreGO!” i cieszyć się zbilansowanymi daniami na każdą okazję. W każdej odsłonie akcji znajdą się trzy produkty marek własnych, które zaskoczą nie tylko dobrym składem oznaczonym notami „A” lub „B” w skali Nutri-Score, ale także atrakcyjną ceną! Oferta trwa od 5 lipca do 29 sierpnia br.
Dzięki akcji „Spróbuj DobreGO!” nie trzeba się już zastanawiać co jeść, aby było dobre i smaczne – wystarczy odwiedzić Żabkę. W każdej kolejnej odsłonie, klienci sieci będą mogli spróbować trzech dań i przekąsek marek własnych w promocyjnej cenie. Zostały one dobrane tak, aby wpisywały się w różne style życia oraz preferencje żywieniowe, a ponadto charakteryzowały się jakościowym składem – w zgodzie z założeniami programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.
W pierwszej odsłonie klienci mogą spróbować klasycznej sałatki Cezar marki Dobra Karma, idealnie doprawionego fileta z kurczaka wraz z warzywnym puree od Szamamm oraz kanapki trójkąt Tomcio Paluch z kremową pastą jajeczną na pieczywie proteinowym. Ceny produktów zostały obniżone o ponad 25%, dlatego jest to idealny moment, aby spróbować pysznych propozycji od Żabki! Warto też zainstalować aplikację mobilną Żappka, aby móc cieszyć się niższymi cenami na poszczególne produkty.
Dobrze i smacznie przez całe lato
W kolejnych odsłonach, rozłożonych na miesiące letnie, pojawią się takie pyszności, jak m.in. sałatka z kurczakiem i makaronem Dobra Karma, kanapka trójkąt Tomcio Paluch z polędwicą drobiową czy zielony napój Foodini o smaku kiwi, jabłek, szpinaku oraz nasion chia. W tym zabieganym świecie, trudno znaleźć moment na przygotowanie posiłku, dlatego Żabka przychodzi do konsumentów z gotowym rozwiązaniem, chcąc uwolnić ich czas i uprościć życie.
Akcji towarzyszy szeroko zakrojona kampania komunikacyjna 360 stopni. Obejmuje m.in.: nośniki OOH, BTL, digital oraz szereg niestandardowych działań, takich jak np. budowanie pozytywnego przekazu w przestrzeni miejskiej (DOOH), spektakularne ekrany digitalowe m.in. przy dworcach kolejowych w Poznaniu, Katowicach czy warszawskim hotelu Mariott. Użytkownicy mediów społecznościowych mogą wypatrywać konkursów i „łańcuszka DobreGO”. Specjalny spot TV pojawi się 19.07, ale to jeszcze nie wszystko, czego można się spodziewać do końca trwania akcji!
Oferta „Spróbuj DobreGO!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce.
Więcej o akcji: https://www.zabka.pl/sprobuj-dobrego

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.