Komunikaty PR

„Spróbuj DobreGO!” w Żabce!

2023-07-24  |  12:55
Biuro prasowe

Przygotowywanie zdrowych i smacznych posiłków bywa skomplikowane. Klienci Żabki mogą jednak skorzystać ze specjalnej oferty „Spróbuj DobreGO!” i cieszyć się zbilansowanymi daniami na każdą okazję. W każdej odsłonie akcji znajdą się trzy produkty marek własnych, które zaskoczą nie tylko dobrym składem oznaczonym notami „A” lub „B” w skali Nutri-Score, ale także atrakcyjną ceną! Oferta trwa od 5 lipca do 29 sierpnia br.

Dzięki akcji „Spróbuj DobreGO!” nie trzeba się już zastanawiać co jeść, aby było dobre i smaczne – wystarczy odwiedzić Żabkę. W każdej kolejnej odsłonie, klienci sieci będą mogli spróbować trzech dań i przekąsek marek własnych w promocyjnej cenie. Zostały one dobrane tak, aby wpisywały się w różne style życia oraz preferencje żywieniowe, a ponadto charakteryzowały się jakościowym składem – w zgodzie z założeniami programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.

W pierwszej odsłonie klienci mogą spróbować klasycznej sałatki Cezar marki Dobra Karma, idealnie doprawionego fileta z kurczaka wraz z warzywnym puree od Szamamm oraz kanapki trójkąt Tomcio Paluch z kremową pastą jajeczną na pieczywie proteinowym. Ceny produktów zostały obniżone o ponad 25%, dlatego jest to idealny moment, aby spróbować pysznych propozycji od Żabki! Warto też zainstalować aplikację mobilną Żappka, aby móc cieszyć się niższymi cenami na poszczególne produkty.

Dobrze i smacznie przez całe lato

W kolejnych odsłonach, rozłożonych na miesiące letnie, pojawią się takie pyszności, jak m.in. sałatka z kurczakiem i makaronem Dobra Karma, kanapka trójkąt Tomcio Paluch z polędwicą drobiową czy zielony napój Foodini o smaku kiwi, jabłek, szpinaku oraz nasion chia. W tym zabieganym świecie, trudno znaleźć moment na przygotowanie posiłku, dlatego Żabka przychodzi do konsumentów z gotowym rozwiązaniem, chcąc uwolnić ich czas i uprościć życie.

Akcji towarzyszy szeroko zakrojona kampania komunikacyjna 360 stopni. Obejmuje m.in.: nośniki OOH, BTL, digital oraz szereg niestandardowych działań, takich jak np. budowanie pozytywnego przekazu w przestrzeni miejskiej (DOOH), spektakularne ekrany digitalowe m.in. przy dworcach kolejowych w Poznaniu, Katowicach czy warszawskim hotelu Mariott. Użytkownicy mediów społecznościowych mogą wypatrywać konkursów i „łańcuszka DobreGO”. Specjalny spot TV pojawi się 19.07, ale to jeszcze nie wszystko, czego można się spodziewać do końca trwania akcji!

Oferta „Spróbuj DobreGO!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce.

Więcej o akcji: https://www.zabka.pl/sprobuj-dobrego

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.