Komunikaty PR

Startuje 2. edycja konkursu dla firm CSR Poland Awards!

2023-11-13  |  11:10

Startuje 2. edycja konkursu dla firm CSR Poland Awards!

Coraz więcej firm planując swoje działania, skupia się nie tylko na celach biznesowych, ale także zaangażowaniu społecznym. Realizowane projekty mogą mieć pozytywny wpływ na dobrostan pracowników, lokalnej społeczności czy otoczenie firmy. Najważniejsze jednak, by były dostosowane do prawdziwych potrzeb, a realizacja pozwoliła osiągnąć założone cele. Jak polski biznes poradził sobie z inicjatywami z zakresu CSR w 2023 roku? O tym przekonamy się już wkrótce dzięki konkursowi CSR POLAND AWARDS 2024. Zgłoszenia firm przyjmowane będą do 2 lutego 2024 r.

Konkurs CSR Poland Awards

Konkurs towarzyszy konferencji CSR Poland 2024, która odbędzie się 21 i 22 marca 2024 r. w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13 w Krakowie. Wydarzenie będzie miało wymiar praktyczny, w formie prezentacji i paneli dyskusyjnych z udziałem ekspertów. Zwieńczeniem pierwszego dnia będzie gala wręczenia nagród dla laureatów konkursu CSR Poland Awards 2024. Na drugi dzień zaplanowano warsztaty praktyczne. 

Choć wiele się teraz mówi o ESG, dużo uwagi poświęcając tematowi ekologii, to dla nas w centrum zainteresowania jest “S” z tego skrótu, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu. Badania pokazują, że już niemal połowa polskich firm prowadzi działania z zakresu CSR. Najczęściej są to projekty na rzecz społeczności lokalnej, ale nie brakuje też inicjatyw dla pracowników czy fantastycznych przykładów wolontariatu pracowniczego. My chcemy je wyróżnić i pokazać szerokiemu gremium po to, by inni mogli się zainspirować i nauczyć, w jaki sposób zrealizować podobną inicjatywę na własnym podwórku – mówi Marta Hernik, dyrektor zarządzająca Fundacji Poland Business Run, organizatorka CSR Poland.

W konkursie CSR Poland Awards 2024 może wziąć udział każda firma, posiadająca siedzibę lub oddział na terenie Polski, która w 2023 roku zrealizowała projekt CSR na rzecz swoich pracowników lub osób spoza organizacji. Dwa zgłoszenia z firmy można przesłać bezpłatnie. 

Kategorie konkursowe

Zgłoszenia konkursowe można zgłaszać do jednej z 4 wybranych kategorii. Pierwsze 3 kategorie dotyczą projektów, w ostatniej rywalizować będą osoby indywidualne.

  1. Community Engagement – projekty społeczne, które zostały zrealizowane przez firmę na rzecz jej otoczenia zewnętrznego.
  2. Volunteering – projekty, zrealizowane przez firmę przy udziale jej pracowników w roli wolontariuszy.
  3. Employee Wellbeing – projekty, które realizowała firma na rzecz swoich pracowników, dbając o ich dobrostan fizyczny, psychiczny, finansowy, zawodowy i społeczny.
  4. CSR Leader – osoba, która w danej firmie działa jako ambasador projektów społecznych, zachęca innych do aktywności, motywuje zespół do działania i sprawia, że firma z powodzeniem realizuje kolejne projekty z zakresu CSR.

 

Zgłoszenia do CSR Poland Awards 2024

By zgłosić się do konkursu CSR Poland Awards 2023, wystarczy wypełnić i w terminie od 6.11.2023 do 2.02.2024 r. wysłać formularz zgłoszeniowy z opisem projektu lub lidera działań CSR firmy. Formularz konkursowy i regulamin, a także bilety na konferencję CSR Poland i galę konkursową dostępne są na stronie: https://csrpoland.pl/awards/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Emitel S.A.: Jak zostać „szerpami” rynku dronowego? Biuro prasowe
2025-06-23 | 06:00

Emitel S.A.: Jak zostać „szerpami” rynku dronowego?

Emitel, czołowy polski integrator wysokościowej infrastruktury nadawczej uważa, że w niedalekiej przyszłości drony staną się codziennym elementem krajobrazu nad naszymi głowami
Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?
2025-06-18 | 15:00

Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?

Pies w biurze? Zdecydowanie tak! Badania potwierdzają, że obecność czworonożnych przyjaciół pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie i redukuje stres, co ma ogromny wpływ
Mlekpol oszczędza ponad 4 mln zł rocznie dzięki instalacji fermentacji beztlenowej od SEEN Technologie.
2025-06-17 | 12:00

Mlekpol oszczędza ponad 4 mln zł rocznie dzięki instalacji fermentacji beztlenowej od SEEN Technologie.

Energia, zysk i przewaga konkurencyjna. Trzy filary sukcesu Mlekpolu, możliwe dzięki innowacyjnej instalacji fermentacji beztlenowej w Grajewie, zrealizowanej przez SEEN

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.