Komunikaty PR

Startuje 2. edycja konkursu dla firm CSR Poland Awards!

2023-11-13  |  11:10

Startuje 2. edycja konkursu dla firm CSR Poland Awards!

Coraz więcej firm planując swoje działania, skupia się nie tylko na celach biznesowych, ale także zaangażowaniu społecznym. Realizowane projekty mogą mieć pozytywny wpływ na dobrostan pracowników, lokalnej społeczności czy otoczenie firmy. Najważniejsze jednak, by były dostosowane do prawdziwych potrzeb, a realizacja pozwoliła osiągnąć założone cele. Jak polski biznes poradził sobie z inicjatywami z zakresu CSR w 2023 roku? O tym przekonamy się już wkrótce dzięki konkursowi CSR POLAND AWARDS 2024. Zgłoszenia firm przyjmowane będą do 2 lutego 2024 r.

Konkurs CSR Poland Awards

Konkurs towarzyszy konferencji CSR Poland 2024, która odbędzie się 21 i 22 marca 2024 r. w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13 w Krakowie. Wydarzenie będzie miało wymiar praktyczny, w formie prezentacji i paneli dyskusyjnych z udziałem ekspertów. Zwieńczeniem pierwszego dnia będzie gala wręczenia nagród dla laureatów konkursu CSR Poland Awards 2024. Na drugi dzień zaplanowano warsztaty praktyczne. 

Choć wiele się teraz mówi o ESG, dużo uwagi poświęcając tematowi ekologii, to dla nas w centrum zainteresowania jest “S” z tego skrótu, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu. Badania pokazują, że już niemal połowa polskich firm prowadzi działania z zakresu CSR. Najczęściej są to projekty na rzecz społeczności lokalnej, ale nie brakuje też inicjatyw dla pracowników czy fantastycznych przykładów wolontariatu pracowniczego. My chcemy je wyróżnić i pokazać szerokiemu gremium po to, by inni mogli się zainspirować i nauczyć, w jaki sposób zrealizować podobną inicjatywę na własnym podwórku – mówi Marta Hernik, dyrektor zarządzająca Fundacji Poland Business Run, organizatorka CSR Poland.

W konkursie CSR Poland Awards 2024 może wziąć udział każda firma, posiadająca siedzibę lub oddział na terenie Polski, która w 2023 roku zrealizowała projekt CSR na rzecz swoich pracowników lub osób spoza organizacji. Dwa zgłoszenia z firmy można przesłać bezpłatnie. 

Kategorie konkursowe

Zgłoszenia konkursowe można zgłaszać do jednej z 4 wybranych kategorii. Pierwsze 3 kategorie dotyczą projektów, w ostatniej rywalizować będą osoby indywidualne.

  1. Community Engagement – projekty społeczne, które zostały zrealizowane przez firmę na rzecz jej otoczenia zewnętrznego.
  2. Volunteering – projekty, zrealizowane przez firmę przy udziale jej pracowników w roli wolontariuszy.
  3. Employee Wellbeing – projekty, które realizowała firma na rzecz swoich pracowników, dbając o ich dobrostan fizyczny, psychiczny, finansowy, zawodowy i społeczny.
  4. CSR Leader – osoba, która w danej firmie działa jako ambasador projektów społecznych, zachęca innych do aktywności, motywuje zespół do działania i sprawia, że firma z powodzeniem realizuje kolejne projekty z zakresu CSR.

 

Zgłoszenia do CSR Poland Awards 2024

By zgłosić się do konkursu CSR Poland Awards 2023, wystarczy wypełnić i w terminie od 6.11.2023 do 2.02.2024 r. wysłać formularz zgłoszeniowy z opisem projektu lub lidera działań CSR firmy. Formularz konkursowy i regulamin, a także bilety na konferencję CSR Poland i galę konkursową dostępne są na stronie: https://csrpoland.pl/awards/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
To już 20 lat Kongresu Pożarnictwa FIRE | SECURITY EXPO – Świętuj z nami jubileusz na PGE NARODOWY Biuro prasowe
2025-07-16 | 14:00

To już 20 lat Kongresu Pożarnictwa FIRE | SECURITY EXPO – Świętuj z nami jubileusz na PGE NARODOWY

To nie jest zwykłe wydarzenie. To interaktywne centrum wiedzy, wymiany doświadczeń i testów technologicznych, miejsce, które łączy środowiska, osobistości
Ruszyły zapisy do 3. edycji Poland Business Run Kids! Mali biegacze pobiegną dla 8-letniego Oliwiera
2025-07-04 | 13:15

Ruszyły zapisy do 3. edycji Poland Business Run Kids! Mali biegacze pobiegną dla 8-letniego Oliwiera

1 lipca wystartowały zapisy do dziecięcej wersji charytatywnego biegu Poland Business Run, czyli PBR Kids. Najmłodsi biegacze i biegaczki spotkają się 7 września w Krakowie, by
Emitel rozwija inteligentne systemy wodociągowe
2025-06-23 | 23:00

Emitel rozwija inteligentne systemy wodociągowe

Emitel S.A., operator infrastruktury nadawczej w Polsce realizuje kolejne projekty wspierające cyfryzację polskich samorządów i przedsiębiorstw wodociągowych. W Bytomiu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.