Startuje budowa Lidla w Vis à Vis Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Nowy najemca Vis à Vis Łódź – Lidl Polska, wybrał Generalnego Wykonawcę inwestycji, odpowiedzialnego za budowę lokalu marki w łódzkim street mall. Wyłoniona w przetargu firma pierwsze prace budowlane rozpocznie na początku sierpnia br. Nowy operator spożywczy wynajął w Vis à Vis Łódź powierzchnię ponad 2 000 mkw. a swoich pierwszych klientów powita zimą 2020/2021.
W związku z całkowicie nową aranżacją powierzchni wynajętej przez dyskont wykonane zostały prace wyburzeniowe, tak by uzyskać stan deweloperski lokalu. Na chwilę obecną zakończył się już etap projektowy, końca dobiegły również wszelkie procedury administracyjne, a inwestycja uzyskała prawomocne pozwolenie na budowę. Na początku sierpnia Generalny Wykonawca na wynajętej powierzchni rozpocznie roboty budowlane, które potrwają do końca roku. Otwarcie sklepu zaplanowane jest na zimę 2020/2021.
Lidl w Vis à Vis Łódź będzie miał nietypowy charakter, ponieważ stanowić będzie integralną całość pasażu. Do tej pory sklepy pod tym szyldem projektowane były głównie jako odrębne wolnostojące budynki. Vis à Vis Łódź jest jedną z niewielu lokalizacji w Polsce, gdzie sklep będzie ściśle związany z pasażem handlowym. Do dyspozycji klientów dyskontu oddany zostanie bezpłatny i nieograniczony czasowo parking na 70 miejsc. Sklep posiadać będzie ponadto standardowe elementy wyróżniające całą sieć, czyli piekarnię oraz kultowy ryneczek, na którym zakupić będzie można świeże owoce i warzywa. Nie zabraknie oczywiście produktów od rodzimych dostawców. W sklepie pojawiać się będzie także bogata oferta artykułów przemysłowych.
Vis à Vis Łódź to pasaż handlowy typu convenience o powierzchni ponad 5700 mkw. W ofercie pasażu znajdują się sklepy oraz punkty usługowe m.in. Rossmann, Ziaja, piekarnia Z pieca rodem, Salon Optyczny Twoje Okulary, Biuro Podróży Wakacje.pl, Pepco. W pasażu nie brakuje również restauracji i kawiarni – Dominos Pizza, Fajna Babeczka Cafe oraz siłowni FitFabric.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.