Startuje promocja Huawei AppGallery w radiu i telewizji
Huawei wystartował z kampanią telewizyjną i radiową promującą autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery w połączeniu z komunikacją najnowszych smartfonów Huawei Y6p i Y5p. W spotach radiowych i telewizyjnych pojawił się ambasador marki Robert Lewandowski – w przypadku radia jest to pierwsza kampania Huawei z jego udziałem.
Do 24 maja w największych stacjach telewizyjnych można oglądać 30 sekundowy spot telewizyjny promujący autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Klip nawiązuje do hasła „Odkrywaj w AppGallery”, które podkreśla najważniejsze cechy sklepu – bogatą ofertę polskich aplikacji, bezpieczeństwo użytkowania, a także dedykowane promocje za pobranie aplikacji AutoMapa, Allegro i Empik Go.
W przypadku AutoMapy jest to bezterminowy i bezpłatny dostęp do map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa. Dla kupujących w aplikacji Allegro – jednorazowy kupon o wartości 20 zł na zakupy za minimum 50 zł, a dla użytkowników aplikacji Empik Go – bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do ebooków i audiobooków.
Kampania promuje też najnowsze smartfony Huawei – Y6p i Y5p – i bardzo atrakcyjną ofertę przedsprzedażową związaną z wprowadzeniem ich na polski rynek. Każdy, kto do 24 maja zamówi smartfon Y6p, otrzyma opaskę sportową Huawei Band 4, a osoby, które kupią Y5p – opaskę sportową Band 3e.
30-sekundowa wersja spotu telewizyjnego: https://www.youtube.com/watch?v=5_Q2nBwSvas&feature=youtu.be.
15-sekundowa wersja (w emisji od 25 maja do 7 czerwca): https://www.youtube.com/watch?v=_4M0KkmmJ2Q&feature=youtu.be
Równolegle do kampanii telewizyjnej ruszyła kampania radiowa Huawei, w której po raz pierwszy pojawił się Robert Lewandowski. W największych rozgłośniach emitowane będą naprzemiennie 4 spoty, prezentujące korzyści oferowane konsumentom w Huawei AppGallery, a także najmocniejsze funkcje najnowszych smartfonów. Spoty będzie można usłyszeć w radiu do 28 maja.
Telewizja i radio są częścią kampanii marketingowej 360 stopni – działania digitalowe i PRowe rozpoczęły się wcześniej, bo już 7 maja.
Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu
2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath
Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.