Komunikaty PR

Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake

2023-11-28  |  11:30
Biuro prasowe

W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.   

Na potrzeby kampanii zrealizowany został spot, który emitowany będzie w trzech formatach w displayu, w mediach społecznościowych oraz na platformach VOD (u dostawców takich jak TVP, TVN i Polsat). Działania prowadzone będą także w popularnych w aplikacjach zakupowych (Blix, Listonic, Moja Gazetka). 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=ObEOISfhyeE

 To już kolejne Święta Bożnego Narodzenia, podczas których namawiamy Polaków do zwolnienia tempa, wyluzowania i niepoddawania się wszechobecnej presji przygotowań, w myśl przyświecającej nam niezmiennie idei „Daj Sobie Czas”. W tej odsłonie kampanii przekonujemy odbiorców, że spełnianie  społecznych oczekiwań nie jest tak ważne, jak nasz komfort psychiczny i spokój - zwłaszcza w tym szczególnym, grudniowym okresie - a obawa o to, że podajemy na stół gotowe wypieki, jest tak naprawdę tylko w naszych głowach. Pakowane ciasta Dan Cake idealnie wpisują się w tę koncepcję: są gotowe do podania od razu po wyjęciu z opakowania, bez konieczności spędzania wielu godzin w kuchni, znakomicie prezentują się na wigilijnym stole, a także smakują jak tradycyjne, domowe wypieki -  mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing w Dan Cake Polonia.

Przekaz kampanii będzie wzmocniony działaniami digital indoor, na nośnikach rozlokowanych w galeriach handlowych w całej Polsce. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, czyli osób zabieganych, aktywnie przygotowujących się do Świąt, którym warto przypomnieć, że dla własnego komfortu nie wszystko muszą robić samodzielnie, decydując się na przykład na zakup gotowych wypieków od Dan Cake.  

Dodatkowo na stronie: www.SwietaZDanCake.pl można znaleźć proste i skuteczne porady, jak spokojnie i bezproblemowo spędzić najbliższe Święta. Prezentowany jest tam również spot kampanii oraz pełna, sezonowa oferta produktowa marki Dan Cake. 

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www kampanii odpowiada agencja Ancymony, która prowadzi również komunikację marki w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Kampanię digital indoor obsługuje AMS i Clear Channel. Spot oraz sesja zdjęciowa zostały zrealizowane przez Key Story, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiada Value Media.  

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.