STEICO przekazuje darowiznę na rzecz polskich szpitali
Małgorzata Wnorowska
Forestor
ul. Postępu 14
02-676 Warszawa
m.wnorowska|forestor.pl| |m.wnorowska|forestor.pl
609192635
www.forestor.pl
Trzysta tysięcy złotych przekazanych na wsparcie opieki zdrowotnej w regionie to wyraz wzajemnej solidarności w czasie pandemii.
STEICO pokazuje znak solidarności w czasach COVID-19. Obecny lider na rynku materiałów termoizolacyjnych z włókien drzewnych przekazał 200 000 zł szpitalowi w Czarnkowie oraz 100 000 zł szpitalowi w Starogardzie Gdańskim. W ten sposób firma wspiera intensywnie przygotowującą się do walki z koronawirusem służbę zdrowia w regionie, w którym zlokalizowane są jej dwie polskie fabryki.
Środki przekazane przez STEICO zostaną rozdysponowane między innymi na zakup sprzętu technicznego oraz odzieży ochronnej.
- Zatrudniamy ponad 1600 pracowników w naszych zakładach w Czarnkowie i Czarnej Wodzie, którzy mieszkają z rodzinami w okolicy i są częścią społeczności lokalnej. W tych trudnych czasach, jesteśmy zaangażowani we wspieranie opieki zdrowotnej w regionie. Darowizna ta, to również sygnał, który chcemy wysyłać do firm z naszej branży, jako apel o solidarność i spójność w czasach pandemii – podkreśla Andrzej Gajewski, wiceprezes zakładu STEICO w Czarnkowie.
****
Grupa STEICO opracowuje, produkuje i dystrybuuje ekologiczne materiały budowlane z odnawialnych surowców. Światowy lider w segmencie materiałów termoizolacyjnych z włókien drzewnych jest także dostawcą innowacyjnych systemów dla ekologicznego budownictwa: zintegrowany system budowlany STEICO, w którym materiały termoizolacyjne i elementy konstrukcyjne doskonale się uzupełniają, jest wyjątkowy w całej branży. Zrównoważone produkty pochodzące z surowców przyjaznych dla środowiska są wykorzystywane w nowym budownictwie oraz przy termomodernizacji starszych dachów, ścian, sufitów, podłóg i fasad. System STEICO umożliwia budowę bezpiecznych, trwałych budynków energooszczędnych o szczególnie wysokim komforcie, zapewnia niezawodną ochronę przed zimnem, ciepłem i hałasem.
Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Ultrakompaktowe wózki podnośnikowe
Biegły rewident w raportowaniu ESG – jakie wyzwania warto uwzględnić już teraz?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.