Komunikaty PR

Steve Allen będzie kierował globalną działalnością dnata

2021-03-04  |  01:00
Biuro prasowe

Grupa Emirates ogłosiła powołanie Steve'a Allena na stanowisko wiceprezesa wykonawczego dnata, wiodącego światowego dostawcy usług lotniczych.

Steve Allen będzie odpowiedzialny za wszystkie firmy dnata obejmujące obsługę naziemną, catering i podróże po sześciu kontynentach. Ponadto będzie zarządzać relacjami Grupy Emirates z powiązanymi firmami, w tym MMI, Emirates CAE Flight Training i Premier Inn.

Na swoim nowym stanowisku Steve Allen będzie nadal podlegał Gary'emu Chapmanowi, Prezesowi Group Services i dnata, aż do przejścia na emeryturę pod koniec marca. Następnie Steve Allen będzie podlegał bezpośrednio Jego Wysokości Szejkowi Ahmedowi bin Saeedowi Al Maktoumowi, Prezesowi i Dyrektorowi Generalnemu Emirates Airline & Group.

- Z przyjemnością mówię o awansie Steve'a na wiceprezesa wykonawczego. Pełniąc różne funkcje kierownicze w firmie, Steve osiągnął znakomite wyniki i wykazał się doskonałymi umiejętnościami przywódczymi, wnosząc znaczący wkład w sukces dnata i jej klientów. Jestem przekonany, że pod przywództwem Steve'a dnata umocni swoją pozycję światowego lidera, który konsekwentnie zapewnia doskonałe usługi oraz najwyższą jakość i bezpieczeństwo we wszystkich swoich działaniach – powiedział Sheikh Ahmed.

- Chciałbym też skorzystać z okazji, aby podziękować Gary'emu za jego zaangażowanie i osiągnięcia w ciągu ostatnich trzech dekad. Gary wprowadził dnata na fantastyczne nowe wyżyny, przekształcając ją w silną globalną firmę o najlepszej reputacji w zakresie usług, bezpieczeństwa i standardów. Życzę Gary'emu szczęśliwej i satysfakcjonującej emerytury – dodał Sheikh Ahmed.

Steve Allen pracuje w Emirates Group od 12 lat na różnych stanowiskach operacyjnych i pomocniczych. Od 2016 roku nadzoruje obsługę naziemną i operacje towarowe dnata oraz usługi hotelarskie na lotniskach w Zjednoczonych Emiratach Arabskich jako starszy wiceprezes oddziału. Przez ostatnie dziewięć miesięcy kierował także biznesem turystycznym dnata i jego globalną transformacją. Przed dołączeniem do Emirates Group Steve Allen spędził 16 lat w British Airways na różnych stanowiskach finansowych, regionalnych i operacyjnych.

dnata, zaufany partner ponad 300 klientów linii lotniczych, zapewnia wysokiej jakości, bezpieczną obsługę naziemną, usługę załadunku, catering i usługi turystyczne w 35 krajach. W roku finansowym 2019-20 zorientowane na klienta zespoły dnata obsłużyły 681 000 samolotów, przerzuciły 2,9 miliona ton ładunków, przeniosły ponad 93 miliony posiłków i odnotowały łączną wartość transakcji (TTV) usług turystycznych w wysokości 3,0 miliarda USD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc Biuro prasowe
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
2024-12-11 | 14:00

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.