Komunikaty PR

Steve Allen będzie kierował globalną działalnością dnata

2021-03-04  |  01:00
Biuro prasowe

Grupa Emirates ogłosiła powołanie Steve'a Allena na stanowisko wiceprezesa wykonawczego dnata, wiodącego światowego dostawcy usług lotniczych.

Steve Allen będzie odpowiedzialny za wszystkie firmy dnata obejmujące obsługę naziemną, catering i podróże po sześciu kontynentach. Ponadto będzie zarządzać relacjami Grupy Emirates z powiązanymi firmami, w tym MMI, Emirates CAE Flight Training i Premier Inn.

Na swoim nowym stanowisku Steve Allen będzie nadal podlegał Gary'emu Chapmanowi, Prezesowi Group Services i dnata, aż do przejścia na emeryturę pod koniec marca. Następnie Steve Allen będzie podlegał bezpośrednio Jego Wysokości Szejkowi Ahmedowi bin Saeedowi Al Maktoumowi, Prezesowi i Dyrektorowi Generalnemu Emirates Airline & Group.

- Z przyjemnością mówię o awansie Steve'a na wiceprezesa wykonawczego. Pełniąc różne funkcje kierownicze w firmie, Steve osiągnął znakomite wyniki i wykazał się doskonałymi umiejętnościami przywódczymi, wnosząc znaczący wkład w sukces dnata i jej klientów. Jestem przekonany, że pod przywództwem Steve'a dnata umocni swoją pozycję światowego lidera, który konsekwentnie zapewnia doskonałe usługi oraz najwyższą jakość i bezpieczeństwo we wszystkich swoich działaniach – powiedział Sheikh Ahmed.

- Chciałbym też skorzystać z okazji, aby podziękować Gary'emu za jego zaangażowanie i osiągnięcia w ciągu ostatnich trzech dekad. Gary wprowadził dnata na fantastyczne nowe wyżyny, przekształcając ją w silną globalną firmę o najlepszej reputacji w zakresie usług, bezpieczeństwa i standardów. Życzę Gary'emu szczęśliwej i satysfakcjonującej emerytury – dodał Sheikh Ahmed.

Steve Allen pracuje w Emirates Group od 12 lat na różnych stanowiskach operacyjnych i pomocniczych. Od 2016 roku nadzoruje obsługę naziemną i operacje towarowe dnata oraz usługi hotelarskie na lotniskach w Zjednoczonych Emiratach Arabskich jako starszy wiceprezes oddziału. Przez ostatnie dziewięć miesięcy kierował także biznesem turystycznym dnata i jego globalną transformacją. Przed dołączeniem do Emirates Group Steve Allen spędził 16 lat w British Airways na różnych stanowiskach finansowych, regionalnych i operacyjnych.

dnata, zaufany partner ponad 300 klientów linii lotniczych, zapewnia wysokiej jakości, bezpieczną obsługę naziemną, usługę załadunku, catering i usługi turystyczne w 35 krajach. W roku finansowym 2019-20 zorientowane na klienta zespoły dnata obsłużyły 681 000 samolotów, przerzuciły 2,9 miliona ton ładunków, przeniosły ponad 93 miliony posiłków i odnotowały łączną wartość transakcji (TTV) usług turystycznych w wysokości 3,0 miliarda USD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z
Turystyka Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
2024-04-18 | 14:45

Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści

Zbliża się majówka, która w 2024 roku będzie wyjątkowa. Nie dość, że dla wielu potrwa ona aż dziewięć dni, to jest szansą na wypróbowanie najlepszych atrakcji w
Turystyka Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
2024-04-15 | 11:00

Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę

10 kwietnia br. w Centrum Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki odbyło się Forum Turystyki w Krakowie. Jednym z punktów programu była debata dotycząca postulatów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.