Komunikaty PR

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

2024-04-26  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karol Czyżewski
FleishmanHillard

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
karol.czyzewski|fleishmaneurope.com| |karol.czyzewski|fleishmaneurope.com
601 750 060
www.fleishmanhillard.pl

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na rozwijających się rynkach w skutecznej migracji do chmury i transformacji cyfrowej, jednocześnie zarządzając ryzykiem i wprowadzając rzeczywiste zmiany biznesowe. To kontynuacja ponad 10-letniej współpracy AWS i Deloitte w celu wspierania przedsiębiorców w maksymalizowaniu ich inwestycji w chmurę.

Organizacje na całym świecie coraz częściej korzystają z usług AWS, aby przekształcać i rozwijać swoje firmy, ale migracja do chmury nie jest prostym zadaniem. Wiąże się z wyzwaniami i zagrożeniami, którym należy sprostać za pomocą odpowiedniej strategii, zasad bezpieczeństwa i zarządzania kosztami.

Poszerzona współpraca pomoże firmom we wszystkich częściach świata przenieść swoje operacje biznesowe do chmury i przygotować się do konkurowania w dzisiejszej gospodarce cyfrowej. Przejście do chmury może być przedsięwzięciem, które wymaga znacznych umiejętności i zasobów. Dzięki naszej rozszerzonej współpracy z AWS jesteśmy dobrze przygotowani, aby pomóc naszym klientom w przeprowadzeniu tej transformacji i zmaksymalizowaniu korzyści biznesowych płynących z przetwarzania w chmurze na rozwijających się rynkachpowiedziała Nishita Henry, Deloitte Global Chief Commercial Officer (CCO) dla AWS.

Jesteśmy podekscytowani umową o strategicznej współpracy, która pomoże jeszcze większej liczbie organizacji na świecie skorzystać z elastyczności, szerokiego zakresu usług i tempa innowacji, jakie zapewnia AWS. Wspólnie z Deloitte zrealizujemy obietnicę chmury obliczeniowej w każdym regionie i branżypowiedziała dr Ruba Borno, wiceprezes AWS Worldwide Channels and Alliances.

Centra Doskonałości w Chmurze
W ramach pierwszej fazy strategicznej współpracy, Deloitte uruchomi dedykowane Centra Doskonałości w Chmurze AWS (Cloud Centers of Excellence) w wybranych lokalizacjach na całym świecie, rozpoczynając od Europy Środkowej, w tym Polski oraz Hiszpanii i Afryki Subsaharyjskiej. Planowane są wielomilionowe inwestycje, które obejmą też zatrudnienie ponad 800 certyfikowanych specjalistów, a także szkolenia w zakresie usług i możliwości AWS.

Kompleksowy pakiet ofert zapewni klientom dostęp do szerokiej gamy usług AWS, a multidyscyplinarne zespoły konsultingowe AWS, akademie szkoleniowe, laboratoria innowacji i usługi zarządzane pomogą wzmocnić pozycję lokalnych firm w ich cyfrowej transformacji.

Umożliwienie transformacji biznesowej
We współpracy z AWS, Deloitte pomoże firmom uwolnić możliwości chmury i transformacji cyfrowej poprzez kluczowe obszary:

  • transformacja cyfrowa: wspieranie transformacji podstawowych procesów, aplikacji i umiejętności w celu osiągnięcia wyników takich jak innowacyjność i optymalizacja kosztów w chmurze
  • strategia zarządzania chmurą: pomoc w definiowaniu wizji chmury, map drogowych i modeli zarządzania dostosowanych do celów biznesowych
  • architektura chmury: wspieranie migracji do chmury poprzez wykorzystanie stref docelowych w celu ustanowienia podstawowych zabezpieczeń, łączności i możliwości automatyzacji
  • branże regulowane: zapewnienie specjalistycznej wiedzy w dziedzinach regulowanych, takich jak: energetyka, handel elektroniczny, ubezpieczenia, bankowość, produkcja, telekomunikacja, opieka zdrowotna i sektor publiczny - w celu zapewnienia zgodności w chmurze
  • globalna sieć dostaw: wykorzystanie ekosystemu Deloitte składającego się z ponad 22 Centrów Doskonałości w Chmurze (Cloud Centers of Excellence) zatrudniających 100 000 specjalistów w zakresie strategii, operacji i technologii, w połączeniu z lokalnymi strefami AWS (AWS Local Zones), w celu obsługi klientów w dowolnym miejscu


Ponadto, aby pomóc liderom biznesowym na rozwijających się rynkach w pełni wykorzystać nowe możliwości, Deloitte wykorzysta swoje globalne innowacje w zakresie danych i sztucznej inteligencji (AI). Praktyka firmy w zakresie danych i AI łączy w sobie światowej klasy usługi i głębokie doświadczenie branżowe, których liderzy przedsiębiorstw potrzebują podczas projektowania strategii generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) i tworzenia innowacyjnych aplikacji AI.

- - - 

Amazon Web Services
Od 2006 roku Amazon Web Services oferuje najbardziej kompleksową i najszerzej stosowaną chmurę na świecie. AWS stale rozszerza swoje usługi, by móc wspierać praktycznie każdy typ zadań. Obecnie firma ma w swej ofercie ponad 240 usług w obszarze obliczeń, pamięci masowych, baz danych, sieci, analityki, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy (IoT), urządzeń mobilnych, bezpieczeństwa, rzeczywistości hybrydowej, wirtualnej i rozszerzonej, tworzenia, wdrażania i zarządzania aplikacjami i in. Działalność prowadzi w ramach 105 stref dostępności w 33 regionów geograficznych. Zapowiedziano już wprowadzenie kolejnych 15 stref dostępności i 5 regionów AWS w Kanadzie, Niemczech, Malezji, Nowej Zelandii i Tajlandii. Miliony klientów - w tym najszybciej rozwijające się startupy, największe korporacje i wiodące instytucje rządowe – obdarzają AWS swym zaufaniem wykorzystując w swojej infrastrukturze rozwiązania AWS, co przekłada się na większą zwinność i niższe koszty. Więcej informacji o AWS znajduje się na stronie aws.amazon.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FleishmanHillard
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.