Komunikaty PR

Streetwearowo, oldschoolowo i kolorowo! Nowa kolekcja Lidl Fan

2024-06-06  |  14:30
Biuro prasowe

Pamiętacie kultowe sneakersy z Lidla, które przyciągnęły uwagę niejednego kolekcjonera? Sieć poszerza kolekcję ubrań i akcesoriów, a nawet obuwia z własnym logotypem, która ma szansę trafić na listę must-have każdego, kto jest wkręcony w streetwear! Już w czwartek, 6 czerwca, na półkach sklepów stacjonarnych oraz w sprzedaży online pojawią się buckety, nerki, klapki, komplety dresowe, skarpety i wiele więcej. Wrzuć na wakacyjny luz i ubierz się w Lidla od stóp do głów!

Najnowsza, inspirowana miejskim stylem życia kolekcja ubrań i dodatków z linii Lidl Fan na lato, wpasowuje się w obecne trendy na oldschoolowe kroje, które właśnie przeżywają drugą młodość. Już od czwartku, 6 czerwca, w sklepach stacjonarnych i internetowym sieci do kupienia będą damskie kolarki w dwóch wzorach za jedyne 9,99 zł/para, męskie spodenki dresowe za 24,99 zł/para, dostępne także w dwóch wzorach: z lampasami i w retro kratę, koszula męska z krótkim rękawkiem za 24,99 zł, bluza męska z kapturem w cenie 39,99 zł/szt., oversize’owy t-shirt z modnym nadrukiem za 14,99 zł aż w 6 różnych wariantach, a także damski komplet dresowy za 59,99 zł/szt. – na wzór ortalionowych hitów mody osiedlowej!

Streetwearowego szyku z kumpelą i przyjacielem na festiwalowych wczasach lub podczas wypadu na Mazury dodadzą rzecz jasna klapki (19,99 zł), bawełniany kapelusz typu bucket (24,99 zł) i nerka (24,99 zł). W tym zestawieniu nie może zabraknąć słynnych lidlowych długich skarpet! W sklepach sieci dostaniemy 6 różnych opcji za jedyne 5,99 zł/para. A wszystko to w kolorach charakterystycznych dla Lidla i idealnie wpasowujących się w eklektyczną modę uliczną.

To oczywiście nie wszystko! Trendsetterzy doskonale wiedzą, co w modzie piszczy, a Lidl Polska nie odstaje trendom na krok. Nowa kolekcja obejmuje premierę sneakersów w superniskiej cenie za 39,99 zł/para na wzór tych kultowych, które właśnie zalewają ulice. Elementy kolekcji Lidl Fan można ze sobą łączyć i tworzyć nieoczywiste stylizacje – wszystko w duchu mody ulicznej i pod znakiem nostalgicznych powrotów do lat 90. i 2000!

Odwiedź sklepy Lidl Polska 6 czerwca i wystylizuj się w Lidla od stóp do głów!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.