Komunikaty PR

Streetwearowo, oldschoolowo i kolorowo! Nowa kolekcja Lidl Fan

2024-06-06  |  14:30
Biuro prasowe

Pamiętacie kultowe sneakersy z Lidla, które przyciągnęły uwagę niejednego kolekcjonera? Sieć poszerza kolekcję ubrań i akcesoriów, a nawet obuwia z własnym logotypem, która ma szansę trafić na listę must-have każdego, kto jest wkręcony w streetwear! Już w czwartek, 6 czerwca, na półkach sklepów stacjonarnych oraz w sprzedaży online pojawią się buckety, nerki, klapki, komplety dresowe, skarpety i wiele więcej. Wrzuć na wakacyjny luz i ubierz się w Lidla od stóp do głów!

Najnowsza, inspirowana miejskim stylem życia kolekcja ubrań i dodatków z linii Lidl Fan na lato, wpasowuje się w obecne trendy na oldschoolowe kroje, które właśnie przeżywają drugą młodość. Już od czwartku, 6 czerwca, w sklepach stacjonarnych i internetowym sieci do kupienia będą damskie kolarki w dwóch wzorach za jedyne 9,99 zł/para, męskie spodenki dresowe za 24,99 zł/para, dostępne także w dwóch wzorach: z lampasami i w retro kratę, koszula męska z krótkim rękawkiem za 24,99 zł, bluza męska z kapturem w cenie 39,99 zł/szt., oversize’owy t-shirt z modnym nadrukiem za 14,99 zł aż w 6 różnych wariantach, a także damski komplet dresowy za 59,99 zł/szt. – na wzór ortalionowych hitów mody osiedlowej!

Streetwearowego szyku z kumpelą i przyjacielem na festiwalowych wczasach lub podczas wypadu na Mazury dodadzą rzecz jasna klapki (19,99 zł), bawełniany kapelusz typu bucket (24,99 zł) i nerka (24,99 zł). W tym zestawieniu nie może zabraknąć słynnych lidlowych długich skarpet! W sklepach sieci dostaniemy 6 różnych opcji za jedyne 5,99 zł/para. A wszystko to w kolorach charakterystycznych dla Lidla i idealnie wpasowujących się w eklektyczną modę uliczną.

To oczywiście nie wszystko! Trendsetterzy doskonale wiedzą, co w modzie piszczy, a Lidl Polska nie odstaje trendom na krok. Nowa kolekcja obejmuje premierę sneakersów w superniskiej cenie za 39,99 zł/para na wzór tych kultowych, które właśnie zalewają ulice. Elementy kolekcji Lidl Fan można ze sobą łączyć i tworzyć nieoczywiste stylizacje – wszystko w duchu mody ulicznej i pod znakiem nostalgicznych powrotów do lat 90. i 2000!

Odwiedź sklepy Lidl Polska 6 czerwca i wystylizuj się w Lidla od stóp do głów!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.