Komunikaty PR

Sukces McCANN Poland – agencja została doceniona w Webby Awards

2021-04-22  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

 

Dwa projekty McCANN Poland zostały finalistami najnowszej edycji Webby Awards – najbardziej prestiżowego konkursu digitalowego na świecie.

Webby Awards, nazywane niekiedy Oskarami Internetu, to wiodący międzynarodowy konkurs i najbardziej prestiżowe wydarzenie honorujące dokonania reklamowe w Internecie. W tegorocznej, już 25-tej edycji, zgłoszonych zostało 13,5 tys. prac ze wszystkich kontynentów.

Z tego grona jury konkursowe doceniło dwie prace zgłoszone przez McCANN Poland:

1. Foot Traffic dla Mastercard, który to projekt został uhonorowany tytułem Webby Honoree w kategorii Apps and Software: Financial Services / Banking.

Foot Traffic to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard (kalkulator liczby osób w sklepie stworzony z myślą o bezpiecznych zakupach w czasie pandemii), połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Dzięki temu kierowcy - użytkownicy nawigacji - wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Było to szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju.

Foot Traffic jest też nominowany do nagrody głównej w kategorii Apps and Software: Integrated Mobile Experience: 

2. Chłopi 2050, stworzone wspólnie ze Storytel, Mastercard i Gazeta.pl walczą z kolei o nagrodę główną w kategorii Apps and Software: Education & Reference (tu lista nominowanych prac).

„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” to słuchowisko Storytel, które w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej - „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia.

To dla McCANN Poland bardzo ważne wyróżnienie. Jestem niezmiernie dumny, że nasza agencja została doceniona w tak prestiżowym konkursie, jakim bez wątpienia jest Webby Awards, udowadniając nasze kompetencje w obszarze digital. To zdecydowanie efekt ciężkiej pracy i doskonałej współpracy zespołu niesamowicie kreatywnych ludzi. Dzięki nim oraz dzięki naszym partnerom po stronie klienta, po raz kolejny udowadniamy, że nie ma rzeczy niemożliwych nawet w tak nieprzewidywalnym czasie, jakim niewątpliwie był dla wszystkich rok 2020. Tym bardziej zachęcam do głosowania w ramach „People Voice Awards” – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland.

Na nominowane projekty głosować można do 6 maja br. Zwycięzcy, czyli Webby Winners zostaną ogłoszeni i uhonorowani już 18 maja, podczas dorocznej – w tym roku wirtualnej – gali Webby Awards.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.