Superbet oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w skokach narciarskich
Dla kadry skoczków będzie to pierwszy sezon pod przewodnictwem legendy tej dyscypliny - Adama Małysza, który w tym roku objął stanowisko prezesa Polskiego Związku Narciarskiego (PZN). To jednak nie koniec nowości. Reprezentację w nadchodzącym sezonie będzie wspomagał operator zakładów bukmacherskich i lider w branży gier online Superbet, który został nowym oficjalnym partnerem PZN.
- Jesteśmy dumni z tego, że możemy wspierać skoki narciarskie, tę wielką narodową pasję Polaków. Wierzymy, że nawiązana współpraca przyczyni się do budowania kolejnych sukcesów polskiej kadry. Obecny dwuletni kontrakt z PZN buduje prestiż marki Superbet, która stale rozwija swoją działalność na kolejne, znaczące obszary w sferze sponsoringu. Korzystają na tym zawodnicy, którym zapewniamy wartościowe wsparcie finansowe, oraz kibice, otrzymujący najwyższej jakości rozrywkę i emocje - komentuje Adam Lamentowicz, prezes zarządu Superbet.
- Bardzo cieszymy się z podjęcia współpracy z nowym partnerem. Superbet przez najbliższe sezony będzie wspierał naszych narciarzy oraz snowboardzistów w drodze do osiągania jak najlepszych wyników. Dla PZN jest to kolejny krok do tego, aby zapewnić naszym reprezentacjom jeszcze lepsze warunki do rozwoju. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że rozpoczęta współpraca przyniesie wiele korzyści zarówno nam, jak i firmie Superbet – podkreśla Adam Małysz, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.
Umowa sponsoringowa, podpisana na okres do 31 lipca 2024 roku, przewiduje m.in. ekspozycję marki na imprezach organizowanych przez PZN oraz przeprowadzania niestandardowych aktywności dla kibiców podczas Mistrzostw Polski w skokach. Pośród tych aktywizacji znajduje się m.in. przygotowany razem z SportFive kalendarz digitalowy na stronie PZN. Oprócz standardowych informacji o turnieju, znajdują się tam również ciekawostki na temat lokalizacji zawodów. Narciarstwo niezmiennie plasuje się na pozycji lidera wśród sportów sezonowych, a ubiegłoroczny konkurs w Zakopanem przyciągnął przed telewizory ok. 6,5 mln widzów.
- Objęcie przez Adama Małysza stanowiska prezesa PZN przyczyniło się do naszej decyzji o szczególnym wspieraniu reprezentacji. Skoki, m.in. dzięki niemu, stały się w Polsce drugim sportem narodowym, obok piłki nożnej. Wierzymy w profesjonalizm Adama Małysza i chcemy iść z nim ramię w ramię. Rośniemy z najlepszymi - dodaje Adam Lamentowicz.
Marka Superbet od lat związana jest ze światem polskiego sportu - współpracuje z legendami piłki nożnej (m.in. Jerzym Dudkiem, Sławomirem Peszko) czy gwiazdami rodzimej sceny MMA (Jan Błachowicz). Bukmacher dotychczas wspierał także takie kluby, jak Górnik Zabrze, Polonia Bytom, GKS Tychy czy Ruch Chorzów. Fundacja Superbet to również organizator turnieju szachowego Superbet Rapid & Blitz Poland, w którym zwyciężył polski mistrz, Jan-Krzysztof Duda.
Dzięki rozwijaniu kolejnych formatów rozrywki online, inwestycjom w aplikacje mobilne oraz poszerzaniu oferty streamingu wydarzeń sportowych, Superbet wypracował w Polsce czołową pozycję wśród operatorów zakładów online. W bieżącym roku, spółka odnotowała dynamiczny wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym, zwiększając przychody o ponad 230%. Bukmacher zdobył ponadto prestiżowy tytuł Best Sports Betting Operator in CEE 2022 podczas branżowej gali Central and Eastern European Gaming Awards.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.