SwatchPAY! już w Getin Banku

Getin Bank, jako jeden z pierwszych, wprowadził do swojej oferty wygodną i bezpieczną metodę płatności zbliżeniowych SwatchPAY! Umożliwia ona dokonywanie płatności zbliżeniowych poprzez radiowy chip NFC wbudowany w tarczę zegarka. Co ważne, dokonanie płatności jest możliwe nawet w przypadku rozładowanej baterii. Wirtualna karta jest przechowywana w sposób niewymagający zewnętrznego źródła zasilania.
Jak dokonać transakcji? Wystarczy zbliżyć zegarek do terminala POS (podanie numeru PIN jest konieczne tylko w przypadku zakupów powyżej 100 zł). Następnie czytnik kart pobiera z chipa w zegarku informacje o płatności i gotowe! Energię potrzebną do wykonania operacji dostarcza terminal, dzięki czemu – w przeciwieństwie do smartfonów – zegarek można wykorzystać do dokonywania płatności bez obawy o wyczerpanie baterii. Dodatkowo SwatchPAY! jest wodoszczelny. Zegarkiem wypłacisz również gotówkę z bankomatu, jeśli bankomat posiada czytnik kart zbliżeniowych.
– Nowe technologie w bankowości to nie tylko coraz szybszy dostęp do środków finansowych, lecz przede wszystkim wygoda i bezpieczeństwo. Dlatego właśnie SwatchPAY! jest kolejną formą płatności zbliżeniowych, o którą rozszerzamy naszą ofertę, wzmacniając jednocześnie pozycję Getin Noble Banku wśród liderów dostępności tego typu rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że również ona zostanie przyjęta z entuzjazmem przez wszystkich użytkowników ceniących szybkość i wygodę tej formy płatności – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku.
W Getin Banku z metody płatności SwatchPAY! mogą korzystać posiadacze kart Mastercard, których numery BIN (pierwszych 6 cyfr numeru karty) to: 515710, 516831, 516832, 520084, 522829, 536366, 547342, 557536, 57537.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.