Świąteczną akcja zakupowa od Coccodrillo „Marzenia pod choinkę”
Dziecięca marka modowa Coccodrillo organizuje specjalną, świąteczną akcję zakupową „Marzenia pod choinkę”, która potrwa od 20 do 24 grudnia br. Tym razem od każdego zakupu dokonanego w salonach stacjonarnych oraz w e-sklepie Coccodrillo, marka przekaże 1 proc. na rzecz Fundacji Mam Marzenie.
Okres świąteczny to czas refleksji i radości. W tych dniach każdy z nas mocniej angażuje się w pomoc potrzebującym i wspiera działania mające na celu pomóc im w tym szczególnym czasie. Każdy z nas może zmieniać los innych osób, dlatego warto włączyć się w jedną ze specjalnych akcji i podarować komuś w Święta odrobinę radości i spełnić marzenia. To ostatnie jest szczególnie ważne w przypadku najmłodszych - powinniśmy pokazać dzieciom, że warto marzyć i dążyć do realizacji nawet najskrytszych pragnień.
Akcja zakupowa “Marzenia pod choinkę”
Już w poniedziałek 20 grudnia w 245 salonach stacjonarnych w całej Polsce oraz sklepie online na pl.coccodrillo.eu ruszy specjalna akcja zakupowa “Marzenia pod choinkę”. W jej ramach marka Coccodrillo przekaże 1% z każdego zakupionego przedmiotu na wsparcie podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Akcja potrwa do 24 grudnia.
- W okresie świątecznym jesteśmy bardziej wrażliwi i chcemy dzielić się radością z innymi, stąd też po raz kolejny chcielibyśmy zaangażować naszych Klientów do wsparcia Fundacji Mam Marzenie, z którą współpracujemy już od 2018 roku - komentuje Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo. - Głównym przesłaniem marki Coccodrillo jest "Kids are kids" - dzieci są dziećmi, dlatego chcemy pomagać dzieciom, sprawiać, by - niezależnie od okoliczności - miały możliwość cieszyć się życiem i realizować swoje marzenia - dodaje.
Wsparcie Fundacji Mam Marzenie
Marka Coccodrillo współpracuje z Fundacją Mam Marzenie od 2018 roku. Ta organizacja pozarządowa spełnia marzenia dzieci w wieku od 3 do 18 lat. Poprzez swoje działania pozwala swoim małym podopiecznym oraz ich rodzinom choć na chwilę zapomnieć o codziennym cierpieniu, wnosząc do ich życia szczyptę radości oraz wolę walki z chorobą.
Coccodrillo wspiera również podopiecznych Fundacji Mam Marzenie w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. To inicjatywa realizowana w ramach projektu „Ubrania do oddania”. W ramach akcji możemy oddawać niepotrzebną, niezniszczoną odzież, obuwie i akcesoria dziecięce do salonów stacjonarnych Coccodrillo bądź za pośrednictwem bezpłatnej wysyłki kurierskiej. Każdy 1 kg przekazanych ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie. Ponadto od 3 lat w ofercie marki znajdują się kreatywne torby papierowe, a cały dochód z ich sprzedaży przekazywany jest na rzecz wspomnianej fundacji.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.