Światowe marki, wyjątkowe ceny
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Nowy sklep zajmuje powierzchnię 2 500 mkw. i znajduje się na poziomie +1. Klienci mogą znaleźć w nim modną odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci, obuwie, zabawki, akcesoria
i skórzaną galanterię, perfumy, a także szeroki wybór dekoracji i dodatków do domu. Wszystkie produkty pochodzą od producentów znanych, światowych marek i są dostępne w atrakcyjnych cenach.
W HalfPrice codziennie pojawiają się nowości, które ze względu na swoją unikalność szybko znikają ze sklepowych półek.
- Zaprosiliśmy HalfPrice do naszego centrum, ponieważ koncepty off-price zyskują coraz większą popularność. Dzieje się tak za sprawą wyselekcjonowanej oferty produktów premium od znanych brandów, które są w takich sklepach dostępne w okazyjnych cenach. Jedną
z najbardziej rozpoznawalnych marek działających w tym formacie jest właśnie HalfPrice. Taki koncept doskonale wpisuje się w naszą strategię budowania tenant miksu dopasowanego do oczekiwań naszych klientów – mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.
HalfPrice należy do Grupy CCC, a model działania sieci opiera się na koncepcji sprzedażowej off price. Oferowany asortyment wyróżnia się nie tylko atrakcyjną ceną, ale też wysoką jakością.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.