Światowy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet w Warszawie
Z okazji Światowego Dnia Przedsiębiorczości Kobiet zapraszamy wszystkie mieszkanki Warszawy, na inspirujące warsztaty, które odbędą się w auli Centrum Kreatywności Targowa. Podczas trzech godzin spotkania odkryjemy tajniki budowania wizerunku i skutecznego korzystania z mediów społecznościowych w biznesie. Wzrost liczby użytkowników mediów społecznościowych jest wielką szansą na zwiększenie rozpoznawalności prowadzonego biznesu. Udział w wydarzeniu, pozwoli jego uczestniczkom wykorzystać wiedzę zdobytą w trakcie warsztatów w praktyce, na każdym etapie kierowania firmą. Inicjatywa ma na celu promocję przedsiębiorczości i pomoc w rozwoju finansowym kobiet.
Warsztaty są bezpłatne i otwarte dla wszystkich, którzy już prowadzą firmę lub dopiero są na początku jej tworzenia.
Termin - 19 listopada godz. 10.00-14.00
Miejsce - Centrum Kreatywności Targowa ul. Targowa 56
Organizatorzy - Anna Auksel-Sekutowicz - radna m. st. Warszawy, Centrum Kreatywności Targowa, Komisja Dialogu Społecznego ds. Przedsiębiorczości w Warszawie, Sukces Pisany Szminką
Warsztaty podzielone będą na 2 panele.
Pierwszy panel pt. Marka osobista jako super moc w biznesie poprowadzi Pani Patrycja Sawicka - Sikora (10:00 - 11:30)
Drugi panel pt. Jak skutecznie zarządzać kanałami #SoMe w biznesie? poprowadzi Patrycjusz Pasik (12:00 - 13:30)
Patrycja Sawicka - Sikora
Psycholożka biznesu, Wykładowczyni SWPS, ekspertka ds. zarządzania reputacją oraz wizerunkiem. Doświadczenie zdobywała, tworząc, kreując, wdrażając i prowadząc-innowacyjne, widoczne, a także skuteczne, projekty oraz kampanie PR (również CSR). Pracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi, czy małymi podmiotami, a także z klientami indywidualnymi wspierając ich w budowaniu wizerunku w oparciu o autorski program ARCYMARKA. Wspiera firmy w tworzeniu środowiska pracy umożliwiającego rozkwit pracowników, zespołów i biznesów. W swojej pracy, na co dzień wykorzystuje dowody z najnowszych badań naukowych (evidenced based knowledge (EBK)) Promuje filozofię #SMARTWORKING
Patrycjusz Pasik
Doradca ds. wizerunku z 10 letnim doświadczeniem. Swoją przygodę z wizerunkiem rozpoczął jako Asystent posła na Sejm Roberta Biedronia w 2012 roku. Od tamtego czasu z powodzeniem pracuje i wspiera w budowaniu wizerunku polityków, aktorów, muzyków czy mały i średni biznes. Podczas szkolenia opowie o wszystkich tajnikach budowania wizerunku w sieci.

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.