SwipBox gotowy na nową normalność
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
W ciągu ubiegłego roku SwipBox odnotował gwałtowny wzrost liczby paczek dostarczanych do swoich automatów na całym świecie. Pandemia sprawiła, że branża KEP oraz wzorce zakupowe użytkowników końcowych uległy diametralnej zmianie.
Z perspektywy operatora automatów paczkowych, w wyniku społecznej izolacji, większa liczba zamówień przełożyła się na dynamiczny wzrost zainteresowania automatami wśród partnerów biznesowych. – Na przestrzeni roku odnotowaliśmy 53% wzrost liczby paczek dostarczanych do naszych automatów. Oznacza to, że nasi klienci potrzebują dodatkowej przepustowości w swoich sieciach – powiedział Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Obecnie, SwipBox dostarcza urządzenia w dwóch modelach. Classic, który jest obsługiwany za pomocą ekranu oraz bezdotykowe i bezekranowe rozwiązanie Infinity. W dobie pandemii, automaty stały się idealnym sposobem na bezpieczną realizację dostaw.
Dużym zainteresowaniem cieszą się w szczególności automaty SwipBox Infinity. Wolnostojące, zasilane z baterii urządzenia nie wymagają dodatkowej infrastruktury, są właściwie samowystarczalne, a kilkadziesiąt z nich można zainstalować nawet w trakcie doby. Ponadto, zauważyliśmy, że konsumenci częściej zamawiają mniejsze paczki niż przed pandemią. Analizujemy dodatkowe konfiguracje i funkcje naszych urządzeń, aby mieć pewność, że odpowiadamy na rynkowe zapotrzebowanie – podsumował Michał Czechowski.
Operator jest gotowy na nową, pandemiczną normalność, tym bardziej że zautomatyzowane rozwiązania są przyszłością dla całej branży.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.