Sylen Studio: Gra Dream of Gods z ogromną społecznością graczy jeszcze przed pre
Niezależne studio gamingowe Sylen Studio, specjalizujące się w produkcji gier
z gatunku MOBA, RTS oraz action RPG prowadzi zaawansowane prace nad swoim flagowym projektem, grą Dream of Gods. Premiera tytułu zaplanowana jest na 15 stycznia 2021 roku,
a już teraz jest to piąta gra w Polsce pod względem społeczności na Facebooku. Dodatkowo Sylen Studio jest pierwszym deweloperem na świecie, który zamierza wykorzystać technologię hologramów w swoich produkcjach. Na część z tych projektów studio będzie potrzebować finansowania, dlatego Sylen Studio rozważa m.in. emisję akcji i debiut na rynku NewConnect.
Dream of Gods to gra, która łączy ze sobą kilka najpopularniejszych gatunków gier MOBA, RTS, hack'n'slash, tower defense, battle royale. Rozbudowana fabuła przenosi graczy do świata, w którym ludzie odwracają się od bogów. Konsekwencją tego jest wściekłość oraz zstąpienie bogów z 6 mitologii na Ziemie. Okazuje się, że mity nie są fikcją, a bogowie wypowiadają wojnę ludzkości i zaczynają walczyć między sobą. Gracze do wyboru mają 4 Nexusy bogów, a każdy z nich jest przedstawicielem innej mitologii. Gwarantuje to 100% odmienności każdej rozgrywki. Strategicznym elementem gry
są także warunki atmosferyczne.
- Przed nami kluczowy etap prac nad grą Dream of Gods – pierwszym tytułem Sylen Studio. Szczerze wierzymy, że projekt ten zostanie dobrze przyjęty przez graczy, ponieważ już teraz, na pół roku przed premierą, zgromadził ogromną społeczność fanów na Facebooku. – komentuje Dariusz Mytych, prezes Sylen Studio.
Sylen Studio wspólnie z Gravier Venture Capital odkupiło prawa do gry Dream of Gods od studia E-games. Od tego czasu spółka poszerzyła zespół deweloperski oraz liczbę docelowych platform, na których tytuł zostanie udostępniony, chodzi o PS4, XONE i Nintendo Switch.
- Nabywając IP do gry Dream of Gods chcieliśmy otworzyć nowe perspektywy rozwoju dla projektu
o tak dużym potencjale. Wciąż jednak blisko współpracujemy z kluczowymi osobami z E-Games, które nadzorowały wcześniej prace nad tytułem. Dzięki regularnym konsultacjom z twórcami projektu, mamy pewność, że rozwijamy go w dobrym kierunku. – dodaje Dariusz Mytych.
Oprócz realizacji Dream of Gods, Sylen Studio zapowiada stworzenie pionierskiego urządzenia, które pozwoli na wykorzystanie technologii hologramów w branży gamingowej. Dodatkowo, następną planowaną produkcją studia jest wysokobudżetowa gra action RPG.
- Chcemy dywersyfikować działalność, dlatego oprócz gry Dream of Gods zamierzamy rozpocząć prace nad dwoma projektami. Jednym z nich jest niezwykle pionierska technologia hologramu w świecie gamingu. Zamierzamy również stworzyć wysokobudżetową grę action RPG. Na część z tych projektów będziemy potrzebować finansowania, dlatego rozważamy różne formy jego pozyskania, w tym także emisję akcji i giełdowy debiut. - mówi Dariusz Mytych.
Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu
2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath
Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.