Sylwia Machnik-Kochan nową dyrektor generalną marki Motorola w Polsce
Warszawa, 1 października 2024 r.: Motorola mianowała Sylwię Machnik-Kochan na nową dyrektor generalną (General Manager) w Polsce. Wnosi ona do firmy ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, zajmowała wcześniej kierownicze stanowiska w branżach: technologicznej, farmaceutycznej oraz FMCG.
Przez ostatnie 12 lat Sylwia Machnik-Kochan była związana z marką HTC, rozwijając swoją karierę od stanowiska dyrektora sprzedaży (na Polskę), aż po wiceprezesa ds. sprzedaży na region EMEA ze specjalistyczną wiedzą w zakresie technologii VR, smartfonów, prywatnej sieci 5G oraz rozwiązań Metaverse. Z powodzeniem zajmowała się między innymi kluczowym dla marki produktem HTC Vive. Nowa dyrektor generalna aktywnie zaangażowana jest w mentoring w programie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, a w ubiegłym roku otrzymała wyróżnienie w raporcie Strong Women in IT 2023
Ścieżka kariery Sylwii Machnik-Kochan już raz skrzyżowała się z marką Motorola, kiedy to w latach 2008-2012 zajmowała w strukturach firmy stanowisko Key Account Managera. Jej wyróżnikiem jest bogate doświadczenie w budowaniu oraz prowadzeniu zespołów negocjacyjnych i sprzedażowych, a także w zamykaniu transakcji, i osiąganiu ambitnych celów biznesowych. Ma na swoim koncie realizację licznych projektów o charakterze międzynarodowym. Nowa dyrektor generalna zastąpiła w Polsce Alexandra Zawadzkiego, który awansował i przejął odpowiedzialność za działalność operacyjną marki Motorola w Meksyku.
- Cieszę się, że mogę po ponad dekadzie wrócić do firmy, która była dla mnie trampoliną do rozwoju mojej ścieżki zawodowej w nowych technologiach. Ogromną satysfakcję sprawia mi to, że jako dyrektor generalna będą miała przyjemność tworzyć oraz realizować całą strategię biznesową i dołożyć swoją cegiełkę do dalszej ekspansji produktów Motorola na polskim rynku. Mój poprzednik zbudował w Polsce markę o świetnej dynamice, moim celem będzie przekonanie Polek oraz Polaków, którzy jeszcze nie znają produktów Motorola, że jesteśmy marką godną zaufania i warto wybrać jedno z naszych urządzeń na swój kolejny smartfon – powiedziała Sylwia Machnik-Kochan.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.