Synergia liderów usług IT. ProData Consult zmieni nazwę na emagine.
24/7 Communication
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/
ProData Consult, dostawca usług outsourcingu IT, jedna z czołowych firm tego sektora w Polsce zmieni nazwę na emagine i wzmocni swoją pozycję na rynku międzynarodowym. Łączy siły z ekspertami z Europy Zachodniej, by zapewniać klientom jeszcze wyższą jakość świadczonych usług, zaś osobom poszukującym pracy w branży IT kolejne interesujące i stabilne wyzwania zawodowe.
Rebranding ProData Consult to kolejny, konsekwentny krok w rozwoju firmy, która już od ponad 2 dekad wspiera polskie i europejskie przedsiębiorstwa w realizacji projektów IT oraz jest godnym zaufania i pewnym pracodawcą. Jest on konsekwencją połączenia dwóch znaczących dla rynku usług IT firm: jednego z liderów rynku outsourcingu projektów oraz najwyższej klasy konsultantów IT i biznesowych w Europie Północnej i Polsce – ProData Consult oraz świadczącego usługi w zakresie biznesu i IT dla czołowych firm we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii – emagine. Wspólny szyld to coś więcej niż tylko zmiana nazwy, to połączenie międzynarodowych doświadczeń, wiedzy i zapewnienie klientom dostępności do nowego wymiaru świadczonych usług. Dla osób szukających pracy w branży IT to zaś okazja do: rozwoju swoich kompetencji na rynkach światowych, zdobywania doświadczeń oraz stabilnego zatrudnienia w stale rozwijającej się firmie, a także uczenia się od ekspertów z całej Europy.
- Branża IT wymaga ciągłej aktualizacji wiedzy, technologii, usług. Chcąc utrzymać pozycję lidera, trzeba wyprzedzać potrzeby klientów i wyjść poza to, co oczywiste. Jak pokazujemy w naszym nowym spocie reklamowym, eksperckiego poziomu nie tworzy jeden głos, kreuje go za to mnogość i różnorodność doświadczeń – mówi Mariusz Grajewski, Prezes Zarządu ProData Consult sp. z o. o. Pomimo wypracowanej już pozycji na rynku Europy Środkowej i Północnej, ProData Consult zdecydowała się na odważny ruch – akwizycję emagine i przejęcie jej nazwy, ale z całkowicie zmienioną identyfikacją marketingową przygotowującą firmę do ekspansji na kolejne rynki europejskie. To działanie zwiększa zasięg terytorialny, rozszerza portfolio usług i konsultantów oraz tworzy jeszcze bardziej rozwojowe miejsce pracy dla specjalistów IT. W Polsce, wprowadzeniu marki emagine towarzyszyć będzie kampania reklamowa w 6 wybranych miastach tj.: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Bydgoszczy, Lublinie oraz Gdańsku i obejmować będzie m.in. nośniki DOOH, sieć kin oraz lotnisko Chopina.
Silna pozycja na rynku europejskim
Firma od wielu lat kontynuuje swój dynamiczny rozwój, co potwierdzają uzyskiwane wyniki finansowe, a także zwiększająca się liczba doświadczonych specjalistów działających w jej strukturach. W ubiegłym roku, jako grupa kapitałowa, wygenerowała 452 mln euro przychodu, a w Polsce kolejny raz utrzymała aż 40-procentową dynamikę wzrostu. Tylko w naszym kraju projekty międzynarodowe i lokalne realizuje już blisko 1200 specjalistów IT. Świadczą oni usługi dla największych i najbardziej prestiżowych klientów z m.in. branży bankowości, ubezpieczeń, energetyki, e-commerce. Poza synergią z emagine i dokonującym się rebrandingiem, w roku 2022 ProData Consult przejęła także firmę Aspira, działającą w Irlandii i Holandii, zatrudniającą ponad 200 osób i obsługującą klientów z sektora IT, usług finansowych, opieki zdrowotnej, urządzeń farmaceutycznych/medycznych oraz sektora użyteczności publicznej/energetyki.
W ten sposób ProData Consult (występująca wkrótce formalnie pod nazwą emagine) kontynuuje międzynarodową ekspansję i wzmacnia swoją przewagę konkurencyjną. Koncentrując się na strategicznych partnerstwach z podmiotami działającymi w branży, firma ciągle się rozwija. Poszerza zakres usług, uzupełnia kadrę oraz wchodzi na nowe rynki, umacniając swoją pozycję wśród europejskich liderów.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.