Komunikaty PR

Sześć nowych kawiarni Green Caffè Nero na dobry początek roku

2023-01-13  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Green Caffè Nero rozpoczyna dynamicznie nowy rok, otwierając cztery kawiarnie w styczniu i kolejne dwie do końca pierwszego kwartału. Dwa nowe lokale pojawiły się w topowych lokalizacjach: m.in. w najwyższym budynku biurowym w Polsce i Unii Europejskiej – Varso Tower w dniu 9 stycznia oraz w jednym z najliczniej odwiedzanych centrów handlowych Galerii Młociny w Warszawie dzień później. Kolejne kawiarnie wkrótce przywitają gości m.in. na Starym Mieście w Krakowie, a także na warszawskiej Woli przy ul. Jana Kazimierza.

Goście cenią sobie zarówno kawę, jak i atmosferę Green Caffè Nero, dlatego plany na nowy rok są ambitne. W listopadzie 2022 r. została otwarta kawiarnia przy ul. Konstruktorskiej w Warszawie, w styczniu 2023 r. otwarte zostaną cztery nowe lokale, a w pierwszym kwartale 2023 będzie ich łącznie aż sześć. Dywersyfikacja lokalizacji Green Caffè Nero jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby gości, którzy doceniają bliskość kawiarni w swoich dzielnicach mieszkaniowych.  

- Okres po pandemii jest dla nas czasem intensywnego poszukiwania nowych lokali. Teraz nadchodzi moment zbierania owoców tej pracy. W listopadzie otworzyliśmy kawiarnię przy ul. Konstruktorskiej, w styczniu otwieramy 4 nowe lokale, a w sumie 6 w pierwszym kwartale 2023. Krótko mówiąc –intensywnie szukamy atrakcyjnych miejsc, w których powstaną nowe kawiarnie. – mówi Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Varso to lokalizacja w samym centrum miasta, najwyższy budynek w Unii Europejskiej, reprezentacyjne lobby pełne zieleni i sztuki oraz taras widokowy ze spektakularnym widokiem – nie mogło nas zabraknąć w takim miejscu. Ale pandemia nauczyła nas, żeby nie ograniczać się do biznesowych centrów miast, dlatego nie zasypiamy gruszek w popiele i dzień później otwieramy kolejną kawiarnię w Galerii Młociny. I nie jest to nasze ostatnie słowo w styczniu!

Wnętrza Green Caffè Nero są znane ze swojego charakterystycznego stylu, bazującego na naturalnych materiałach, takich jak drewno, kamień i metal. W nowych kawiarniach nie zabraknie tych typowych dla sieci szczegółów: w lokalu przy ulicy Jana Kazimierza stanie drewniany bar z ręcznie wykonanymi zdobieniami. W Galerii Młociny natomiast, architekci nawiązali do lokalizacji centrum handlowego, położonego pomiędzy dwoma fortami historycznej Twierdzy Warszawa – Fortem I Bielany i Fortem II Wawrzyszew, nadając barowi kształty zaczerpnięte z tych budowli fortyfikacyjnych.

Nowa kawiarnia przy ul. Jana Kazimierza powita Gości jeszcze w styczniu. Jednocześnie, trwają przygotowania do otwarcia Green Caffè Nero przy ul. Karmelickiej w Krakowie. Piękny lokal położony w zabytkowej części miasta będzie szóstym działającym punktem sieci w mieście. W pierwszym kwartale roku sieć otworzy również kawiarnię w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Pod szyldem Green Caffè Nero działają już 72 kawiarnie w Polsce, a do końca pierwszego kwartału będzie ich 75.

***

O Green Caffè Nero

Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której można się delektować kawą. Green Caffè Nero posiada 72 kawiarnie w Polsce, a każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.

www.greencaffenero.pl

https://www.facebook.com/greencoffeepl

https://www.instagram.com/greencaffenero_/

 

Filozofia marki

Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.