Komunikaty PR

Sześć nowych kawiarni Green Caffè Nero na dobry początek roku

2023-01-13  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Green Caffè Nero rozpoczyna dynamicznie nowy rok, otwierając cztery kawiarnie w styczniu i kolejne dwie do końca pierwszego kwartału. Dwa nowe lokale pojawiły się w topowych lokalizacjach: m.in. w najwyższym budynku biurowym w Polsce i Unii Europejskiej – Varso Tower w dniu 9 stycznia oraz w jednym z najliczniej odwiedzanych centrów handlowych Galerii Młociny w Warszawie dzień później. Kolejne kawiarnie wkrótce przywitają gości m.in. na Starym Mieście w Krakowie, a także na warszawskiej Woli przy ul. Jana Kazimierza.

Goście cenią sobie zarówno kawę, jak i atmosferę Green Caffè Nero, dlatego plany na nowy rok są ambitne. W listopadzie 2022 r. została otwarta kawiarnia przy ul. Konstruktorskiej w Warszawie, w styczniu 2023 r. otwarte zostaną cztery nowe lokale, a w pierwszym kwartale 2023 będzie ich łącznie aż sześć. Dywersyfikacja lokalizacji Green Caffè Nero jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby gości, którzy doceniają bliskość kawiarni w swoich dzielnicach mieszkaniowych.  

- Okres po pandemii jest dla nas czasem intensywnego poszukiwania nowych lokali. Teraz nadchodzi moment zbierania owoców tej pracy. W listopadzie otworzyliśmy kawiarnię przy ul. Konstruktorskiej, w styczniu otwieramy 4 nowe lokale, a w sumie 6 w pierwszym kwartale 2023. Krótko mówiąc –intensywnie szukamy atrakcyjnych miejsc, w których powstaną nowe kawiarnie. – mówi Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Varso to lokalizacja w samym centrum miasta, najwyższy budynek w Unii Europejskiej, reprezentacyjne lobby pełne zieleni i sztuki oraz taras widokowy ze spektakularnym widokiem – nie mogło nas zabraknąć w takim miejscu. Ale pandemia nauczyła nas, żeby nie ograniczać się do biznesowych centrów miast, dlatego nie zasypiamy gruszek w popiele i dzień później otwieramy kolejną kawiarnię w Galerii Młociny. I nie jest to nasze ostatnie słowo w styczniu!

Wnętrza Green Caffè Nero są znane ze swojego charakterystycznego stylu, bazującego na naturalnych materiałach, takich jak drewno, kamień i metal. W nowych kawiarniach nie zabraknie tych typowych dla sieci szczegółów: w lokalu przy ulicy Jana Kazimierza stanie drewniany bar z ręcznie wykonanymi zdobieniami. W Galerii Młociny natomiast, architekci nawiązali do lokalizacji centrum handlowego, położonego pomiędzy dwoma fortami historycznej Twierdzy Warszawa – Fortem I Bielany i Fortem II Wawrzyszew, nadając barowi kształty zaczerpnięte z tych budowli fortyfikacyjnych.

Nowa kawiarnia przy ul. Jana Kazimierza powita Gości jeszcze w styczniu. Jednocześnie, trwają przygotowania do otwarcia Green Caffè Nero przy ul. Karmelickiej w Krakowie. Piękny lokal położony w zabytkowej części miasta będzie szóstym działającym punktem sieci w mieście. W pierwszym kwartale roku sieć otworzy również kawiarnię w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Pod szyldem Green Caffè Nero działają już 72 kawiarnie w Polsce, a do końca pierwszego kwartału będzie ich 75.

***

O Green Caffè Nero

Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której można się delektować kawą. Green Caffè Nero posiada 72 kawiarnie w Polsce, a każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.

www.greencaffenero.pl

https://www.facebook.com/greencoffeepl

https://www.instagram.com/greencaffenero_/

 

Filozofia marki

Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.