Komunikaty PR

Tarczyński publikuje raport z działalności w obszarze marketingu sportowego

2022-05-05  |  10:00
Biuro prasowe

Tarczyński aktywnie działa w marketingu sportowym. Firma jest głównym sponsorem klubu sportów amerykańskich Panthers Wrocław oraz drużyny futbolu o tej samej nazwie – najlepszej w Polsce i jednej z najlepszych w Europie. Sponsoruje również wrocławski stadion – Tarczyński Arena Wrocław, lokalnych sportowców i wydarzenia sportowe, w tym Runmageddon, angażując się jednocześnie w projekty e-sportowe. Wielowymiarowe zaangażowanie, a także jego skalę i aspiracje przedstawia „Raport z działalności w obszarze marketingu sportowego”, który właśnie opublikowała marka. 

 

Dlaczego właśnie sport? Pasja, która zaowocowała projektem na europejską skalę

 

Tarczyński to jedna z nielicznych firm prywatnych w Polsce, która tak mocno inwestuje w sponsoring sportu. Jak podkreślają założyciele marki:

 

Zaangażowanie to wynika z rodzinnej pasji do sportów amerykańskich, od których zaczęła się nasza przygoda, ale i przekonania, że w przedsiębiorstwach takich jak nasze liczy się nie tylko biznes. Kluczowe jest także nierozerwalne połączenie aktywności fizycznej ze zrównoważonym odżywianiem, a tym samym z produktami spożywczymi, które są naszą domeną – tłumaczy Jacek Tarczyński, prezes zarządu Tarczyński S.A. Jak dodaje: Z roku na rok rozwijamy nasze działania sponsoringowe, ponieważ to m.in. dzięki nim możemy jeszcze szerzej realizować naszą misję inspirowania do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. Pozwala nam to osiągać wyznaczone cele biznesowe, ale jednocześnie spełniać założenia społecznej odpowiedzialności biznesu.

 

Zaangażowanie sportowe marki realizowane jest obecnie w czterech kluczowych obszarach obejmujących: sporty amerykańskie, wspieranie lokalnych sportowców i wydarzeń o charakterze sportowym, sponsoring tytularny Tarczyński Arena Wrocław oraz e-sport. 

 

Współprace, które piszą spektakularne historie

 

Producent popularnych wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych od lat jest głównym sponsorem futbolistów Panthers Wrocław oraz klubu sportów amerykańskich o tej samej nazwie. Wspiera ich zarówno w rozwoju, jak i działaniach promocyjnych, wspólnie z nimi pisząc historię tej dyscypliny w Polsce. To m.in. dzięki zaangażowaniu sponsorskiemu drużyna futbolistów Panthers jest dzisiaj najlepszą w Polsce i jedną z najlepszych w Europie. Potwierdzeniem jest chociażby to, że Pantery jako jedyny zespół biało-czerwonych toczą zmagania w European League of Football, będącej odpowiednikiem piłkarskiej Ligi Mistrzów. W 2021 roku dotarli do półfinału rozgrywek. O najważniejsze futbolowe trofeum na Starym Kontynencie Panthers powalczą również w tym sezonie, bijąc zapewne ubiegłoroczne rekordy oglądalności, kiedy to ligowe zmagania na wrocławskim Stadionie Olimpijskim na trybunach oglądało blisko 15 tys. osób, a telewizyjne transmisje śledziło średnio ok. 250 tys. widzów. W tym roku po raz pierwszy rozgrywki będą dostępne na żywo również w polskiej telewizji.

 

Tarczyński wspiera też lokalnych sportowców i wydarzenia sportowe – Runmageddon, zimowy Bieg Piastów czy turniej Giganci Siatkówki to tylko kilka z inicjatyw, z którymi wiąże się marka. Pod jej skrzydłami znajduje m.in. Marcel Kozaczkiewicz (Wicemistrz Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie) czy LKS Barycz Sułów (lokalna drużyna piłkarska). Do niedawna producent sponsorował także trzykrotnego indywidualnego Mistrza Świata w żużlu – Taia Woffindena. To oczywiście nie jedyni sportowcy, za którymi stoi rodzinna firma z Ujeźdźca Małego. 

 

Od 2021 roku marka została również wieloletnim sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław. To wyraz przywiązania do regionu i wspierania lokalnych społeczności Dolnego Śląska, której właściciele sami są częścią. 

 

Tarczyński stawia również na rewolucję w świecie e-sportu, w którym aktywnie działa od 2020 roku. Do tej pory zaangażowanie to opierało się na dwóch flagowych projektach, które przyniosły sukces marce w tym obszarze. Mowa o własnym studiu streamingowym na platformie Twitch – Tarczyński Studio Live oraz drużynie Tarczyński Protein Team. Przed producentem na pewno kolejne e-sportowe wyzwania realizowane w przyszłości.

 

Co znajdziemy w raporcie?

 

Najnowsza publikacja firmy łączy wszystkie przedsięwzięcia realizowane w obszarze marketingu sportowego. W raporcie znajdziemy szeroki opis zaangażowania w ramach każdej z czterech kluczowych kategorii, a także komentarze eksperckie, statystyki oraz dalsze sportowe aspiracje firmy. 

 

Raport można pobrać na: grupatarczynski.pl/sponsoring-sportu/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.