Komunikaty PR

TCL pokazuje pierwszy w historii telewizor NXTFRAME z dźwiękiem Bang & Olufsen

2024-09-10  |  11:00
Biuro prasowe

Sztuka i technologia w Twoim salonie

Telewizor może być bramą do świata nieograniczonej rozrywki i nowego wymiaru kreatywności. Tym, co wyróżnia telewizor NXTFRAME, jest możliwość przekształcenia salonu w galerię, nawet w chwili, gdy nie jest on wykorzystywany.

Osoby, które doceniają piękno, pokochają sposób, w jaki telewizor TCL NXTFRAME łączy zaawansowaną technologię wyświetlania, sztukę i nieograniczoną wyobraźnię w supercienkim pakiecie All-In-One.

Telewizor TCL NXTFRAME jest najsmuklejszy w swojej gamie - ma zaledwie 27,9 mm grubości. Posiada piękną, zintegrowaną obudowę, która prezentuje się niezwykle elegancko.

 

Mistrzowski dźwięk Bang&Olufsen

TCL NXTFRAME w wersji Pro jest wyposażony w system Audio  Bang & Olufsen – jest to pierwszy produkt stworzony w wyniku współpracy firm TCL i Bang & Olufsen. Jakość Bang & Olufsen oznacza po prostu, że dźwięk soundbara i subwoofera został dostrojony i przetestowany z ogromną dbałością, aby spełniał standardy tej światowej sławy marki audio. Soundbar i subwoofer telewizora TCL NXTFRAME są dostrajane przez tych samych doświadczonych inżynierów dźwięku, którzy udoskonalają niektóre z najbardziej kultowych głośników na świecie.

„Nasza współpraca otwiera znaczące możliwości dla obu marek. Dzięki współpracy zapewniamy klientom TCL wrażenia dźwiękowe, poprawiając ogólne wrażenia związane z produktem” - powiedział Duncan McCue, wiceprezes ds. rozwoju biznesu i partnerstw strategicznych. „Jednocześnie jest to kolejny dowód naszego zaangażowania w rozszerzanie naszej działalności w zakresie partnerstw licencyjnych”.

Jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do możliwości rozwinięcia naszego wyjątkowego partnerstwa”, powiedział Stefan Streit, Dyrektor Marketingu TCL Europe. ”Poprzez dalszą integrację rozwiązań Bang & Olufsen, mamy nadzieję przesunąć granice domowej rozrywki, potencjalnie badając bardziej zaawansowane systemy dźwiękowe i innowacyjne funkcje, które zapewniają naszym użytkownikom jeszcze lepsze wrażenia. W TCL jesteśmy w pełni zaangażowani w rozwój i dostarczanie naszym klientom najlepszych technologii i wzornictwa”.

Seria telewizorów TCL NXTFRAME będzie dostępna na wybranych rynkach europejskich pod koniec 2024 roku w wielu rozmiarach, aż do 75 cali.

 

Przekształć salon w galerię sztuki

Wyobraź sobie, że wchodzisz do swojego salonu i od razu czujesz spokój i inspirację, jakbyś wszedł do prywatnej galerii.

Telewizor TCL NXTFRAME to znacznie więcej niż ekran - to sposób na kreatywność. Dzięki konfigurowalnym ramkom magnetycznym w kolorach Dawn Birch, Twilight Elm i Vernal Mint możesz bez wysiłku dostosować wygląd telewizora do estetyki pomieszczenia. Dołączone magnetyczne ramki zatrzaskowe ułatwiają zmianę stylu, sprawiając, że Twoja przestrzeń życiowa zawsze będzie odzwierciedlać Twój gust i aktualny nastrój.

W TCL NXTFRAME zastosowano matowy ekran z warstwą antyrefleksyjną z wieloma cyfrowymi teksturami do wyboru, dzięki czemu może wyglądać dokładnie tak, jak chcesz.

Wybór grafiki nigdy nie był łatwiejszy. Telewizor TCL NXTFRAME jest dostarczany z wyselekcjonowaną biblioteką dzieł sztuki, a dostęp do jeszcze bogatszej kolekcji można uzyskać online. Możesz także wyświetlać swoją osobistą kolekcję sztuki bezprzewodowo lub przez USB. Dzięki współpracy z National Gallery w Londynie, biblioteka sztuki bez wysiłku przekształca salon w osobiste studia ze zmieniającymi się dziełami sztuki: obrazami, fotografiami, rysunkami i sztuką uliczną

 

Wciągający dźwięk w pięknej formie

Wersja TCL NXTFRAME Pro jest zintegrowanym zestawem, który składa się ze stylowego, bezprzewodowego soundbara 3.1.2 oraz bezprzewodowego subwoofera zaprojektowanych wspólnie przez inżynierów TCL i Bang & Olufsen.

Zespół Bang & Olufsen ściśle współpracował z inżynierami TCL podczas opracowywania produktu, by mieć pewność, że każda pojedyncza nuta jest tak czysta jak to tylko możliwe.

Nad jakością dźwięku pracowali ci sami akustycy, którzy dostrajali brzmienie najbardziej znanych na świecie systemów audio Bang&Olufsen. Zastosowany w TCL NXTFRAME Pro system audio obejmuje również tryb Enhanced Dialogue Mode i technologię BeoSonic, umożliwiając użytkownikom dostosowanie profili dźwiękowych do dowolnego typu treści.

Nasze partnerstwo stanowi pierwszy krok w długoterminowej współpracy mającej na celu przekształcenie doświadczeń audio w całym portfolio urządzeń TCL.

 

Prosty montaż, łatwa konfiguracja

Telewizor TCL NXTFRAME montuje się tak samo jak inne modele, jednak nie trzeba już wybierać specjalnego mocowania.  W zestawie znajduje się uchwyt do montażu na płaskiej powierzchni, zupełnie jak obraz.

Wszechstronność jest również kluczowym aspektem. Stworzyliśmy również ruchomy stojak, który jest dostępny wyłącznie do użytku z serią telewizorów TCL NXTFRAME. Elegancka konstrukcja w stylu sztalugi zawiera odłączane kółka ułatwiające umieszczenie w dowolnym miejscu w domu. Opcjonalny stojak posiada również poręczną tacę do przechowywania, zarządzanie kablami i tylną ozdobną pokrywę, która zapewnia uderzającą estetykę z przodu lub z tyłu.

 

Elegancja w parze z superwydajnością

Kiedy potrzebujesz świetnego telewizora wyglądającego jak działo sztuki, nie musisz już iść na kompromis.

TCL NXTFRAME został starannie zaprojektowany, jednocześnie zapewniając równowagę między estetyką i wydajnością. Dzięki częstotliwości odświeżania panelu 120 Hz / 144 Hz VRR i Motion Rate 480 z MEMC łączącym wiele technologii poprawy ruchu dla najlepszej w swojej klasie klarowności, spełnia potrzeby i wysokie standardy miłośników gier, entuzjastów sportu i wielbicieli kina akcji.

Wbudowany Game Accelerator 240 z trybem Auto Game Mode i AMD FreeSync Premium zapewniają bardziej responsywną rozgrywkę bez opóźnień i ultraszybką zabawę w trybie 240 VRR.

Wersja PRO telewizora TCL NXTFRAME jest wyposażona w bezprzewodowy soundbar 3.1.2 i subwoofer o maksymalnej mocy 230 W.

TCL NXTFRAME TV A300W (bez bezprzewodowego soundbara i bez bezprzewodowego subwoofera) jest kompatybilny z Dolby Atmos 2.0 i DTS, zapewniając prawdziwie kinowe wrażenia dźwiękowe.

Telewizor TCL NXTFRAME uosabia bezustanne zaangażowanie firmy TCL w rozwój innowacji. Pilot zdalnego sterowania stworzony z materiałów z recyklingu na bazie herbaty odzwierciedla nasze działania na rzecz środowiska naturalnego. Wykorzystujemy materiały mające realny wpływ na zmniejszenie ilości odpadów i zminimalizowanie wpływu na środowisko bez uszczerbku dla stylu i funkcjonalności. TCL NXTFRAME nie tylko jest telewizorem, ale centralnym elementem wystroju domu łączącym zaawansowaną technologię z elegancką i estetyczną formą.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.