Technologia Nanovo wyróżniona przez świat

Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR
kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl
Pierwszy raz w historii konkursu Digital Signage Awards polska spółka zdobyła nagrodę Grand Prix. Nanovo, lider rynku rozwiązań digital in-store, drugi rok z rzędu został także zwycięzcą w zakresie Retail, Retail Banking & Restaurants. To pierwsza rodzima firma, która w swoim dorobku ma podwójny triumf w tej kategorii.
Jury złożone z międzynarodowych ekspertów komunikacji audiowizualnej nagrodziło Nanovo za projekt dla, należącego do marki eobuwie.pl, najbardziej zaawansowanego technologicznie salonu z odzieżą premium – MODIVO.
- Tym zwycięstwem Nanovo wraz z CCC/eobuwie.pl/MODIVO oznacza Polskę jako globalne centrum ekspertyzy w obszarze cyfryzacji handlu tradycyjnego. W najbliższych 12 miesiącach spółka będzie mogła zresztą pochwalić się kilkoma wdrożeniami w Europie Centralnej i tzw. Zachodniej, co potwierdza biznesowo poziom usług doceniony przez Jury DSA. Dziś polska technologia święci międzynarodowy sukces, wygrywając z najbardziej utytułowanymi światowymi konkurentami. Poziom tegorocznej edycji był bardzo wysoki, a rozwiązania walczące o uznanie jury jasno wskazują, że dynamiczne zmiany w obszarze digitalizacji handlu będą się intensyfikowały w nadchodzących latach. Jesteśmy bardzo szczęśliwi z tego wyróżnienia – podwyższa nam ono poprzeczkę i motywuje nas do jeszcze cięższej pracy - Piotr Badowski, CEO Nanovo.
W tym roku nagrody Digital Signage Awards przyznano po raz jedenasty. Ich celem jest wyłonienie najlepszych, najbardziej kreatywnych oraz najbardziej innowacyjnych projektów z obszaru digital signage z całego świata. W najpopularniejszej kategorii Retail, Retail Banking & Restaurants, w której wygrało Nanovo, rywalizowało 12 firm.
Głównym założeniem zwycięskiego wdrożenia w MODIVO było przeniesienie doświadczeń znanych klientom z e-commerce do fizycznej przestrzeni sklepu stacjonarnego. Za sprawą technologii Nanovo oraz integracji cyfrowych procesów z przestrzeni sprzedaży zniknęły wieszaki z ubraniami, a pojawiały się 21 specjalnie zaprojektowane terminale cyfrowe oraz automatyczne przymierzalnie dopasowujące się do preferencji klienta, o czym tutaj: Pierwszy sklep stacjonarny MODIVO, czyli standard zakupów modowych na nowo.
MODIVO, internetowa marka odzieżowa typu pure online player, dzięki zaawansowanej platformie digital in-store uruchomiła swój pierwszy butik stacjonarny i stała się pionierem integracji kanałów sprzedaży w branży modowej w Polsce. O technologii, która skupia w jednym miejscu klientów o różnych preferencjach zakupowych – online i offline oraz wspólnym tworzeniu innowacji w filmie Nanovo.
Nanovo
W Nanovo digitalizujemy komunikację i procesy obsługi klienta w sieciach sprzedaży oraz obsługi detalicznej. Od 2013 tworzymy unikalne rozwiązania biznesowe w przestrzeniach stacjonarnej sprzedaży i obsługi klienta wdrażając projekty na rynku polskim oraz w regionie CEE. Kluczowymi aktywami Nanovo są autorskie oprogramowanie SIGNIO oraz interdyscyplinarny zespół. Firma współpracuje na bieżąco m.in. z PLAY, eobuwie.pl, ŻABKA, RTV EURO AGD, SEPHORA, HEBE, czy mBank. Więcej informacji na stronie www.nanovo.pl

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

KE przedstawia białą księgę obronności europejskiej. Nowa strategia UE zakłada zmianę podejścia do zdolności obrony i inwestycji w ten obszar
Unia Europejska podejmuje zdecydowane kroki na rzecz wzmocnienia swojego bezpieczeństwa i uniezależnienia się od dostaw sprzętu wojskowego spoza kontynentu. Komisja Europejska przedstawiła plan ReArm Europe/Readiness 2030 oraz białą księgę dotyczącą obronności, w której wskazuje priorytety procesu dozbrajania kontynentu. Europosłowie podkreślają, że UE musi działać samodzielnie, nie mogąc polegać wyłącznie na decyzjach USA i NATO.
Konsument
Co roku ubywa na świecie około 10 mln hektarów lasów. Walka z wylesianiem i degradacją lasów jest koniecznością

Degradacja lasów i wylesianie stanowi jeden z ważniejszych czynników przyspieszających negatywne skutki zmian klimatycznych. Powstrzymanie tego procesu i regeneracja ekosystemów leśnych to jedne z najskuteczniejszych sposobów ograniczenia emisji CO2. Niezbędne są więc rozwiązania systemowe, które powstrzymają wylesienie, jak rozporządzenie EUDR czy certyfikacja gospodarki leśnej, która potwierdza najwyższe standardy w tym zakresie.
Prawo
Prace nad deregulacją przyspieszają. Przedsiębiorcy wyczekują korzystnych zmian

Większość firm w UE wskazuje przeregulowanie jako przeszkodę dla inwestycji i traktuje je jako największe wyzwanie, przede wszystkim dla konkurencyjności – wskazują badania przytaczane w raporcie Mario Draghiego. Od kilku miesięcy deregulacja jest więc odmieniana przez wszystkie przypadki, zarówno na forum UE, jak i w Polsce. Są też już pierwsze konkretne propozycje uproszczeń.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.