Technologia Nanovo wyróżniona przez świat
Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR
kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl
Pierwszy raz w historii konkursu Digital Signage Awards polska spółka zdobyła nagrodę Grand Prix. Nanovo, lider rynku rozwiązań digital in-store, drugi rok z rzędu został także zwycięzcą w zakresie Retail, Retail Banking & Restaurants. To pierwsza rodzima firma, która w swoim dorobku ma podwójny triumf w tej kategorii.
Jury złożone z międzynarodowych ekspertów komunikacji audiowizualnej nagrodziło Nanovo za projekt dla, należącego do marki eobuwie.pl, najbardziej zaawansowanego technologicznie salonu z odzieżą premium – MODIVO.
- Tym zwycięstwem Nanovo wraz z CCC/eobuwie.pl/MODIVO oznacza Polskę jako globalne centrum ekspertyzy w obszarze cyfryzacji handlu tradycyjnego. W najbliższych 12 miesiącach spółka będzie mogła zresztą pochwalić się kilkoma wdrożeniami w Europie Centralnej i tzw. Zachodniej, co potwierdza biznesowo poziom usług doceniony przez Jury DSA. Dziś polska technologia święci międzynarodowy sukces, wygrywając z najbardziej utytułowanymi światowymi konkurentami. Poziom tegorocznej edycji był bardzo wysoki, a rozwiązania walczące o uznanie jury jasno wskazują, że dynamiczne zmiany w obszarze digitalizacji handlu będą się intensyfikowały w nadchodzących latach. Jesteśmy bardzo szczęśliwi z tego wyróżnienia – podwyższa nam ono poprzeczkę i motywuje nas do jeszcze cięższej pracy - Piotr Badowski, CEO Nanovo.
W tym roku nagrody Digital Signage Awards przyznano po raz jedenasty. Ich celem jest wyłonienie najlepszych, najbardziej kreatywnych oraz najbardziej innowacyjnych projektów z obszaru digital signage z całego świata. W najpopularniejszej kategorii Retail, Retail Banking & Restaurants, w której wygrało Nanovo, rywalizowało 12 firm.
Głównym założeniem zwycięskiego wdrożenia w MODIVO było przeniesienie doświadczeń znanych klientom z e-commerce do fizycznej przestrzeni sklepu stacjonarnego. Za sprawą technologii Nanovo oraz integracji cyfrowych procesów z przestrzeni sprzedaży zniknęły wieszaki z ubraniami, a pojawiały się 21 specjalnie zaprojektowane terminale cyfrowe oraz automatyczne przymierzalnie dopasowujące się do preferencji klienta, o czym tutaj: Pierwszy sklep stacjonarny MODIVO, czyli standard zakupów modowych na nowo.
MODIVO, internetowa marka odzieżowa typu pure online player, dzięki zaawansowanej platformie digital in-store uruchomiła swój pierwszy butik stacjonarny i stała się pionierem integracji kanałów sprzedaży w branży modowej w Polsce. O technologii, która skupia w jednym miejscu klientów o różnych preferencjach zakupowych – online i offline oraz wspólnym tworzeniu innowacji w filmie Nanovo.
Nanovo
W Nanovo digitalizujemy komunikację i procesy obsługi klienta w sieciach sprzedaży oraz obsługi detalicznej. Od 2013 tworzymy unikalne rozwiązania biznesowe w przestrzeniach stacjonarnej sprzedaży i obsługi klienta wdrażając projekty na rynku polskim oraz w regionie CEE. Kluczowymi aktywami Nanovo są autorskie oprogramowanie SIGNIO oraz interdyscyplinarny zespół. Firma współpracuje na bieżąco m.in. z PLAY, eobuwie.pl, ŻABKA, RTV EURO AGD, SEPHORA, HEBE, czy mBank. Więcej informacji na stronie www.nanovo.pl
Dyrektorzy IT a, sztuczna inteligencja - dużo obaw, braki w wiedzy i przeszkody
Sukces firmy tkwi w nowoczesnym sprzęcie IT
Tytan Steel – nowa lampa przemysłowa od Lena Lighting
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polska unijnym liderem w pracach nad Społecznym Planem Klimatycznym. Ma pomóc w walce z ubóstwem energetycznym
Polska jest najbardziej zaawansowana spośród państw członkowskich w pracach nad stworzeniem Społecznego Planu Klimatycznego, który ma zostać przedstawiony w ciągu kilku tygodni. W ramach planu 50 mld zł ze Społecznego Funduszu Klimatycznego trafi na wsparcie transformacji energetycznej w Polsce, z czego jedna trzecia – na inwestycje w obszarze budownictwa. Z założenia środki te mają uchronić najbiedniejszych przed ubóstwem energetycznym w czasie przejściowym transformacji energetycznej.
IT i technologie
Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji
Rozwój nowoczesnych technologii, w tym zwłaszcza uczenia maszynowego czy generatywnej sztucznej inteligencji, zwiększa możliwości statystyków. Mogą oni korzystać z nowych źródeł danych i poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji. Wraz z rozwojem narzędzi informatycznych zmienia się też sposób, w jaki odbiorcy poszukują danych statystycznych. Opracowania przygotowywane przez jednostki takie jak Główny Urząd Statystyczny czy Eurostat będą musiały konkurować z tymi, które przygotowują podmioty niewyspecjalizowane lub nawet modele językowe, bazujące często na niepewnych źródłach.
Infrastruktura
Firmy energetyczne cierpią na niedostatek kadr. Niepewność w branży zniechęca do edukacji w tym kierunku
Branżę energetyczną w całej Europie, także w Polsce, czeka szeroko zakrojona zielona transformacja. Tymczasem w ciągu ostatnich 30 lat dokonywano bardzo mało inwestycji w tym sektorze, a wykonawcy zajmujący się budową infrastruktury borykają się z niedostatkiem odpowiednio wykwalifikowanej kadry. Przyciąganie pracowników i szkolenie ich jest utrudnione przez niepewność zamówień w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.