Tegoroczne nowości od SaldeoSMART – faktoring, szybkie przelewy i eZNACZEK
Symetria PR
Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Rok 2020 upłynął w SaldeoSMART pod znakiem nowości. W systemie pojawiły się kolejne funkcje, w tym eZNACZEK, który podniósł poziom bezpieczeństwa e-maili, oraz narzędzia wspierające utrzymanie płynności finansowej. Teraz firmy mogą wysłać do swoich kontrahentów fakturę z linkiem do szybkiej płatności online lub – jeśli mają taką potrzebę – skorzystać z faktoringu.
eZNACZEK, przygotowany przez ACME LABS i wdrożony przez SaldeoSMART w marcu tego roku, to technologia, która chroni e-maile wymieniane między księgowymi a ich klientami. Składa się z ciągu cyfr, liter lub znaków specjalnych i pojawia się w tytułach e-maili przesyłanych do wszystkich użytkowników systemu pracujących w ramach danego konta. Dzięki temu można łatwo rozpoznać, że wiadomość pochodzi z programu SaldeoSMART.
- W tym roku zadbaliśmy nie tylko o bezpieczeństwo korespondencji, ale i o szybkość płatności. Aby ją podnieść, wdrożyliśmy rozwiązanie od Blue Media, które pozwala na opłacenie online faktur wystawionych w SaldeoSMART. Wystarczy, że odbiorcy faktur klikną w link umieszczony na fakturze i już mogą pokryć należność. Proces szybkich płatności jest szybki i w pełni bezpieczny. Mechanizm pomaga też zaoszczędzić sporo czasu i uniknąć błędu podczas wprowadzania danych do płatności. Wiarygodność firmy Blue Media potwierdza także Komisja Nadzoru Finansowego i Narodowy Bank Polski. Ponadto, ma ona certyfikat zgodności ze standardem PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) – wyjaśnia Krzysztof Wojtas, prezes zarządu BrainSHARE IT, producenta programu SaldeoSMART.
Najnowsza opcja w SaldeoSMART – faktoring – jest dostępna od 9 grudnia. Dostarcza ją firma Brutto. Dzięki integracji z tym rozwiązaniem użytkownicy SaldeoSMART mogą złożyć wniosek bezpośrednio w programie, bez konieczności przepisywania danych z faktury przekazywanej do faktoringu. Teraz są one automatycznie przekazywane przez SaldeoSMART. Opcja wysyłki dokumentu do faktoringu znajduje się w dwóch miejscach: w detalach faktury oraz na liście faktur sprzedażowych wystawianych w programie. Aby skorzystać z nowego udogodnienia, należy założyć konto na stronie Brutto.
To rozwiązanie przede wszystkim pomaga przedsiębiorcom zachować płynność finansową. Daje szybki zastrzyk gotówki, która może pojawić się na koncie nawet w 2 godziny. Pozwala sprawniej regulować zobowiązania względem dostawców. Co ważne, nie obniża zdolności kredytowej firmy ani nie obciąża – jak kredyty – bilansu przedsiębiorstwa. Pozostawia więc wskaźniki finansowe w dobrej kondycji. Dodatkowo, umożliwia ochronę przed współpracą z niesolidnymi kontrahentami, bowiem firmy faktoringowe badają wypłacalność podmiotów, za których usługi zostały wystawione faktury.
- Rok 2020 był czasem pracy zdalnej, dlatego rozwiązania, które wprowadziliśmy do programu w ciągu ostatnich kilku miesięcy, jeszcze bardziej zyskały na znaczeniu. eZNACZEK chroni przychodzące e-maile. Równie ważne jest zarządzanie finansami. Teraz przedsiębiorcy wystarczy jedno kliknięcie, aby mógł opłacić fakturę wystawioną w SaldeoSMART. Z kolei najnowsza opcja, czyli faktoring, może być bardzo pomocna dla małych i średnich przedsiębiorstw, które rozliczają się ze stałymi kontrahentami dopiero po jakimś czasie lub działają w branży sezonowej – dodaje Krzysztof Wojtas.
Wszystkie funkcjonalności wdrożone w tym roku do SaldeoSMART zwiększają bezpieczeństwo pracy z wrażliwymi danymi, co jest szczególnie istotne w czasach, gdy technologie i komunikacja na odległość stały się podstawą działania wielu firm.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.