Temu z nagrodą Konsumentów za „Najlepsze Promocje” na 2024 BLIX Awards
Temu zdobyło nagrodę 2024 BLIX Awards w kategorii „Najlepsze Promocje”. Wyróżnienie podkreśla popularność platformy wśród polskich konsumentów, głównie za sprawą szerokiej oferty jakościowych produktów w konkurencyjnych cenach.
Nagrody BLIX Awards przyznawane są na podstawie opinii konsumentów. W tegorocznej edycji wzięło udział 138 tysięcy uczestników, w tym największe marki sieciowe. Temu zajęło pierwsze miejsce spośród 119 sieci handlowych za wyróżniające się promocje i oferty. Wyróżnienie podkreśla rosnącą popularność Temu w Polsce, którą platforma zdobywa wykorzystując w sprzedaży model bezpośrednich dostaw od producentów, co pozwala nabywać produkty w przystępnych cenach.
„Jesteśmy zaszczyceni przyznaną nagrodą. Odzwierciedla rosnące uznanie naszych konsumentów za wartość, jaką oferujemy” – powiedział rzecznik Temu. „W Temu dążymy do tego, aby przez cały rok dostarczać produkty w dobrych cenach dzięki naszemu modelowi bezpośrednich dostaw od producentów i efektywności łańcucha dostaw, oferują większej liczbie osób dostęp do przystępnych opcji zakupowych. Będziemy kontynuować nasze wysiłki, aby lepiej zrozumieć naszych klientów i spełniać ich potrzeby oraz preferencje.”
To kolejna nagroda dla Temu w Polsce. W czerwcu tego roku firma otrzymała statuetkę w kategorii „Sukces Rynkowy” podczas Retail Business Awards 2024, w uznaniu za wartość, jaką dostarcza partnerom biznesowym, dostawcom, lokalnym społecznościom oraz konsumentom.
Na fotografii widnieje Pan Roman Gherman, Director Corporate Affairs Europe.
Temu operuje na ponad 80 rynkach na całym świecie, w tym we wszystkich 27 krajach członkowskich UE oraz w Wielkiej Brytanii. W Polsce platforma działa od maja 2023 roku. Znane z szerokiego asortymentu produktów, Temu łączy konsumentów bezpośrednio z producentami, eliminując pośredników i ich marże. Ten uproszczony łańcuch dostaw przekłada się na oszczędności dla konsumentów.
Dodatkowo Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii temu umożliwia dodatkowo wysyłanie towarów z lokalnych magazynów, przyspieszając tym samym dostawy i poszerzając wybór produktów. Platforma wprowadza również lokalnych sprzedawców z tych rynków, co daje klientom jeszcze większy wybór, jednocześnie wspierając lokalne firmy.
Nagrody BLIX, największy program retailowy w Polsce, zbiera, agreguje i analizuje opinie oraz sugestie konsumentów, aby pomóc branży detalicznej lepiej zrozumieć dynamicznie zmieniające się potrzeby Polaków. Na przestrzeni lat, BLIX Awards zgromadziło prawie 21 milionów opinii od polskich konsumentów, co czyni go znaczącym źródłem wglądu w preferencje zakupowe.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.