Temu z nagrodą Konsumentów za „Najlepsze Promocje” na 2024 BLIX Awards
Temu zdobyło nagrodę 2024 BLIX Awards w kategorii „Najlepsze Promocje”. Wyróżnienie podkreśla popularność platformy wśród polskich konsumentów, głównie za sprawą szerokiej oferty jakościowych produktów w konkurencyjnych cenach.
Nagrody BLIX Awards przyznawane są na podstawie opinii konsumentów. W tegorocznej edycji wzięło udział 138 tysięcy uczestników, w tym największe marki sieciowe. Temu zajęło pierwsze miejsce spośród 119 sieci handlowych za wyróżniające się promocje i oferty. Wyróżnienie podkreśla rosnącą popularność Temu w Polsce, którą platforma zdobywa wykorzystując w sprzedaży model bezpośrednich dostaw od producentów, co pozwala nabywać produkty w przystępnych cenach.
„Jesteśmy zaszczyceni przyznaną nagrodą. Odzwierciedla rosnące uznanie naszych konsumentów za wartość, jaką oferujemy” – powiedział rzecznik Temu. „W Temu dążymy do tego, aby przez cały rok dostarczać produkty w dobrych cenach dzięki naszemu modelowi bezpośrednich dostaw od producentów i efektywności łańcucha dostaw, oferują większej liczbie osób dostęp do przystępnych opcji zakupowych. Będziemy kontynuować nasze wysiłki, aby lepiej zrozumieć naszych klientów i spełniać ich potrzeby oraz preferencje.”
To kolejna nagroda dla Temu w Polsce. W czerwcu tego roku firma otrzymała statuetkę w kategorii „Sukces Rynkowy” podczas Retail Business Awards 2024, w uznaniu za wartość, jaką dostarcza partnerom biznesowym, dostawcom, lokalnym społecznościom oraz konsumentom.
Na fotografii widnieje Pan Roman Gherman, Director Corporate Affairs Europe.
Temu operuje na ponad 80 rynkach na całym świecie, w tym we wszystkich 27 krajach członkowskich UE oraz w Wielkiej Brytanii. W Polsce platforma działa od maja 2023 roku. Znane z szerokiego asortymentu produktów, Temu łączy konsumentów bezpośrednio z producentami, eliminując pośredników i ich marże. Ten uproszczony łańcuch dostaw przekłada się na oszczędności dla konsumentów.
Dodatkowo Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii temu umożliwia dodatkowo wysyłanie towarów z lokalnych magazynów, przyspieszając tym samym dostawy i poszerzając wybór produktów. Platforma wprowadza również lokalnych sprzedawców z tych rynków, co daje klientom jeszcze większy wybór, jednocześnie wspierając lokalne firmy.
Nagrody BLIX, największy program retailowy w Polsce, zbiera, agreguje i analizuje opinie oraz sugestie konsumentów, aby pomóc branży detalicznej lepiej zrozumieć dynamicznie zmieniające się potrzeby Polaków. Na przestrzeni lat, BLIX Awards zgromadziło prawie 21 milionów opinii od polskich konsumentów, co czyni go znaczącym źródłem wglądu w preferencje zakupowe.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.