Komunikaty PR

The Dust podpisało umowę z Try Evidence

2020-06-18  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

Czerwiec dla The Dust jest bardzo owocny. Właśnie została podpisana umowa z Try Evidence, która dotyczy silent reviews gry „Together”. To sygnał dla miłośników „Super Mario World” czy „Bubble Bobble”, że będą mogli już niedługo zagrać w nową indie platformówkę na konsolę Nintendo Switch. Try Evidence w ostatnim czasie wspierało takich producentów gier komputerowych jak Bloober Team SA czy Creepy Jar SA.

Try Evidence to wrocławska firma specjalizująca się w prowadzeniu badań doświadczeń graczy, analizy źródeł zastanych oraz przygotowaniem strategii marketingowych dla producentów i wydawców gier. Skupia się na różnych aspektach od biofeedbacku i neuromarketingu po silent reviews. W ostatnim czasie współpracowała w podobnym zakresie między innymi z producentem gier komputerowych Bloober Team SA oraz z niezależnym producentem gier z gatunku survival simulation Creepy Jar SA.

Podpisanie umowy współpracy na silent reviews pomiędzy The Dust a Try Evidence jest postawieniem kropki nad i przy grze „Together”. Teraz będzie ona przechodzić testy nadzorowane przez psychologów i specjalistów od gier, badania UX/graczy, w tym dane biometryczne. Twórcom zależy na tym, aby wydać grę w jak najlepszej jakości.

The Dust przewiduje również kontynuowanie współpracy przy innych grach spółki, w szczególności przy głównym projekcie "I, the Inquisitor" na motywach twórczości Jacka Piekary "Ja, inkwizytor".

 

Kilka słów o grze „Together”

„Together” jest grą platformową wykorzystującą potencjał sprawdzonej mechaniki z takich gier jak „Super Mario World” czy „Bubble Bobble”, w połączeniu z interesującą narracją oraz historią. „Together” umożliwia prowadzenie rozgrywek w trybie kooperacji, gdzie dwóch graczy może wspólnie realizować misje. The Dust zależało na tym, aby wolny czas można było spędzać razem i podróżować ramię w ramię podczas pokonywania trudności w wielu interesujących biomach. W trakcie wyprawy można pokolorować świat odbarwiony przez złą Monę Chrome! W grze jest dostępnych kilkanaście postaci inspirowanych na takich klasykach jak potwór Frankensteina, Robin Hood czy Buzz Astral, oraz posiadających różne zdolności, które pomogą graczom pokonać głównego przeciwnika. Gra jest skierowana do młodszej grupy odbiorców, ale osoby chcące wrócić do korzeni gamingu również znajdą w niej coś dla siebie. Tryb kooperacji umili spędzenie czasu w rodzinnym gronie, jak też na imprezie zapewniając doskonałą rozrywkę bez względu na wiek. Konsola Nintendo Switch jest pierwszym kanałem dystrybucji gry, ale w strategii wydawniczej rozważane są kolejne. Będą to PS4, Xbox oraz PC.

The Dust w social mediach:

Facebook: http://bit.ly/TheDustFacebook

 

O spółce:

The Dust S.A. jest producentem i wydawcą gier. Spółka intensywnie rozwija produkcję gier własnych. Aktualnie pracuje nad grą osadzoną w świecie „Cyklu Inkwizytorskiego” na motywach twórczości Jacka Piekary oraz nad własnymi autorskimi symulatorami. Zgodnie ze strategią zamierza wydawać 5 gier rocznie.

Uzupełnienie działalności The Dust S.A. stanowi oferta szerokiej gamy narzędzi w obszarze advergamingu, tworzenie projektów z wykorzystaniem technologii AR i VR oraz produkcji gier mobilnych na zlecenie.

Spółka i jej produkcje zdobyły wiele istotnych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. Effie Awards, Golden Arrow, Mobile Trends Awards, Impactor.

The Dust S.A. od kwietnia 2018 roku jest notowana na rynku NewConnect.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Me & My Friends
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:00

Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu

W erze dynamicznych zmian technologicznych, sztuczna inteligencja (AI) i nowe technologie zmieniają oblicze finansów. W ubiegłym tygodniu, podczas wydarzenia "Future of Finance
IT i technologie 2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath
2024-09-26 | 16:00

2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath

Coroczne badanie UiPath wykazało, że specjaliści ds. automatyzacji aktywnie integrują sztuczną inteligencję w swojej pracy, ponieważ branża automatyzacji oprogramowania nadal się
IT i technologie Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI
2024-09-26 | 10:42

Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.