Komunikaty PR

The Wizards od studia Carbon Studia zaraz zadebiutuje na rynku azjatyckim!

2020-04-28  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Już 30 kwietnia gra The Wizards – zadebiutuje w wersji na konsole PlayStation VR na rynku azjatyckim – w Japonii, Hongkongu, Singapurze, Tajwanie, Malezji, Indonezji, Tajlandii oraz Korei. Autorem tytułu jest Carbon Studio, notowany na NewConnect specjalista w dziedzinie developmentu gier i technologii VR (wirtualna rzeczywistość). Spółka ogłosiła niedawno, że sprzedaż gier z serii The Wizards, przekroczyła już ponad 100 tys. sztuk. W premierę tytułu na rynku azjatyckim zaangażowany jest znany w tym regionie publisher – Winking Entertainment. Azja stanowi dziś znaczącą część światowych przychodów z segmentów VR i AR (rozszerzona rzeczywistość).

Carbon Studio wprowadza The Wizards do Azji, terenu będącego jednym z najpopularniejszych regionów pod względem sprzedaży projektów dedykowanych technologii VR i AR. Gra, w wersji na PlayStation VR, zadebiutuje w Japonii, Hongkongu, Singapurze, Tajwanie, Malezji, Indonezji, Tajlandii oraz Korei już 30 kwietnia. Cena gry będzie wynosiła równowartość 24.99 USD. W wydanie tytułu zaangażowany jest Winking Entertainment, znany publisher na rynku azjatyckim. – Winking Entertainment to wiodąca firma w Azji, która od wielu lat zajmuje się tworzeniem i wydawaniem gier. Pomoc partnera w prowadzeniu naszej gry na rynek azjatycki, jest dla nas bardzo cenna. Wierzymy, że współpraca zaowocuje sukcesem The Wizards w Azji. – mówi Błażej Szaflik. – Zgodnie z naszą strategią, The Wizards staje się globalnym tytułem i zdobywa coraz większą popularność na całym świecie. Niedawno odnotowaliśmy ponad 100 tys. sztuk sprzedanych egzemplarzy wszystkich gier z serii. Liczymy na kolejne wzrosty. – dodaje Błażej Szaflik.

Jak podkreśla prezes spółki, technologie VR stają się coraz popularniejsze. Coraz więcej regionów z różnych zakątków świata, decyduje się na inwestowanie w ten segment rynku. – Obserwujemy największy potencjał wśród gier VR na rynku azjatyckim. Pokazała to m.in. sprzedaż pierwszego nakładu gogli Xiaomi MI na tym obszarze, która odbyła się w błyskawicznym tempie. Duża liczba firm w Azji na bieżąco poszukuje interesujących partnerów do współpracy w zakresie rozwiązań VR. Jestem przekonany, że wejście na ten rynek z The Wizards da nam dalsze możliwości rozwoju w tym regionie. – mówi Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.

W Japonii rozrywka związana z wirtualną rzeczywistość ,,kusi’’ większość społeczeństwa, niezależnie od płci czy wieku. Na bieżąco wyprzedawane są m.in. popularne konsole PlayStation VR. W Singapurze istnieje także bardzo silne community VR – działa tam kilka ugruntowanych studiów tworzących profesjonalne produkcje VR.

- Od kilku lat można zauważyć zwiększone zainteresowanie także chińskim rynkiem VR. Szczególnie rozwija się branża gier mobilnych oraz technologie z zakresu VR/AR. Jest to spowodowane tym, że rynek chiński od lat konkuruje z rynkiem amerykańskim do bycia światowym liderem w technologii VR/ AR. Chociaż w ubiegłym roku Stany Zjednoczone przebiły Chiny pod względem przychodów VR/AR, to prognozy firmy Digi-Capital wskazują, że Chiny do 2022 roku mogą wyprzedzić amerykański rynek wirtualny. Dodatkowo z raportu wynika, że kontynent azjatycki stanowi około połowy światowych przychodów z AR/VR. – komentuje Karolina Koszuta, z zarządu Carbon Studio.

Początki serii The Wizards sięgają 2017 roku. Tytuł zadebiutował wówczas na platformach Steam VR i Oculus Store. W chwili pełnej premiery, w marcu 2018 roku, The Wizards była jedną z najlepiej ocenianych gier VR, m.in. na platformie Steam. Kilka miesięcy później spółka wprowadziła do sprzedaży The Wizards: Trials of Meliora, dedykowaną mobilnym goglom VR, zaś w marcu 2019 roku premierę miała gra The Wizards – Enhanced Edition. Rozszerzona wersja podstawowego tytułu znalazła się w rankingu najlepszych gier VR. Gra zdobywa także w serwisie metacritic.com wysokie oceny (80/100 pkt.). The Wizards – Enhanced Edition dostępna jest w wersjach na PlayStation VR oraz gogle Oculus Rift i HTC Vive. Od czasu premiery gra zdobyła również wiele prestiżowych nagród, m.in. na Indie Prize w Kolonii, czy Casual Connect w Azji, Respawn 2017.

The Wizards to gra VR osadzona w bogatym świecie fantasy, w której gracz walczący ze złem i wcielający się w potężnego czarodzieja, aby zwyciężyć, musi wykazywać się sporym sprytem i przebiegłością.

Najważniejszą tegoroczną premierą Carbon Studio będzie The Wizards - Dark Times. Projekt w pierwszej kolejności będzie dostępny w wersji PC VR, a docelowo także na gogle Oculus Quest. Premiera tytułu nastąpi jeszcze w pierwszym półroczu tego roku.

Carbon Studio:

Carbon Studio to pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Twórcy świetnie ocenianej gry The Wizards (81/100 pkt na Metacritic i 85 proc. pozytywnych komentarzy na platformie Steam). We wrześniu 2019 roku studio podpisało umowę licencyjną na produkcję gry komputerowej z wiodącym wydawcą miniaturek i gier bitewnych, Games Workshop. Carbon Studio stworzy grę przeznaczoną na wszystkie główne platformy VR, osadzoną w uniwersum Warhammer: Age of Sigmar, które stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych. 

Carbon Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR: Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio ma status dewelopera i wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Od początku swojego istnienia spółka współpracuje z Valve, HTC Vive, Oculusem / Facebookiem, Epic Games, Razzer, NVidia, Xiaomi oraz innymi czołowymi dostawcami sprzętu i technologii. 

Od grudnia 2019 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów Biuro prasowe
2024-12-23 | 09:00

Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów

Bezpieczeństwo danych osobowych klientów to podstawa działalności każdego e-sklepu. Odpowiednie zabezpieczenia budują zaufanie, a zaniedbania mogą przynieść poważne konsekwencje.
IT i technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
IT i technologie Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych
2024-12-20 | 13:00

Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych

30 proc. Polaków doświadczyło kradzieży lub próby wyłudzenia danych osobowych. W tej grupie do blisko połowy przypadków wykradzenia wrażliwych informacji przez

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.