Komunikaty PR

The Wizards od studia Carbon Studia zaraz zadebiutuje na rynku azjatyckim!

2020-04-28  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Już 30 kwietnia gra The Wizards – zadebiutuje w wersji na konsole PlayStation VR na rynku azjatyckim – w Japonii, Hongkongu, Singapurze, Tajwanie, Malezji, Indonezji, Tajlandii oraz Korei. Autorem tytułu jest Carbon Studio, notowany na NewConnect specjalista w dziedzinie developmentu gier i technologii VR (wirtualna rzeczywistość). Spółka ogłosiła niedawno, że sprzedaż gier z serii The Wizards, przekroczyła już ponad 100 tys. sztuk. W premierę tytułu na rynku azjatyckim zaangażowany jest znany w tym regionie publisher – Winking Entertainment. Azja stanowi dziś znaczącą część światowych przychodów z segmentów VR i AR (rozszerzona rzeczywistość).

Carbon Studio wprowadza The Wizards do Azji, terenu będącego jednym z najpopularniejszych regionów pod względem sprzedaży projektów dedykowanych technologii VR i AR. Gra, w wersji na PlayStation VR, zadebiutuje w Japonii, Hongkongu, Singapurze, Tajwanie, Malezji, Indonezji, Tajlandii oraz Korei już 30 kwietnia. Cena gry będzie wynosiła równowartość 24.99 USD. W wydanie tytułu zaangażowany jest Winking Entertainment, znany publisher na rynku azjatyckim. – Winking Entertainment to wiodąca firma w Azji, która od wielu lat zajmuje się tworzeniem i wydawaniem gier. Pomoc partnera w prowadzeniu naszej gry na rynek azjatycki, jest dla nas bardzo cenna. Wierzymy, że współpraca zaowocuje sukcesem The Wizards w Azji. – mówi Błażej Szaflik. – Zgodnie z naszą strategią, The Wizards staje się globalnym tytułem i zdobywa coraz większą popularność na całym świecie. Niedawno odnotowaliśmy ponad 100 tys. sztuk sprzedanych egzemplarzy wszystkich gier z serii. Liczymy na kolejne wzrosty. – dodaje Błażej Szaflik.

Jak podkreśla prezes spółki, technologie VR stają się coraz popularniejsze. Coraz więcej regionów z różnych zakątków świata, decyduje się na inwestowanie w ten segment rynku. – Obserwujemy największy potencjał wśród gier VR na rynku azjatyckim. Pokazała to m.in. sprzedaż pierwszego nakładu gogli Xiaomi MI na tym obszarze, która odbyła się w błyskawicznym tempie. Duża liczba firm w Azji na bieżąco poszukuje interesujących partnerów do współpracy w zakresie rozwiązań VR. Jestem przekonany, że wejście na ten rynek z The Wizards da nam dalsze możliwości rozwoju w tym regionie. – mówi Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.

W Japonii rozrywka związana z wirtualną rzeczywistość ,,kusi’’ większość społeczeństwa, niezależnie od płci czy wieku. Na bieżąco wyprzedawane są m.in. popularne konsole PlayStation VR. W Singapurze istnieje także bardzo silne community VR – działa tam kilka ugruntowanych studiów tworzących profesjonalne produkcje VR.

- Od kilku lat można zauważyć zwiększone zainteresowanie także chińskim rynkiem VR. Szczególnie rozwija się branża gier mobilnych oraz technologie z zakresu VR/AR. Jest to spowodowane tym, że rynek chiński od lat konkuruje z rynkiem amerykańskim do bycia światowym liderem w technologii VR/ AR. Chociaż w ubiegłym roku Stany Zjednoczone przebiły Chiny pod względem przychodów VR/AR, to prognozy firmy Digi-Capital wskazują, że Chiny do 2022 roku mogą wyprzedzić amerykański rynek wirtualny. Dodatkowo z raportu wynika, że kontynent azjatycki stanowi około połowy światowych przychodów z AR/VR. – komentuje Karolina Koszuta, z zarządu Carbon Studio.

Początki serii The Wizards sięgają 2017 roku. Tytuł zadebiutował wówczas na platformach Steam VR i Oculus Store. W chwili pełnej premiery, w marcu 2018 roku, The Wizards była jedną z najlepiej ocenianych gier VR, m.in. na platformie Steam. Kilka miesięcy później spółka wprowadziła do sprzedaży The Wizards: Trials of Meliora, dedykowaną mobilnym goglom VR, zaś w marcu 2019 roku premierę miała gra The Wizards – Enhanced Edition. Rozszerzona wersja podstawowego tytułu znalazła się w rankingu najlepszych gier VR. Gra zdobywa także w serwisie metacritic.com wysokie oceny (80/100 pkt.). The Wizards – Enhanced Edition dostępna jest w wersjach na PlayStation VR oraz gogle Oculus Rift i HTC Vive. Od czasu premiery gra zdobyła również wiele prestiżowych nagród, m.in. na Indie Prize w Kolonii, czy Casual Connect w Azji, Respawn 2017.

The Wizards to gra VR osadzona w bogatym świecie fantasy, w której gracz walczący ze złem i wcielający się w potężnego czarodzieja, aby zwyciężyć, musi wykazywać się sporym sprytem i przebiegłością.

Najważniejszą tegoroczną premierą Carbon Studio będzie The Wizards - Dark Times. Projekt w pierwszej kolejności będzie dostępny w wersji PC VR, a docelowo także na gogle Oculus Quest. Premiera tytułu nastąpi jeszcze w pierwszym półroczu tego roku.

Carbon Studio:

Carbon Studio to pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Twórcy świetnie ocenianej gry The Wizards (81/100 pkt na Metacritic i 85 proc. pozytywnych komentarzy na platformie Steam). We wrześniu 2019 roku studio podpisało umowę licencyjną na produkcję gry komputerowej z wiodącym wydawcą miniaturek i gier bitewnych, Games Workshop. Carbon Studio stworzy grę przeznaczoną na wszystkie główne platformy VR, osadzoną w uniwersum Warhammer: Age of Sigmar, które stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych. 

Carbon Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR: Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio ma status dewelopera i wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Od początku swojego istnienia spółka współpracuje z Valve, HTC Vive, Oculusem / Facebookiem, Epic Games, Razzer, NVidia, Xiaomi oraz innymi czołowymi dostawcami sprzętu i technologii. 

Od grudnia 2019 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.