Tikkurila Polska ponownie wśród Liderów Społecznej Odpowiedzialności
Tikkurila Polska SA
Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com
Już po raz drugi firma Tikkurila Polska SA otrzymała tytuł „Dobra Firma” w Ogólnopolskim Programie Liderzy Społecznej Odpowiedzialności. Program ma na celu wskazanie liderów w zakresie realizacji założeń Biznesu Społecznie Odpowiedzialnego oraz upowszechnianie zasad CSR w działających na terytorium Polski firmach i instytucjach. Tikkurila została doceniona za aktywności w obszarze społecznym i środowiskowym oraz za troskę o well-being pracowników i ich bezpieczeństwo.
„Rok 2020 był pod wieloma względami rokiem szczególnym. Nowe wyzwania, przed którymi stanęliśmy w związku z pandemią, nie osłabiły naszych działań w zakresie realizacji strategii, której jednym z najważniejszych założeń niezmiennie pozostaje zrównoważony rozwój. Otrzymana nagroda i tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności jest uhonorowaniem konsekwencji i skuteczności działań Tikkurila w tym obszarze” - mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager.
Tikkurila jest znana ze swojego zaangażowania w kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Aspekt środowiskowy jest dla Tikkurila szczególne ważny, jest uwzględniany na każdym etapie procesu planowania i budowania łańcucha dostaw, co oznacza to nie tylko wysokiej jakości i ekologiczne produkty, ale także szereg rozwiązań i działań, których celem jest minimalizowanie wpływu fabryki na otoczenie. Firma jest aktywnym i zaangażowanym partnerem w społeczności lokalnej, zarówno poprzez wspieranie licznych inicjatyw zewnętrznych, jak i organizowanie własnych autorskich projektów CSR-owych. Jest docenianym pracodawcą, który w relacjach z pracownikami - najważniejszym elementem kultury organizacyjnej firmy - stawia na otwartość, dialog i wzajemny szacunek.
„Pomimo trudnego roku, Tikkurila po raz drugi znalazła się w prestiżowym gronie firm najbardziej odpowiedzialnych, co pozwoli nam pozyskać jeszcze większe zaufanie pracowników, konsumentów, inwestorów oraz innych interesariuszy” – dodaje Magdalena Olszewska.
Firma kieruje szczególne podziękowania na ręce wszystkich pracowników, którzy w sposób odpowiedzialny wykonują swoją codzienną pracę, wnosząc tym swój wkład w budowanie sukcesu firmy.
Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.
Infrastruktura
Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego
21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.
Prawo
Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem
W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.