Tikkurila Polska SA po raz szósty z tytułem Solidnego Pracodawcy Roku
Tikkurila Polska SA
Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com
Konkurs „Solidny Pracodawca Roku” należy do najbardziej prestiżowych projektów związanych z zarządzaniem personelem, którego celem jest wyłonienie i uhonorowanie podmiotów gospodarczych cechujących się wzorcową polityką personalną, która przekłada się na wysoką jakość produktów i usług.
„Projekt wspiera przedsiębiorstwa, które pozwalają zatrudnionym osobom poprzez codzienną pracę realizować zarówno swoje, jak i firmowe cele biznesowe. Dziś już wiemy, że aby osiągnąć sukces w swojej branży, liczy się nie tylko dobry biznesplan i nakłady finansowe, ale przede wszystkim czynnik ludzki” – mówi Tina Dej, dyrektor programu Solidny Pracodawca Roku.
Laureaci programu to firmy, które wyróżniają się wzorcową polityką personalną, zaangażowaniem w kwestie społecznej odpowiedzialności oraz rozwiniętą kulturą organizacyjną. Tytuł Solidnego Pracodawcy jest również potwierdzeniem transparentności oraz rzetelności działań wyróżnionych firm.
Nagroda przyznawana jest w oparciu o ocenę wielu obszarów, tj. wizerunek pracodawcy, świadczenia socjalne, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego czy działania CSR. Analizie podlegają także przestrzeganie prawa pracy i przepisów BHP, jasna ścieżka kariery, terminowość wypłat oraz dynamika zatrudnienia w ciągu ostatnich lat.
„Laur Solidny Pracodawca Roku nabiera dziś szczególnej wagi. Pracodawca w dobie pandemii i kryzysu staje się bowiem nie tylko tym, kto daje pracę. Jego rolą jest także stworzenie warunków do przetrwania najcięższych czasów” – mówi Andrzej Malinowski, Prezydent Pracodawców RP.
„Wprowadzone przez nas w pierwszej kolejności rozwiązania dotyczyły przed wszystkim aspektów zabezpieczenia zdrowia, np. konieczności noszenia maseczek czy zachowywania dystansu oraz odpowiedniej organizacji wewnętrznej (praca zdalna, system rotacyjny). Obostrzenia objęły również obszar współpracy bezpośredniej z różnymi grupami interesariuszy. Mocno restrykcyjne, a przy tym jasne procedury bezpieczeństwa miały na celu przede wszystkim zminimalizowanie ryzyka rozprzestrzenienia się wirusa wśród pracowników, a tym samym zapewnienie ciągłości produkcji i dostaw naszych produktów do Klientów” – mówi Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu Tikkurila Polska. „Wdrożone rozwiązania przyniosły efekty, ale nie byłoby to możliwe bez pełnego zaangażowania pracowników. Pełen podziwu patrzyłem jak dynamicznie buduje się w całym zespole świadomość powagi sytuacji oraz odpowiedzialność za firmę i współpracowników” – dodaje Remigiusz Skąpski.
„Z tym większą satysfakcją i dumą kieruję podziękowania do wszystkich naszych pracowników za ich zaangażowanie i to im dedykuję otrzymaną nagrodę Solidnego Pracodawcy Roku” – podsumowuje Remigiusz Skąpski
Program Solidny Pracodawca Roku organizowany jest w partnerstwie z polskimi organizacjami pracodawców, tj.: Stowarzyszeniem Agencji Zatrudnienia, Pracodawcy RP oraz Business Centre Club.
Małe firmy myślą, że windykacja jest tylko dla dużych
Przenoszenie rachunków bankowych w systemie Ognivo w I kw. 2024 r.
Majówka - wymarzony okres dla złodziei. Sklepy, lotniska i podróżni narażeni
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.