Komunikaty PR

Tikkurila Polska SA po raz szósty z tytułem Solidnego Pracodawcy Roku

2021-04-08  |  12:25
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Olszewska
Tikkurila Polska SA

Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com

Konkurs „Solidny Pracodawca Roku” należy do najbardziej prestiżowych projektów związanych z zarządzaniem personelem, którego celem jest wyłonienie i uhonorowanie podmiotów gospodarczych cechujących się wzorcową polityką personalną, która przekłada się na wysoką jakość produktów i usług.

„Projekt wspiera przedsiębiorstwa, które pozwalają zatrudnionym osobom poprzez codzienną pracę realizować zarówno swoje, jak i firmowe cele biznesowe. Dziś już wiemy, że aby osiągnąć sukces w swojej branży, liczy się nie tylko dobry biznesplan i nakłady finansowe, ale przede wszystkim czynnik ludzki” – mówi Tina Dej, dyrektor programu Solidny Pracodawca Roku.

Laureaci programu to firmy, które wyróżniają się wzorcową polityką personalną, zaangażowaniem w kwestie społecznej odpowiedzialności oraz rozwiniętą kulturą organizacyjną. Tytuł Solidnego Pracodawcy jest również potwierdzeniem transparentności oraz rzetelności działań wyróżnionych firm.


Nagroda przyznawana jest w oparciu o ocenę wielu obszarów, tj. wizerunek pracodawcy, świadczenia socjalne, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego czy działania CSR. Analizie podlegają także przestrzeganie prawa pracy i przepisów BHP, jasna ścieżka kariery, terminowość wypłat oraz dynamika zatrudnienia w ciągu ostatnich lat.

„Laur Solidny Pracodawca Roku nabiera dziś szczególnej wagi. Pracodawca w dobie pandemii i kryzysu staje się bowiem nie tylko tym, kto daje pracę. Jego rolą jest także stworzenie warunków do przetrwania najcięższych czasów” – mówi Andrzej Malinowski, Prezydent Pracodawców RP.

„Wprowadzone przez nas w pierwszej kolejności rozwiązania dotyczyły przed wszystkim aspektów zabezpieczenia zdrowia, np. konieczności noszenia maseczek czy zachowywania dystansu oraz odpowiedniej organizacji wewnętrznej (praca zdalna, system rotacyjny). Obostrzenia objęły również obszar współpracy bezpośredniej z różnymi grupami interesariuszy. Mocno restrykcyjne, a przy tym jasne procedury bezpieczeństwa miały na celu przede wszystkim zminimalizowanie ryzyka rozprzestrzenienia się wirusa wśród pracowników, a tym samym zapewnienie ciągłości produkcji i dostaw naszych produktów do Klientów” – mówi Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu Tikkurila Polska. „Wdrożone rozwiązania przyniosły efekty, ale nie byłoby to możliwe bez pełnego zaangażowania pracowników. Pełen podziwu patrzyłem jak dynamicznie buduje się w całym zespole świadomość powagi sytuacji oraz odpowiedzialność za firmę i współpracowników” – dodaje Remigiusz Skąpski. 
„Z tym większą satysfakcją i dumą kieruję podziękowania do wszystkich naszych pracowników za ich zaangażowanie i to im dedykuję otrzymaną nagrodę Solidnego Pracodawcy Roku” – podsumowuje Remigiusz Skąpski 
      
Program Solidny Pracodawca Roku organizowany jest w partnerstwie z polskimi organizacjami pracodawców, tj.: Stowarzyszeniem Agencji Zatrudnienia, Pracodawcy RP oraz Business Centre Club. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Jak polska branża meblowa radzi sobie bez targów? Biuro prasowe
2021-04-12 | 13:31

Jak polska branża meblowa radzi sobie bez targów?

Zdjęcia: https://wetransfer.com/downloads/49d8ab1ced8e3efa83a347fee237a66c20210412094648/460cba7dba2b38e6a740f60ee4c49f7b20210412094752/e16010   Pomimo braku możliwości organizowania
Gospodarka Pandemia stawia nowe wyzwania przed systemem recyklingu w Polsce
2021-04-08 | 11:00

Pandemia stawia nowe wyzwania przed systemem recyklingu w Polsce

Podczas trwającej pandemii polskie gospodarstwa domowe mają problem z prawidłową segregacją odpadów, ponieważ w przydomowych pojemnikach na śmieci coraz częściej brakuje
Gospodarka W jakim miejscu jest biznes po roku koronawirusa?
2021-04-07 | 01:00

W jakim miejscu jest biznes po roku koronawirusa?

Pandemia miała negatywny wpływ na gospodarkę. Większość branż ucierpiała, są jednak także takie, które radzą sobie dobrze, a niektóre w COVIDZIE nawet zyskały

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polskie lotniska nawet przez cztery lata będą odbudowywać ruch pasażerski. Na powrót do kondycji finansowej sprzed pandemii potrzebują jeszcze więcej czasu

– Borykamy się z największym kryzysem w branży lotniczej. Spadek ruchu jest bardzo głęboki, w połączeniach regularnych na niektórych lotniskach sięga prawie 100 proc. – mówi Artur Tomasik, prezes zarządu Związku Regionalnych Portów Lotniczych oraz Katowice Airport, i podkreśla, że minie kilka lat, zanim porty lotnicze odbudują ruch pasażerski i powrócą do kondycji finansowej sprzed pandemii. Kryzys w przewozach ominął transport towarowy. Lotnisko w Katowicach w pierwszym kwartale tego roku zanotowało w tym segmencie 30-proc. wzrost.

Handel

Nastroje wśród producentów żywności coraz lepsze. Mniejszy popyt gastronomii rekompensują zakupy konsumenckie i eksport

Po okresie największego pesymizmu, jaki towarzyszył branży spożywczej latem ubiegłego roku, nastroje stopniowo się poprawiają, choć do powrotu do sytuacji sprzed pandemii jeszcze daleka droga. To wnioski z badania firmy analitycznej Food Research Institute. Luty był pierwszym miesiącem w czasie pandemii, w którym widać wzrost Indeksu FRI. – Lokomotywą napędzającą rozwój polskich producentów żywności w czasie pandemii jest eksport. Przetwórcy nadążają za światowymi trendami i stają się ważnym europejskim graczem w segmencie żywności bio i eko – mówi Dariusz Chołost, general manager Food Research Institute.

Problemy społeczne

Przedłużające się restrykcje mogą nasilać objawy depresji wśród Polaków. Jedną z grup najbardziej narażonych są rodzice dzieci w wieku do 18 lat

W pierwszych miesiącach pandemii najwyższy poziom objawów depresji i lęku przejawiały osoby w wieku 18–24 lata, z kolei w grudniu 2020 roku depresja najczęściej dotyczyła osób w wieku 35–44 lata – wynika z badań prowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego. Na dalsze nasilanie depresji najbardziej narażone są osoby do 45. roku życia, doświadczające trudności zawodowych oraz konfliktów rodzinnych, ale także rodzice, coraz bardziej zmęczeni łączeniem pracy zdalnej i opieki nad dziećmi. – Szczególnie ważne jest objęcie wsparciem psychologicznym dzieci, młodzieży i całych rodzin – mówi dr hab. Małgorzata Gambin z UW, koordynatorka badań.

Handel

Agnieszka Radwańska została ambasadorką wody Jurajska. W kampanii będzie zwracać uwagę na prawidłowe nawodnienie organizmu

Była tenisistka podkreśla, że marka wody Jurajska od zawsze była bliska jej sercu, ponieważ pochodzi z jej rodzinnych stron. Przyznaje, że jako mama oraz sportowiec bardzo dużą wagę przywiązuje do jakości spożywanych produktów. Woda jest podstawą codziennej diety, dlatego docenia zarówno jej skład, jak i walory smakowe. Klaudia Krupicz, senior marketing manager marki, zaznacza, że wybór Agnieszki Radwańskiej jako ambasadorki wody Jurajskiej był przemyślaną decyzją. Marka chciała związać się z osobą autentyczną, której styl życia pasuje do filozofii i głównych założeń brandu.