Komunikaty PR

TikTok i Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę edukują w ramach DBI 2022

2022-02-04  |  13:00
Biuro prasowe

TYdzień Bezpiecznego Internetu - TikTok i Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę edukują w ramach Dnia Bezpiecznego Internetu 2022

Dbanie o bezpieczeństwo użytkowników to dla TikToka priorytet, dlatego z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu 2022, we współpracy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, platforma rozpoczyna kampanię edukacyjną pod hasłem #TYdzieńBezpiecznegoInternetu. Przez najbliższy tydzień na nastolatków oraz ich opiekunów czekać będą aktywacje zarówno w samej aplikacji, jak też poza nią. Zwieńczeniem akcji będzie konferencja DBI organizowana przez NASK oraz Fundację, której partnerem został TikTok.

TikTok regularnie inicjuje bądź angażuje się w działania, których celem jest zwiększanie bezpieczeństwa użytkowników. Przypadający na 8 lutego Dzień Bezpiecznego Internetu to idealna okazja do aktywnego promowania dobrych praktyk w zakresie świadomego korzystania z cyfrowej przestrzeni. Tym razem platforma podjęła współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę: wesprze doroczną konferencję oraz wspólnie przeprowadzi serię aktywności informacyjnych i promujących bezpieczne praktyki.

W tygodniu poprzedzającym Dzień Bezpiecznego Internetu, na TikToku opublikowana zostanie seria filmów przygotowanych przez znanych i lubianych twórców platformy (Mamanaobrotach, Magdalena Chorzewska, Taranek, Bloger Wojciech i Kuba Przygoński), w których poruszą oni pięć ważnych tematów takich jak: internetowe wyzwania, fake newsy i dezinformacja, cyberprzemoc, promowanie szkodliwych wzorców wyglądu i dbałość o cyfrowy dobrostan.

Materiały będą zachęcać użytkowników TikToka do tworzenia własnych treści i dzielenia się swoimi przemyśleniami na temat bezpiecznego poruszania się w sieci. By dotrzeć z tymi ważnymi przekazami do jak największej grupy odbiorców, treści edukacyjne będą promowane na platformie formatami reklamowymi, powstanie również dedykowany landing page dostępny w sekcji „Odkryj”.

 

 

Poradnik dla rodziców

TikTok ma świadomość, że intensywnie zmieniający się świat technologii może utrudniać rodzicom i opiekunom prowadzenie rozmów o bezpieczeństwie w sieci ze swoimi podopiecznymi. Z tą myślą, poza aktywnościami w ramach TYgodnia Bezpiecznego Internetu, przygotuje wraz z Fundacją otwarty webinar dla rodziców.

„TikTok to autentyczność i rozrywka. A bezpieczeństwo społeczności jest kluczowym elementem zapewniającym oba te atrybuty. Współpraca z uznanym partnerem - Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, to kolejny krok w stronę zwiększania świadomości cyfrowej i pomoc w dostrzeżeniu oraz zrozumieniu najistotniejszych zjawisk. Cieszymy się, że możemy wykorzystać nasze dotarcie i zaangażowanie naszej społeczności do ważnej rozmowy” – mówi Jakub Olek, Head of Public Policy and Government Relations, TikTok CE.

„Dzień Bezpiecznego Internetu to wspaniała okazja do dzielenia się wiedzą na temat bezpiecznego korzystania z sieci. W tym roku przygotowaliśmy bogatą ofertę edukacyjną, na którą składa się konferencja 8 lutego, cykl webinarów oraz lekcje online i spektakle. Zależy nam, by o bezpieczeństwie w internecie rozmawiać jak najszerzej. Dlatego bardzo cieszy nas współpraca z popularnymi platformami internetowymi takimi jak Tiktok, które także chcą włączać się w tę ważną akcję i promować bezpieczne, pozytywne i zrównoważone korzystanie z internetu” – mówi Łukasz Wojtasik, koordynator poradni Dziecko w Sieci z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

 

O TikTok

TikTok jest czołową platformą krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Naszą misją jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności i sprawianie radości. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio. https://www.tiktok.com/pl/

O FDDS

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę od ponad 30 lat chroni dzieci przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym. Zapewnia dzieciom i ich opiekunom wsparcie, profesjonalną pomoc psychologiczną i  prawną. Uczy dorosłych, jak mądrze i skutecznie reagować na przemoc wobec dzieci oraz co robić, gdy podejrzewają, że dziecko jest krzywdzone. Wspiera i angażuje rodziców, by wychowywali dzieci z  miłością i szacunkiem. Wpływa na polskie prawo, by jak najlepiej chroniło interes dziecka. Każde dziecko zasługuje na dzieciństwo wolne od przemocy!

 

Więcej informacji:

Piotr Żaczko

Communication Manager PL & CE

piotr.zaczko@tiktok.com

 

Dawid Michnik

Grayling

Biuro prasowe TikTok w Polsce

dawid.michnik@grayling.com

tel. +48 609 025 900

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.