TIKTOK INFLU BOOK – czyli nowa baza influencerów z TikToka
Agencja Personal PR wprowadziła do swojej oferty TikTok Influ Book, czyli bazę influencerów z TikToka. Narzędzie pomoże markom w poszukiwaniu internetowego twórcy do współpracy. Klienci agencji mogą otrzymać rekomendacje dotyczące działań dla swoich marek na TikToku oparte o stale aktualizowany pod kątem kilkunastu zmiennych katalog polskich tiktokerów.
WYJĄTKOWA BAZA
TikTok Influ Book to narzędzie, które powstało w wyniku potrzeby członków zespołu Personal PR, którzy przeszukiwali publikacje na TikToku w celu znalezienia twórców odpowiednich do współpracy z klientami agencji.
– TikTok to obecnie najszybciej rozwijający się kanał komunikacji. Kampanie przeprowadzane za pomocą aplikacji generują ogromne zasięgi i stają się bardzo atrakcyjne dla marek. W Personal PR mamy zespół dedykowany współpracom influencerskim w mediach społecznościowych, który na podstawie doświadczenia wynikającego z wcześniejszych działań w tym obszarze, ustalił zestaw kilkunastu kryteriów, które musi spełniać internetowy twórca, aby z czystym sumieniem polecić go klientowi. Biorąc pod uwagę wszelkie możliwe aspekty wyboru i pracy z twórcami internetowymi powstało narzędzie wychodzące naprzeciw oczekiwaniom marek, które poszukują osób do współpracy. Celem TikTok Influ Book jest przede wszystkim ułatwienie procesu poszukiwania. Warto podkreślić, że jest to stale aktualizowana lista, nad którą czuwa zespół ekspertów. Bazę wyróżnia nie tylko “personal touch”, ale również jej przejrzystość i kompleksowe rekomendacje dla konkretnej marki lub planowanej strategii kampanii – mówi Karolina Janik, CEO, Personal PR.
SKUTECZNE KRYTERIA DOBORU
Każdy z profili twórców znajdujących się w TikTok Influ Book analizowany jest przez heavy userów na podstawie 17 kryteriów – m.in. wiek, płeć, obszar działalności, zasięgi, zaangażowanie czy ubiegłe współprace.
– Zdarza się, że firmy obawiają się, że profil twórcy nie jest dopasowany do wartości, które reprezentuje. Nasza baza to narzędzie, które rozwiewa te wątpliwości. Każdy z rekomendowanych profili jest na bieżąco monitorowany przez nasz zespół. Dużą uwagę kładziemy na rzetelność i przejrzystość działania influencera. Sprawdzone kryteria doboru internetowych twórców do TikTok Influ Book pomagają nie tylko w znalezieniu odpowiedniej do współpracy osoby, ale też w uniknięciu wizerunkowej wpadki – dodaje Julia Nerek, Content Creator, Personal PR, która opiekuje się TikTok Influ Book.
Personal PR prowadzi współpracę z markami w temacie TikToka w kilku modelach. Klient może kupić rekomendacje oparte o wiedzę z TikTok Influ Book dla swojej marki, może też przekazać agencji nawiązanie relacji i ustalenie warunków współpracy z tiktokerami, a także przekazać agencji opiekę nad kanałem, w tym tworzenie treści i opiekę nad współpracami z twórcami.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych
Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.
Finanse
Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.
Prawo
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.