TIKTOK INFLU BOOK – czyli nowa baza influencerów z TikToka
Agencja Personal PR wprowadziła do swojej oferty TikTok Influ Book, czyli bazę influencerów z TikToka. Narzędzie pomoże markom w poszukiwaniu internetowego twórcy do współpracy. Klienci agencji mogą otrzymać rekomendacje dotyczące działań dla swoich marek na TikToku oparte o stale aktualizowany pod kątem kilkunastu zmiennych katalog polskich tiktokerów.
WYJĄTKOWA BAZA
TikTok Influ Book to narzędzie, które powstało w wyniku potrzeby członków zespołu Personal PR, którzy przeszukiwali publikacje na TikToku w celu znalezienia twórców odpowiednich do współpracy z klientami agencji.
– TikTok to obecnie najszybciej rozwijający się kanał komunikacji. Kampanie przeprowadzane za pomocą aplikacji generują ogromne zasięgi i stają się bardzo atrakcyjne dla marek. W Personal PR mamy zespół dedykowany współpracom influencerskim w mediach społecznościowych, który na podstawie doświadczenia wynikającego z wcześniejszych działań w tym obszarze, ustalił zestaw kilkunastu kryteriów, które musi spełniać internetowy twórca, aby z czystym sumieniem polecić go klientowi. Biorąc pod uwagę wszelkie możliwe aspekty wyboru i pracy z twórcami internetowymi powstało narzędzie wychodzące naprzeciw oczekiwaniom marek, które poszukują osób do współpracy. Celem TikTok Influ Book jest przede wszystkim ułatwienie procesu poszukiwania. Warto podkreślić, że jest to stale aktualizowana lista, nad którą czuwa zespół ekspertów. Bazę wyróżnia nie tylko “personal touch”, ale również jej przejrzystość i kompleksowe rekomendacje dla konkretnej marki lub planowanej strategii kampanii – mówi Karolina Janik, CEO, Personal PR.
SKUTECZNE KRYTERIA DOBORU
Każdy z profili twórców znajdujących się w TikTok Influ Book analizowany jest przez heavy userów na podstawie 17 kryteriów – m.in. wiek, płeć, obszar działalności, zasięgi, zaangażowanie czy ubiegłe współprace.
– Zdarza się, że firmy obawiają się, że profil twórcy nie jest dopasowany do wartości, które reprezentuje. Nasza baza to narzędzie, które rozwiewa te wątpliwości. Każdy z rekomendowanych profili jest na bieżąco monitorowany przez nasz zespół. Dużą uwagę kładziemy na rzetelność i przejrzystość działania influencera. Sprawdzone kryteria doboru internetowych twórców do TikTok Influ Book pomagają nie tylko w znalezieniu odpowiedniej do współpracy osoby, ale też w uniknięciu wizerunkowej wpadki – dodaje Julia Nerek, Content Creator, Personal PR, która opiekuje się TikTok Influ Book.
Personal PR prowadzi współpracę z markami w temacie TikToka w kilku modelach. Klient może kupić rekomendacje oparte o wiedzę z TikTok Influ Book dla swojej marki, może też przekazać agencji nawiązanie relacji i ustalenie warunków współpracy z tiktokerami, a także przekazać agencji opiekę nad kanałem, w tym tworzenie treści i opiekę nad współpracami z twórcami.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.