TIM rozwija innowacyjną aplikację mobilną we współpracy z Future Mind


Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
TIM SA, lider polskiego e-commerce B2B, oferujący na TIM.pl najszerszy w kraju asortyment elektrotechniczny, nawiązał współpracę z firmą doradczo-technologiczną Future Mind w zakresie tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Głównym celem współpracy było stworzenie nowej aplikacji mobilnej. Dla Future Mind to partnerstwo oznacza poszerzenie portfolio klientów o kolejną branżę.
TIM SA działa na polskim rynku od niemal 37 lat. Przez ponad ćwierć wieku firma była notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a na początku 2024 r. dołączyła do międzynarodowej Grupy Würth. Specjalizuje się w sprzedaży artykułów elektrotechnicznych, kierując swoją ofertę przede wszystkim do profesjonalistów (elektroinstalatorów i resellerów).
Nowy wymiar obsługi klienta
TIM działa w e-commerce od 2013 r., wspierając ten kanał ogólnopolską siecią biur i przedstawicieli handlowych. Sprzedaż online prowadzona jest zarówno poprzez stronę internetową TIM.pl, jak i pierwszą, uruchomioną w 2015 roku, aplikację mobilną. W obliczu dynamicznie zachodzących w świecie m-commerce zmian firma postanowiła wdrożyć nową wersję aplikacji, a zadanie to powierzyła Future Mind.
Nowa odsłona aplikacji ma na celu wzmocnienie pozycji marki TIM.pl na rynku oraz wyznaczenie nowych standardów obsługi klientów, zwłaszcza tych z sektora B2B. Aplikacja oferuje funkcje dostosowane do specyficznych potrzeb klientów biznesowych.
– Projekt obejmował dwa kluczowe etapy: fazę Discovery&Design oraz tworzenie wersji MVP aplikacji. Po naszej stronie było stworzenie od podstaw warstwy front-end. Z kolei back-end był rozwijany po stronie TIM-u. Jednym z kluczowych wyzwań było dostosowanie projektu do potrzeb zróżnicowanych grup klientów – zarówno B2B, jak i B2C. Tak dla nas, jak i dla zespołu TIM kluczowe było stworzenie intuicyjnego narzędzia oraz zapewnienie użytkownikom płynne przejście z poprzedniej wersji aplikacji na tę stworzoną przez nas – komentuje Tomasz Woźniak, CEO Future Mind. – Projekt, który realizujemy dla TIM S.A., to kolejny dowód na to, że m-commerce coraz dynamiczniej rozwija się także w mniej oczywistych branżach, takich jak elektrotechnika czy nawet sektor budowlany – dodaje.
Element centrum elektrotechniki dla profesjonalistów
Współpraca pomiędzy firmami zakłada dalsze ulepszenia i rozwój nowych funkcji w aplikacji, które będą jeszcze bardziej dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego z klientów.
– Jako pierwsi w branży dystrybucji elektrotechniki wdrożyliśmy kanał e-commerce, a następnie m-commerce. Analizujemy potrzeby naszych klientów i trendy rynkowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowej aplikacji mobilnej, która będzie jeszcze lepszym kanałem efektywnej komunikacji z klientami, a także intuicyjnym narzędziem zakupowym. Aby osiągnąć ten cel potrzebowaliśmy doświadczonych ekspertów – dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z Future Mind. Nowa aplikacja ma nie tylko podnieść poziom obsługi i satysfakcji naszych klientów, ale także umocnić TIM na pozycji innowacyjnego centrum elektrotechniki dla profesjonalistów – mówi Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA.
Wdrożenie MVP aplikacji miało miejsce 4 grudnia 2024 roku. Przez pierwsze 2-3 miesiące na rynku będą dostępne zarówno nowa, jak i stara aplikacja, co pozwoli klientom na swobodne przeniesienie się z poprzedniej do aktualnej wersji.
Więcej o nowej aplikacji mobilnej TIM-u, w tym linki do pobrania z Google Play i App Store na https://www.tim.pl/aplikacja-mobilna-tim/

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.