Komunikaty PR

TK Maxx we współpracy z Disney prezentuje limitowaną kolekcję koszulek

2021-06-04  |  12:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Pomoc innym niesie za sobą wspaniałe uczucie – kupując koszulkę z limitowanej kolekcji TK Maxx wspieramy Akademię Przyszłości organizowaną przez Stowarzyszenie Wiosna.

Od 1 czerwca w sklepach TK Maxx w całej Polsce dostępna jest limitowana kolekcja koszulek charytatywnych z wizerunkiem Myszki Mickey i Minnie, która powstała we współpracy z Disney. Zysk ze sprzedaży T-shirtów wyprodukowanych z bawełny Fairtade, zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości, programu Stowarzyszenia Wiosna, która od lat pomaga dzieciom z lokalnych społeczności budować przyszłość, o jakiej marzą.

W nowej charytatywnej kolekcji TK Maxx, która powstała we współpracy z Disney znajdują się koszulki damskie, dziecięce oraz unisex przedstawiające wizerunek Myszki Mickey lub Minnie. Produkty są dostępne w kilku wersjach kolorystycznych: białej, grafitowej oraz czerwonej. W zależności od wybranego modelu koszulki, co najmniej 15 zł ze sprzedaży zostanie przekazane na rzecz Akademii Przyszłości, programu Stowarzyszenia Wiosna, która od lat pomaga dzieciom z lokalnych społeczności budować przyszłość, o jakiej marzą.

Każda koszulka z limitowanej kolekcji Disney została wyprodukowana z bawełny Fairtrade uprawianej wyłącznie przy użyciu wody deszczowej przez rolników z Rwenzori Farmers Marketing Co-operative Society w Ugandzie. Za wsparcie skierowane do ponad 600 rolników odpowiada Program Zrównoważonego Handlu TK Maxx, który umożliwia zwiększenie zarobków tamtejszych mieszkańców tak, by mogli podarować swoim dzieciom szansę na edukację oraz perspektywy na lepszą przyszłość.

Jesteśmy bardzo dumni z naszej współpracy z Akademią Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, która trwa od 2014 roku. W ciągu 7 lat, dzięki inicjatywom charytatywnym, takim jak tegoroczna limitowana edycja koszulek Disney, ale też wsparciu naszych klientów i pracowników zebraliśmy ponad 3 miliony zł na rzecz podopiecznych Akademii Przyszłości. Teraz dzieci z trudnościami w budowaniu własnej wartości potrzebują pomocy bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego cieszymy się, że dzięki limitowanej kolekcji koszulek Disney możemy pomagać im budować przyszłość, o jakiej marząmówi Jo Murphy, VP European Corporate Responsibility and Sustainability Director.    

Zysk ze sprzedaży limitowanej kolekcji koszulek Disney, które są dostępne w ofercie sklepów TK Maxx w całej Polsce, zostanie przekazany Akademii Przyszłości, programowi Stowarzyszenia Wiosna, który każdego roku wspiera ponad 1500 podopiecznych.

Koszulki z kolekcji Disney w TK Maxx są dostępne w poniższych wariantach:

  • Unisex T-shirt (dorośli) 59.99 zł (18 zł zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
  • Damski T-shirt (dorośli) 74.99 zł (22,50 zł zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
  • Dziecięcy T-shirt (2-7 lat) 49.99 zł (15 zł zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
  • Dziecięcy T-shirt (8-12 lat) 49.99 zł (zostaje przeznaczone na podopiecznych Akademii Przyszłości)
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.