To już rok współpracy Costa Coffee i Too Good To Go!
Już od roku sieć kawiarni Costa Coffee współpracuje z Too Good To Go - Pogromcami Marnowania Żywności. Dzięki aplikacji, każda osoba, która chce pomóc środowisku może uratować pyszne paczki wypełnione po brzegi produktami Costa Coffee. Wystarczy ściągnąć aplikację i odwiedzić najbliższą kawiarnię – to takie proste.
Aplikacja Too Good To Go obchodzi właśnie swoje drugie urodziny w Polsce. Ta wyjątkowa okazja łączy się ponadto z pierwszą rocznicą współpracy z siecią kawiarni Costa Coffee. Przez niezwykle owocne 365 dni, przed zmarnowaniem uratowane zostały 62 930 posiłki, w tym kanapki, tarty, oraz ciasta. Tak duża liczba zamówień sprawiła, że 157 325 kg CO2 nie poszło na marne, a 133 096 osób dodało kawiarnię do ulubionych, dając jej przy tym średnią ocen 4,72.
- Współpraca z Too Good To Go jest czymś naprawdę wyjątkowym w portfolio naszej marki, czego dowodem jest zadowolenie naszych Gości wyrażane w pozytywnych ocenach w aplikacji TGTG. Nadwyżki żywności są poważnym problemem w dzisiejszym świecie – wiele produktów, którym termin ważności zbliża się ku końcowi jest wyrzucanych, choć w żaden sposób nie odstają od reszty smakiem i jakością. Dbanie o środowisko jest wpisane w DNA Costa Coffee, dlatego jesteśmy dumni z uratowanych paczek niespodzianek, które z miesiąca na miesiąc zyskują coraz większą popularność. Osiągnięte przez ten rok liczby robią ogromne wrażenie, a jestem pewna, że to dopiero początek – mówi Joanna Ulkowska, Head of Retail Marketing Costa Coffee.
Łatwo i smacznie
Too Good To Go łączy swoich użytkowników z miejscami, które na koniec dnia mają nadwyżkową, niesprzedaną żywność – w tym z kawiarniami Costa Coffee. Aby uratować posiłek wystarczy pobrać aplikację, wybrać odpowiadającą nam paczkę i po zapłacie odebrać ją w wyznaczonym punkcie.

Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.