Komunikaty PR

Top Secret wkracza do CH Focus

2024-11-20  |  10:10
Biuro prasowe

Mieszkańcy Bydgoszczy właśnie zyskali dostęp do najnowszych trendów modowych dzięki otwarciu nowego salonu Top Secret. Lokal od dziś wzbogacił ofertę CH Focus, zapewniając klientom szeroki wybór stylowych, wysokiej jakości ubrań w przystępnych cenach. To kolejny debiut w Focusie, który jeszcze bardziej podnosi atrakcyjność tego miejsca na mapie zakupowej Bydgoszczy.

Nowy salon Top Secret o powierzchni blisko 127 m² zapewnia klientkom komfortowe warunki zakupów, przestronne wnętrze oraz starannie zaprojektowaną ekspozycję, która ułatwia wybór idealnych stylizacji. Otwarcie salonu w bydgoskim Focusie to ważny krok w rozwoju marki, która zyskała uznanie w Polsce dzięki swojej wyjątkowej ofercie skierowanej do osób szukających ubrań na każdą okazję – od casualowych propozycji, po bardziej eleganckie kreacje.

Wybranie naszego centrum to dla nas zaszczyt i jednocześnie dowód na to, że CH Focus jest atrakcyjnym miejscem dla znanych brandów. Marka Top Secret oferuje modę, która łączy w sobie elegancję, wygodę i przystępność, co doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów i jestem przekonany, że spotka się z entuzjastycznym przyjęciem naszych klientów mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

Top Secret to marka, która od lat stawia na różnorodność i dostępność, co czyni ją idealnym wyborem dla osób ceniących sobie styl, ale jednocześnie zwracających uwagę na budżet. Jej kolekcje są odzwierciedleniem aktualnych trendów, ale zawsze z myślą o tym, by zachować ponadczasowy charakter. Klienci znajdą tu szeroki wybór ubrań na każdą porę roku i różne okazje – od luźnych swetrów i sukienek, przez eleganckie bluzki, aż po modne dodatki, które podkreślą indywidualny styl kupującego.

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.