TP-Link prezentuje nowe urządzenia smart home z serii Tapo
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
TP-Link konsekwentnie rozbudowuje portfolio urządzeń smart home z serii Tapo. Tym razem do rodziny dołączają trzy nowe produkty: inteligentne gniazdko z funkcją kontroli zużycia energii P110, taśma LED L900-5 oraz żarówka L520E.
Tapo P110 od TP-Link można wykorzystać na wiele sposobów. Z pomocą tego gniazdka użytkownik może zarządzać podłączonym do niego sprzętem elektronicznym, kontrolować zużycie energii (co przełoży się na niższe rachunki za prąd) czy tworzyć harmonogramy, dzięki którym o konkretnej godzinie automatycznie włączy lub wyłączy dowolne podłączone do niego urządzenie. Inteligentne gniazdko pomoże także uniknąć zmartwień o pozostawione w domu włączone żelazko czy nieprzykręcony na czas nieobecności grzejnik. Tapo P110 to także sposób, by skutecznie odstraszyć włamywacza. Programując automatyczne włączanie i wyłączanie światła o różnych porach, skutecznie można maskować nieobecność domowników. Smart Plug jest sterowany poprzez WiFi, ma kompaktową obudowę, zajmuje mało przestrzeni i nie utrudnia dostępu do sąsiednich gniazdek.
Druga nowość od TP-Link to energooszczędna żarówka LED Tapo L520E, która emituje światło
o temperaturze 4000K, imitując naturalne oświetlenie. Jej moc to 806 lm, co odpowiada 60W klasycznej żarówki. Podobnie jak pozostałe żarówki z serii Tapo posiada standardowy gwint E27. W trybie oszczędzania energii zużywa jedynie 0,2W, co sprawia, że korzystanie z niej jest nie tylko oszczędnym, ale również bardzo ekologicznym rozwiązaniem. Tapo L520E to także świetne rozwiązanie dla roztargnionych osób, którym zdarza się zapomnieć o wyłączeniu światła przed wyjściem z domu. Teraz, dzięki zdalnemu zarządzaniu, można to łatwo naprawić. Wystarczy mieć pod ręką smartfon lub tablet z zainstalowaną aplikacją Tapo, aby móc wyłączyć światło, dostosować jego jasność i temperaturę, zapisać ulubione ustawienia jako sceny, stworzyć harmonogramy oraz śledzić zużycie energii. Poprzez ustawienia pór automatycznego włączania i wyłączania światła żarówka pozwala dostosować oświetlenie do trybu życia użytkownika lub do długości dnia. Podobnie jak pozostałe produkty z serii Tapo, żarówka L520E nie wymaga do działania dodatkowych urządzeń - wystarczy połączyć ją z domową siecią WiFi.
Trzecią nowością w portfolio TP-Link z kategorii smart home jest 5-metrowa taśma LED Smart Wi-Fi Tapo L900-5, która pozwala na zmianę kolorów w pełnej palecie barw RGB. Dzięki niej twoje pomieszczenie zawsze będzie bardzo klimatyczne i nastrojowe. Poprzez ustawienie harmonogramów i timera możesz kontrolować sposób i częstotliwość zmiany kolorów sprawiając, np. by światła pulsowały w rytm muzyki. Możesz także kontrolować jej jasność. Jej urokiem można cieszyć się niemal każdym miejscu, ponieważ za sprawą dwustronnej taśmy 3M i możliwości docinania, jej montaż jest nieinwazyjny i niezwykle prosty.
Wszystkie urządzenia od TP-Link wyróżnia niezwykle prosta instalacja i zarządzanie. Wystarczy pobrać darmową aplikację – TP-Link Tapo, by mieć wszystko pod kontrolą. Do komunikacji z urządzeniami z serii Tapo nie jest wymagany żaden dodatkowy kontroler czy sterownik, urządzenia komunikują się wykorzystując domową sieć WiFi. Wszystkimi nowo zaprezentowanymi urządzeniami można również sterować głosowo – wystarczy zintegrować je z Amazon Alexa czy Asystentem Google.
Więcej informacji na temat gniazdka Tapo P110, żarówki L520E oraz listwy Tapo L900-5 dostępnych jest na stronie internetowej. Produkty są już dostępne w sprzedaży. Gniazdko kosztuje ok.70 zł, za żarówkę zapłacić trzeba ok. 45 zł, natomiast listwa to wydatek ok. 90 zł. Urządzenia zostały objęte 24-miesięczną gwarancją producenta.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.