TP-Link Tapo L930-5 – nowa, kolorowa smart taśma LED
TP-Link poszerza portfolio produktów smart o nowy model taśmy LED. Tapo L930-5 jest odporna na warunki atmosferyczne, więc można nią ozdobić nie tylko wnętrze budynku, ale także taras, ogród czy balkon. Zależnie od wybranych kolorów urządzenie pozwoli stworzyć przestrzeń idealną zarówno na spotkanie z przyjaciółmi, romantyczny wieczór, jak i nastrojową kolację w gronie najbliższych.
Długa na pięć metrów smart taśma LED Wi-Fi Tapo L930-5 pozwala zmieniać kolory w pełnej palecie barw RGB. Nowością w tym modelu są osobne, dedykowane diody koloru białego, które emitują jasne światło. Dzięki temu, taśma Tapo L930-5 jest wszechstronna i może służyć różnym celom oświetleniowym. Diody białe i kolorowe mogą świecić niezależnie od siebie. Taśma zamieni balkony, tarasy czy ogródki w klimatyczne, nastrojowe, wręcz baśniowe miejsca. Dostosowując ustawienia można uzyskać miękkie, przezroczyste światło, efekt delikatnego blasku czy też dyskotekową feerię barw. Za pomocą planowania harmonogramów i ustawień timera łatwo można skontrolować sposób i częstotliwość zmiany kolorów i sprawić, by światła pulsowały w rytm muzyki. Dzięki opcji zapisu ulubionych konfiguracji można wracać do nich w dowolnym momencie.
Podobnie jak w przypadku żarówek z oferty TP-Link, także Tapo L930-5 może symulować obecność mieszkańców w domu, aby odstraszyć nieproszonych gości.
Instalacja taśmy LED jest bardzo prosta. Elastyczność produktu sprawia, że można zamontować go niemal wszędzie – w namiocie, na ogrodowych meblach, poręczach, szybach, gałęziach drzew. Wystarczy przyciąć go do dowolnej długości i przymocować. Zamontowana na zewnątrz taśma nie musi być usuwana w razie niesprzyjających warunków pogodowych, np. padającego deszczu czy też śniegu. Ani wilgoć, ani wysokie czy niskie temperatury jej nie zaszkodzą. Zastosowana technologicznie zaawansowana specjalna powłoka PU chroni diody i ułatwia ich konserwację.
By korzystać z taśmy i cieszyć się efektowną feerią barw nie potrzeba żadnych dodatkowych urządzeń. Wystarczy połączyć się z siecią Wi-Fi w domu i pobrać darmową aplikację TP-Link Tapo. Produkt może być również sterowany za pomocą głosu dzięki integracji z Apple HomeKit, Asystentem Google lub Amazon Alexa.
Więcej informacji na temat taśmy Tapo L930-5 dostępnych jest na stronie internetowej. Produkt jest dostępny w sprzedaży w cenie ok. 240 zł. Objęty jest 24-miesięczną gwarancją producenta.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.