Transcom Poland świętuje swoje 18. urodziny w Polsce
Transcom, globalny lider oferujący usługi w zakresie obsługi klienta, obchodzi 18 lat działalności w Polsce. Firma jest obecna na naszym rynku od 2003 roku. Obecnie posiada oddziały w czterech miastach w Polsce, zatrudnia ponad 1100 pracowników i zwiększa zatrudnienie także w czasie pandemii, a jednocześnie planuje też dalszy rozwój, m.in. poprzez otwarcie kolejnego biura.
Transcom Poland posiada swoje oddziały w Olsztynie, Gdańsku, Białymstoku i Elblągu, a jeszcze w tym roku planuje otworzyć kolejny. Pierwszą lokalizacją był Olsztyn, gdzie w 2003 r. mały zespół świadczył obsługę inbound i outbound dla klientów marki telekomunikacyjnej w języku polskim i niemieckim. Po czterech latach firma otworzyła drugie biuro w Polsce, w Gdańsku. Obecność w Trójmieście zagwarantowała Transcom Poland więcej możliwości rozwoju na rynkach obcojęzycznych i współpracy z klientami z różnych sektorów, m.in. z branży AGD, ale także e-commerce, bankowości i wielu innych. Kolejnym miastem, w którym ta globalna marka otworzyła swoje biuro, był Białystok. Najmniej liczny wtedy oddział rozpoczynał od wsparcia dla klientów branży telekomunikacyjnej, a dzisiaj liczy ponad 200 agentów i świadczy usługi również dla znanej marki modowej. Po kolejnych kilku latach firma otworzyła swoje biuro w Elblągu, dostrzegając potencjał rozwoju w tym mieście. Transcom rozpoczął tam działalność w 2019 r. od wdrożenia projektów sprzedażowych dla branży telekomunikacyjnej. Po krótkim czasie pracę rozpoczęły tam także zespoły wsparcia dla nowego klienta z branży e-commerce.
„Nasze dotychczasowe sukcesy zawdzięczamy w głównej mierze Zespołowi i Klientom. To zaangażowanie i umiejętności naszych pracowników, oraz zaufanie jakim obdarzają nas Partnerzy, napędzają nasz ciągły rozwój, także w obliczu takich wyzwań jak pandemia. Z ogromną dumą i radością, razem z naszymi Zespołami i Partnerami, świętujemy te urodziny. Idąc z duchem czasu, dążymy do tego, aby jakość usług z zakresu obsługi klienta była na jak najwyższym poziomie. Naszym nadrzędnym celem jest również zapewnienie pracownikom jak najlepszych warunków pracy
i samorozwoju, w tym możliwości pracy zdalnej. W naszą firmową pełnoletniość wchodzimy z dużym optymizmem”, skomentował Grzegorz Baran, Członek Zarządu i Client Service Manager, Transcom Poland.
„Pracuję w Transcom Poland od samego początku, czyli od 18 lat. Zaczynałam w obsłudze klienta na linii przychodzącej, a dziś jestem Senior Team Leaderem, dumnym ze swojego zespołu. Z perspektywy czasu dostrzegam, co najbardziej zmieniło się w firmie - to przede wszystkim struktura przedsiębiorstwa, która organizowana jest w tzw. klastry. Wyznacznikiem klastra jest położenie geograficzne firmy, co ułatwia i przyspiesza podejmowanie decyzji” – dodała Agnieszka Marczuk, Senior Team Leader, Transcom Poland.
Globalna marka dynamicznie rozwija się w Polsce. Od początków działalności Transcom w naszym kraju, do portfolio firmy sukcesywnie dołączają nowi klienci z różnych branż, m.in. AGD, bankowości, usług finansowych, telekomunikacji, IT, turystyki, motoryzacji, video streamingu czy mebli premium. Transcom Poland wprowadził hybrydowy model pracy w odpowiedzi na nowe realia związane z pandemią Covid-19, a także wdrożył pierwsze projekty oparte w 100% na pracy zdalnej. Firma zoptymalizowała wewnętrzne procesy, wzmocniła pozytywne postrzeganie marki, oraz zainwestowała w rozwój pracowników i nowych technologii. Dlatego to właśnie 2021 r. uznano za swego rodzaju przełom w działalności Transcom Poland, nie tylko ze względu na 18-letni staż na polskim rynku, związane z tym obchody i wydarzenia dla pracowników, ale także na plany związane z otwarciem kolejnego oddziału.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.