Transcom Poland świętuje swoje 18. urodziny w Polsce
Transcom, globalny lider oferujący usługi w zakresie obsługi klienta, obchodzi 18 lat działalności w Polsce. Firma jest obecna na naszym rynku od 2003 roku. Obecnie posiada oddziały w czterech miastach w Polsce, zatrudnia ponad 1100 pracowników i zwiększa zatrudnienie także w czasie pandemii, a jednocześnie planuje też dalszy rozwój, m.in. poprzez otwarcie kolejnego biura.
Transcom Poland posiada swoje oddziały w Olsztynie, Gdańsku, Białymstoku i Elblągu, a jeszcze w tym roku planuje otworzyć kolejny. Pierwszą lokalizacją był Olsztyn, gdzie w 2003 r. mały zespół świadczył obsługę inbound i outbound dla klientów marki telekomunikacyjnej w języku polskim i niemieckim. Po czterech latach firma otworzyła drugie biuro w Polsce, w Gdańsku. Obecność w Trójmieście zagwarantowała Transcom Poland więcej możliwości rozwoju na rynkach obcojęzycznych i współpracy z klientami z różnych sektorów, m.in. z branży AGD, ale także e-commerce, bankowości i wielu innych. Kolejnym miastem, w którym ta globalna marka otworzyła swoje biuro, był Białystok. Najmniej liczny wtedy oddział rozpoczynał od wsparcia dla klientów branży telekomunikacyjnej, a dzisiaj liczy ponad 200 agentów i świadczy usługi również dla znanej marki modowej. Po kolejnych kilku latach firma otworzyła swoje biuro w Elblągu, dostrzegając potencjał rozwoju w tym mieście. Transcom rozpoczął tam działalność w 2019 r. od wdrożenia projektów sprzedażowych dla branży telekomunikacyjnej. Po krótkim czasie pracę rozpoczęły tam także zespoły wsparcia dla nowego klienta z branży e-commerce.
„Nasze dotychczasowe sukcesy zawdzięczamy w głównej mierze Zespołowi i Klientom. To zaangażowanie i umiejętności naszych pracowników, oraz zaufanie jakim obdarzają nas Partnerzy, napędzają nasz ciągły rozwój, także w obliczu takich wyzwań jak pandemia. Z ogromną dumą i radością, razem z naszymi Zespołami i Partnerami, świętujemy te urodziny. Idąc z duchem czasu, dążymy do tego, aby jakość usług z zakresu obsługi klienta była na jak najwyższym poziomie. Naszym nadrzędnym celem jest również zapewnienie pracownikom jak najlepszych warunków pracy
i samorozwoju, w tym możliwości pracy zdalnej. W naszą firmową pełnoletniość wchodzimy z dużym optymizmem”, skomentował Grzegorz Baran, Członek Zarządu i Client Service Manager, Transcom Poland.
„Pracuję w Transcom Poland od samego początku, czyli od 18 lat. Zaczynałam w obsłudze klienta na linii przychodzącej, a dziś jestem Senior Team Leaderem, dumnym ze swojego zespołu. Z perspektywy czasu dostrzegam, co najbardziej zmieniło się w firmie - to przede wszystkim struktura przedsiębiorstwa, która organizowana jest w tzw. klastry. Wyznacznikiem klastra jest położenie geograficzne firmy, co ułatwia i przyspiesza podejmowanie decyzji” – dodała Agnieszka Marczuk, Senior Team Leader, Transcom Poland.
Globalna marka dynamicznie rozwija się w Polsce. Od początków działalności Transcom w naszym kraju, do portfolio firmy sukcesywnie dołączają nowi klienci z różnych branż, m.in. AGD, bankowości, usług finansowych, telekomunikacji, IT, turystyki, motoryzacji, video streamingu czy mebli premium. Transcom Poland wprowadził hybrydowy model pracy w odpowiedzi na nowe realia związane z pandemią Covid-19, a także wdrożył pierwsze projekty oparte w 100% na pracy zdalnej. Firma zoptymalizowała wewnętrzne procesy, wzmocniła pozytywne postrzeganie marki, oraz zainwestowała w rozwój pracowników i nowych technologii. Dlatego to właśnie 2021 r. uznano za swego rodzaju przełom w działalności Transcom Poland, nie tylko ze względu na 18-letni staż na polskim rynku, związane z tym obchody i wydarzenia dla pracowników, ale także na plany związane z otwarciem kolejnego oddziału.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.