NaviParking w Gdańsku. Finalizacja cyfryzacji kolejnych miejsc parkingowych
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Firma NaviParking ukończyła działania z zakresu cyfrowej transformacji na szóstym piętrze parkingu znajdującego się na terenie Forum Gdańsk. Od sierpnia br., kierowcy mogą między innymi rezerwować miejsca postojowe na portalu Cyfrowyparking.pl, a także realizować szybkie płatności online za pośrednictwem aplikacji mobilnej NaviPay. W realizację projektu jest także zaangażowany Car Park, dostawca i autoryzowany partner AMANO Europe, globalnego lidera w zakresie dostarczania zaawansowanych systemów parkingowych. Forum Gdańsk jest pierwszym centrum handlowym w regionie, które wprowadza nowoczesne technologie parkingowe.
Wygodne rozwiązania parkingowe nie tylko podnoszą poziom satysfakcji kierowców, ale mają także pozytywny wpływ na zmniejszanie ilości emitowanych gazów cieplarnianych do atmosfery i łatwiejszą monetyzację niewykorzystanych miejsc postojowych. Ważną rolę w tym kontekście odgrywa cyfrowa transformacja parkingów. Tzw. inteligentne parkingi tworzone przez firmę NaviParking wykorzystują nowoczesną technologię na rzecz dokładniejszej obserwacji ruchu na parkingu przez jego administratorów oraz poprawy komfortu i bezpieczeństwa użytkowników. Dzięki aplikacji mobilnej NaviPay, kierowcy mogą znaleźć w konkretnej okolicy parkingi z wolnymi miejscami i z wyprzedzeniem zarezerwować dla siebie miejsce, a także kupić abonament długoterminowy.
Jedną z najnowszych realizacji NaviParking jest zdigitalizowana część parkingu na terenie centrum handlowego Forum Gdańsk. Możliwość wykupienia rezerwacji miejsca postojowego w Śródmieściu pozwala na lepsze zaplanowanie dnia bez potrzeby przeznaczania dodatkowego czasu na poszukiwanie parkingu. Co więcej, wjazd i wyjazd przebiega w sposób bezkontaktowy – inteligentne kamery, po rozpoznaniu tablicy rejestracyjnej, same otwierają przejazd dla auta.
Portal Cyfrowyparking.pl, wraz z aplikacją NaviPay, ułatwia szybkie i bezkontaktowe parkowanie na zweryfikowanych parkingach. NaviPay umożliwia płynny, bezdotykowy wjazd i wyjazd z parkingu, dokonywanie bezpiecznych płatności online, naliczanie realnego czasu parkowania oraz dojazd do obiektu z pomocą nawigacji. Nasze oprogramowanie nie wymaga od operatorów samodzielnego instalowania dodatkowej infrastruktury czy inwestycji w zasoby ludzkie – mówi Maciej Cichoński, dyrektor PMO & Hospitality w NaviParking. – Forum Gdańsk jest jednym z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych na terenie Trójmiasta. Współpraca z tak strategicznym partnerem stanowi potwierdzenie naszych diagnoz, że ekologiczne rozwiązania w duchu smart city to nie tylko trend, ale przede wszystkim realna potrzeba – dodał Maciej Cichoński.
Na cyfrowym parkingu w Forum Gdańsk kierowcy mogą korzystać z dwudziestu cyfrowych miejsc postojowych znajdujących się na szóstym poziomie parkingu z pięknym widokiem na panoramę miasta. Możliwe jest zarówno wykupienie krótkoterminowej rezerwacji (na stronie Cyfrowyportal.pl lub przez aplikację NaviPay), jak i długoterminowych abonamentów (za pośrednictwem portalu).
Forum Gdańsk to kolejny obiekt w Polsce, na którego terenie wprowadzono nowoczesne rozwiązania NaviParking z zakresu cyfrowej transformacji. W ostatnim czasie firma przeprowadziła digitalizację obiektu Park & Ride Pruszków. W portfolio NaviParking znajdują się również parkingi zlokalizowane w GTC Łódź, GTC Wrocław, GTC Katowice, Global Worth – Supersam Katowice, a także w wybranych hotelach grupy Accor, Hampton by Hilton, UPC oraz w warszawskim Centrum Zdrowia Dziecka.
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.