Trendy w e-commerce po COVID-19. Konferencja online

e-Kiosk, lider sprzedaży prasy elektronicznej i e-booków, zaprasza na konferencję online „Cyfrowa gospodarka, ewolucja czy rewolucja po COVID-19”. Czołowi polscy przedsiębiorcy i wydawcy podejmą najważniejsze tematy związane z gospodarką cyfrową w czasie i po epidemii. Konferencja odbędzie się 30. czerwca o godz. 10:00. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo na stronie głównej serwisu rp.pl.
Czy kanały cyfrowe zastąpią tradycyjne? Co kupowali i czego poszukiwali Polacy w internecie w trakcie izolacji społecznej? Jakie trendy będą kształtować rynek e-commerce? Na te oraz inne pytania będą odpowiadać uczestnicy konferencji „Cyfrowa gospodarka, ewolucja czy rewolucja po COVID-19”. Wśród zaproszonych gości znajdzie się m. in. Izba Handlowa Unii Europejskiej, przedstawiciele biznesu oraz czołowi polscy wydawcy prasy: Gremi Media, Polska Press, ZPR Media, Infor Biznes, Ringier Axel Springer Polska.
Partnerami wydarzenia są spółka Eurocert, dostawca kwalifikowanych podpisów elektronicznych i innych usług zaufania pozwalających na przeniesienie wielu aspektów biznesu w świat cyfrowy oraz dzienniki „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. Konferencję i towarzyszącą jej debatę poprowadzi Andrzej Stec, redaktor naczelny Gazety Giełdy i Inwestorów „Parkiet” oraz zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. Całość będzie transmitowana na żywo na stronie głównej serwisu rp.pl już 30. czerwca (początek o godzinie 10:00).
- Rozprzestrzeniający się na całym świecie COVID-19 dla wielu sektorów gospodarki okazał się katalizatorem głębokich zmian. Powszechna izolacja społeczna, konieczność pracy zdalnej i edukacji online spowodowały prawdziwą rewolucję w wielu biznesach i instytucjach. Przedsiębiorcy w szybkim tempie musieli dostosować się do zmian i szukać niestandardowych rozwiązań, a wcześniej wstrzymywane plany cyfrowych wdrożeń stały się koniecznością – mówi Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk S.A.
Prelegenci postarają się nakreślić obraz zmian wywołanych pandemią i jej wpływ na przyspieszenie procesów cyfryzacji. Wskażą narzędzia wspierające digitalizację tradycyjnych przedsiębiorstw, ale także ryzyka cyfrowego świata.

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.