TRILUX zaufanym dostawcą Deutsche Bahn
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Niemieckie koleje realizują zaawansowaną politykę selekcji i klasyfikacji swoich dostawców. Po audycie zakładów produkcyjnych w firmie TRILUX przyznano jej tytuł dostawcy klasy Q1. Oba podmioty zrealizowały już także pierwszy wspólny projekt.
Przedsiębiorstwa chcące regularnie sprzedawać swoje produkty i usługi Deutsche Bahn (DB) muszą przejść kilkuetapowy proces prekwalifikacji. Na podstawie wielowymiarowych audytów niemiecki przewoźnik ocenia potencjalnych partnerów pod kątem jakości oferty, powtarzalności procesów, efektywności energetycznej, zrównoważonego rozwoju oraz bezpieczeństwa pracy. Jedynie firmy, które pomyślnie przejdą weryfikację, trafiają na listę dostawców, co znacząco ułatwia i przyspiesza w przyszłości procesy decyzyjne DB i skraca ścieżkę konieczną do dokonania zakupów. Firma TRILUX poddała audytom swoje zakłady w Arnsbergu i Saragossie i została zakwalifikowana jako zaufany partner.
Certyfikat jako katalizator współpracy
Fakt przyznania firmie znaku dostawcy Q1 – najwyższej dostępnej klasy – poświadcza utrzymanie wysokich standardów w obszarze wszystkich poddanych audytowi wskaźników. Nade wszystko upraszcza jednak współpracę stron w przyszłości. Wszystkie produkty z asortymentu opraw diodowych TRILUX mogą być wykorzystywane w projektach oświetleniowych dla Deutsche Bahn bez dodatkowych konsultacji. Procedura weryfikacyjna DB zakłada ponowny audyt po upływie roku. Pozytywnym bodźcem do uruchomienia procedury po raz pierwszy był projekt zrealizowany na dworcu głównym w Münster.
Przełomowa realizacja w Münster
Stacja kolejowa w westfalijskim Münster jest jednym z najważniejszych węzłów komunikacyjnych w regionie. Każdego dnia obsługuje niemal 70 tys. pasażerów, co wraz z innymi wskaźnikami kwalifikuje ją do setki najważniejszych dworców Niemiec. Zmodernizowany gmach to jasny, nowoczesny budynek ze spektakularną, przeszkloną niemal na całej powierzchni fasadą, licznymi świetlikami, szerokimi przejściami i rozbudowaną strefą usług. Zastosowane rozwiązania oświetleniowe miały za zadanie wpisać się tę koncepcję i umożliwić wykorzystywanie bogatego dopływu światła dziennego do wnętrz. – By wkomponować instalację w nowoczesną, minimalistyczną stylistykę dworca głównego w Münster projektanci oświetlenia zdecydowali się sięgnąć po nierzucające się w oczy oprawy oświetleniowe dwóch typów. W strefie wejścia, holu głównym i korytarzach zamontowano liczne punkty świetlne w formie kompaktowych opraw downlight Athenik Ligra Plus LED. W kameralnym punkcie informacyjnym dla podróżnych, gdzie sufit umieszczony jest znacznie niżej niż w holu, w podwieszany strop wkomponowano świecące całą powierzchnią i dające przyjemne w odbiorze światło oprawy Arimo Slim LED – relacjonuje Krzysztof Rajecki, projektant oświetlenia TRILUX Polska. – By wykorzystać potencjał naturalnego światła dziennego dostającego się do hal dworca przez okna dachowe i obszerne przeszklenia fasady, pracę instalacji zintegrowano z systemem zarządzania oświetleniem LiveLink, który zmniejsza poziom strumienia świetlnego emitowanego przez oprawy, gdy dzięki światłu wpadającemu z zewnątrz w pomieszczeniach jest wystarczająco jasno. W nocy system dodatkowo ogranicza pobory energetyczne korzystając z sensorów obecności. Pełną mocą pracują wówczas jedynie oprawy w strefach, gdzie odnotowana jest obecność osób – dodaje Rajecki. Certyfikat dostawcy klasy Q1 otwiera drogę do kolejnych wspólnych realizacji w przyszłości.

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju
Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.
Robotyka i SI
Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.
Sport
Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.