Komunikaty PR

Trwa druga edycja Programu VeloTalent od VeloBank. Teraz głosowanie internautów!

2024-05-27  |  10:00
Biuro prasowe

Kolejny etap drugiej edycji programu VeloTalent za nami. Zakwalifikowało się do niego 48 projektów, z których internauci wyłonią ich zdaniem najlepszy, jaki trafi do ścisłego finału. Głosować można na www.velobank.pl/velotalent do środy 29 maja. Decyzja o przyznaniu mecenatu VeloBanku będzie opierała się na dotychczasowych osiągnięciach uczestników, ich perspektywach na przyszłość oraz zaangażowaniu w działania inspirujące innych do realizowania pasji i spełniania marzeń. Zwycięzca zostanie ogłoszony do 7 czerwca, a nagrodą w programie jest objęcie przez VeloBank mecenatem najlepszego projektu oraz wsparcie mentoringowe.

VeloTalent jest programem mecenatu nad szczególnie utalentowanymi, młodymi przedstawicielami różnych dziedzin, prowadzonym przez VeloBank. W swoich założeniach ma doceniać i wspierać osoby wchodzące na szczebel profesjonalnej kariery o zasięgu międzynarodowym. Program wyróżnia wybitnych artystów, naukowców oraz sportowców, których cechuje ogromna pracowitość i zaangażowanie wkładane w rozwijanie pasji.

Poznaj sylwetki laureatów i najlepszy VeloTalent!

Druga edycja programu VeloTalent rozpoczęła się wiosną 2024 roku, a zwycięzcę poznamy do 7 czerwca br. Natomiast do środy 29 maja na stronie www.velobank.pl/velotalent można zagłosować na jeden z 48 wyjątkowych projektów – ten, który otrzyma największą liczbę głosów zostanie zakwalifikowany do wielkiego finału.

O VeloTalent

VeloTalent to program, który wpisuje się w strategię tworzenia Świata Bardziej Velo. Jego celem jest promowanie pozytywnych wartości. VeloBank, w ramach inicjatywy, oferuje niezbędne wsparcie osobom wyróżniającym się niezwykłym talentem, budzącym podziw i nieustannie podnoszącym poprzeczkę w dziedzinach kultury, nauki i sportu. Jest to również sposób banku na pokazanie, że synergia biznesu i kultury nie tylko jest możliwa, ale wręcz konieczna. Starannie dopasowany mecenat stanowi dźwignię dla aspiracji i ciężkiej pracy wyjątkowo utalentowanych osób.

Więcej informacji dostępnych jest na: https://www.velobank.pl/velotalent

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość VeloAnaliza: Rekomendacja U Biuro prasowe
2024-07-01 | 17:40

VeloAnaliza: Rekomendacja U

Michał Staniszewski, Dyrektor Biura Bancassurance VeloBanku   Czy regulacja tego typu w ogóle zmieni nastawienie klientów do takich produktów? Czy pomoże w
Bankowość Pierwszy oddział VeloBanku w Oleśnicy już otwarty dla mieszkańców
2024-07-01 | 12:00

Pierwszy oddział VeloBanku w Oleśnicy już otwarty dla mieszkańców

Mieszkańcy Oleśnicy w województwie dolnośląskim zyskali dostęp do pierwszego oddziału VeloBanku, który znajduje się przy ul. 3 Maja 5. Placówka jest otwarta od
Bankowość Polacy oszczędzanie mają w genach, a wiedzy o finansach szukają w internecie
2024-06-27 | 11:30

Polacy oszczędzanie mają w genach, a wiedzy o finansach szukają w internecie

Oszczędzanie to jeden z najlepszych sposobów na zabezpieczenie przyszłości – zarówno dla siebie, jak i najbliższych, zwłaszcza na najmniej przewidziane sytuacje. Zgodnie z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.