Trwa kampania „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje" marki Škoda
Dla marki Škoda ważne jest aktywne wspieranie odważnych i ambitnych kobiet, które mogą być dla wszystkich przykładem i inspiracją w dążeniu do wyznaczonych celów. W związku z tym, producent samochodów ponownie został oficjalnym partnerem prestiżowej edycji wyścigu kolarskiego Tour de France Femmes. W tym roku, aby jeszcze silniej dopingować swoją lokalną ambasadorkę, polski zespół marki Škoda przygotował kampanię: „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”, która potrwa do 31 lipca 2023r.
20 lat partnerstwa
Škoda wspiera najważniejszy wyścig kolarski świata już po raz 20. z rzędu. Tegoroczna edycja Tour de France potrwa od 1 do 23 lipca, a edycja Tour de France Femmes od 23 do 30 lipca. Na trasie tradycyjnie obecni będą przedstawiciele marki. Kolarzy, kierownictwo i organizatorów wspierać będą najnowsze modele producenta. Škoda ponownie jest też sponsorem zielonej koszulki noszonej przez najlepszego sprintera.
Wsparcie kobiecej społeczności
Podczas ubiegłorocznej edycji Tour de France Femmes ambasadorka marki Škoda w Polsce – Katarzyna Niewiadoma - osiągnęła ogromny sukces, zajmując 3. miejsce w klasyfikacji generalnej wieloetapowego wyścigu kolarskiego. W tym roku, aby jeszcze silniej wyrazić swoje wsparcie, Škoda przygotowała kampanię: „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”. W jej ramach powstały materiały reklamowe prezentujące wizerunek ambasadorki, które promowane są w social mediach oraz w kanałach OOH (reklamy zewnętrzne).
- Współpraca z tak utalentowaną kolarką, jaką jest Kasia Niewiadoma, to dla naszej marki ogromny zaszczyt i radość. Podczas zeszłorocznej edycji Tour de France Femmes nasza sportowczyni dała z siebie wszystko oraz pokazała, jak na wiele ją stać, zajmując zaszczytne 3. miejsce w klasyfikacji generalnej tego prestiżowego wydarzenia. Cieszymy się, że w tym roku mamy okazję wspierać Kasię w realizacji jej życiowej pasji. Pasji napędzającej do ciągłego pokonywania barier i odkrywania nowych możliwości, a także gwarantującej wiele kilometrów pełnych emocji i triumfów – mówi Łukasz Matyla, Kierownik ds. Komunikacji i CRM.
Kampania zwraca również uwagę na fakt, że wyścig nie rozpoczyna się w momencie startu, tylko dużo wcześniej. W związku z tym w social mediach marki Škoda prezentowany jest cykl materiałów video, relacjonujących 2-tygodniowe przygotowania Kasi Niewiadomej do udziału w Tour de France Femmes. W stories pojawia się również specjalnie zaprojektowany zegar - odmierzający pozostałe do startu godziny. Wspólne odliczanie rozpoczęło się 10 lipca pod hasłem #Gotowadostartu. Dołącz do Škody i odkrywaj pasję kolarstwa oczami Kasi Niewiadomej!
Nowa kampania potrwa od 1 do 31 lipca 2023r. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.