Komunikaty PR

Trwa przedsprzedaż nowego budynku w ramach inwestycji Wyspa Solna

2021-09-08  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Drugi etap ekskluzywnego kompleksu Wyspa Solna w Kołobrzegu został oddany do użytku. Z sukcesem zakończona została także sprzedaż mieszkań w tej fazie projektu. W związku z tym uruchomiono przedsprzedaż kolejnego, trzeciego etapu. Będzie on realizowany w trzech fazach. Do oferty wprowadzono aktualnie 87 mieszkań w ramach budynku położonego przy samym Kanale Drzewnym, z których już 35% jest objętych umowami rezerwacyjnymi.

Z sukcesem zakończyliśmy budowę oraz sprzedaż drugiego etapu Wyspy Solnej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie przedsprzedaży kolejnego etapu. Tempo z jakim zawieramy umowy rezerwacyjne bardzo nas cieszy. Aktualnie 35% dostępnych lokali mamy już zakontraktowanych przy przedsprzedaży rozpoczętej niespełna miesiąc temu. Nasza oferta to znakomita okazja na zakup atrakcyjnej nieruchomości wakacyjnej w jednym z najpopularniejszych polskich kurortów mówi Adrian Kornas, Prezes Zarządu Wyspa Solna.

Wyspa Solna to wyjątkowa inwestycja położona w atrakcyjnej części Kołobrzegu, między Kanałem Drzewnym a rzeką Parsętą. Lokalizacja w spokojnej, zielonej enklawie, a zarazem w centrum miasta, zapewnia dostęp do rozrywek na wyciągnięcie ręki, umożliwiając jednocześnie relaks i prywatność. Szczególnie, że nieruchomość od plaży dzieli zaledwie kilkunastominutowy spacer.

W ramach Wyspy Solnej powstanie w sumie pięć budynków, w których znajdzie się łącznie 450 mieszkań. W pierwszym zakończonym już etapie oddano do użytkowania 50 lokali. Drugi etap oddany do użytkowania ponad miesiąc temu dostarczył kolejne 104 mieszkania. Trzeci etap obejmie łącznie trzy budynki, a w aktualnie trwającej przedsprzedaży nabywcy mogą wybierać spośród 87 mieszkań w budynku położonym przy samym Kanale Drzewnym, o powierzchniach od 28 do 74 mkw. Do wszystkich – w zależności od kondygnacji – przynależą przestronne tarasy, balkony lub ogrody. Z apartamentów w skrzydle południowo-zachodnim rozpościerał się będzie malowniczy widok na pobliski kanał.

Mieszkania w trwającej obecnie, ograniczonej czasowo, przedsprzedaży trzeciego etapu Wyspy Solnej dostępne są w promocyjnej cenie i zaczynają się od 8 800 zł/mkw., a kończą na blisko 13 000 zł/mkw.

Kupno mieszkania na Wyspie Solnej to godna przemyślenia propozycja zakupu nieruchomości na wynajem dla turystów, a także sposób na ochronę oszczędności przed rosnącą inflacją. Ze względu na ograniczoną podaż działek w okolicy ujścia Parsęty i Kanału Drzewnego, Wyspa Solna to jeden z ostatnich projektów, jakie powstaną w tak atrakcyjnej części miasta.

Każdy kolejny etap inwestycji rozwija infrastrukturę kompleksu czyniąc go coraz bardziej atrakcyjnym dla użytkowników. Z szeregu udogodnień mogą korzystać mieszkańcy oraz wynajmujący. Aktualnie powstaje strefa wellness z zadaszonym basenem o powierzchni 50 mkw. z sauną, jacuzzi oraz salą fitness. Na terenie inwestycji przewidziana jest także zewnętrzna siłownia, a między budynkami pojawią się ażurowe pergole oraz plac zabaw dla najmłodszych. Obiekt zostanie obsadzony roślinnością o gatunkach właściwych dla Pomorza Zachodniego. Do dyspozycji użytkowników Wyspy Solnej będą także łącznie 564 miejsca postojowe - naziemne i podziemne w dwukondygnacyjnym garażu z komórkami lokatorskimi.

Kołobrzeg to jeden z najpiękniejszych i najpopularniejszych kurortów na polskim wybrzeżu. Jego znakiem rozpoznawczym są szerokie, piaszczyste plaże i słynne 220-metrowe molo. Uzdrawiający wpływ lokalnego klimatu znany jest od dawna - występują tu źródła wody mineralnej, solanki oraz bogate pokłady borowiny. W mieście i okolicach funkcjonuje blisko 30 kompleksów uzdrowiskowych. Kołobrzeg jest również miejscem wielu letnich festiwali muzycznych i koncertów. Miłośnicy sportów wodnych z pewnością docenią rozbudowaną ofertę lokalnych marin oraz Portu Jachtowego. W mieście nie brakuje także dodatkowych atrakcji: oceanarium, liczne muzea, port morski czy dziesiątki restauracji serwujących świeże bałtyckie ryby.

Więcej informacji o inwestycji można znaleźć na stronie http://wyspasolna.pl/

Bieżąca oferta dostępna jest także na stronie https://vacationinvestments.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości #nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi Biuro prasowe
2024-04-26 | 14:30

#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi

Link do zdjęć onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jM4jc133ZQwXSEKldg?e=OhX42F   Wetransfer: https://we.tl/t-xlJ8N4rpMc    #nowehistorie w relacjach
Nieruchomości Z jakimi problemami borykają się właściciele podczas wykańczania mieszkania
2024-04-26 | 14:00

Z jakimi problemami borykają się właściciele podczas wykańczania mieszkania

Wydłużający się czas wykańczania nieruchomości, przekroczenie założonego budżetu, rosnące ceny materiałów i stres to najczęstsze problemy, z którymi mierzyli się
Nieruchomości Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
2024-04-26 | 13:30

Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie

Atrakcyjność Polski dla studentów zagranicznych stale rośnie. Wysoko wykwalifikowana kadra wykładowców, stosunkowo niskie koszty utrzymania oraz bardzo konkurencyjny koszt

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.